Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Polttarit 120e per nuppi

Vierailija
31.05.2015 |

Osallistuisitko polttareihin joista joudut maksamaan 120euroa?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan.

Vierailija
2/28 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä, jos kyse olisi siskostani tai parhaimmasta ystävästäni. Muutenkin vähän riippuisi siitä, mitä tuon rahan vastineeksi saisi.

Vierailija
4/28 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. 

Vierailija
5/28 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
6/28 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä olisi hyvä ystävä tai läheinen sukulainen niin toki.

Vierailija
7/28 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan mitä silloin tehtäisiin. Jos jokin tosi extreme juttu, niin voisinpa tällöin lyöttäytyä joukkoon maksamaan. Unohtaisin sanan polttarit ja ottaisin sen uuden kokemuksen nimiin.

Vierailija
8/28 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain joskus kutsun polttareihin jonka osallistumismaksu oli juuri 120€ + mitä itse juot. Onneksi lähes kaikki peruivat tulonsa korkean hinnan vuoksi, jonka seurauksena jokainen maksoi 45€ ja polttarit olivat hienot tuollakin summalla ja tärkeintä, että morsian nautti

Vierailija
9/28 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä maksaa 120 eur nuppi? Ruoka, juomat ja mikä happening?

Vierailija
10/28 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 15:20"]

Itse sain joskus kutsun polttareihin jonka osallistumismaksu oli juuri 120€ + mitä itse juot. Onneksi lähes kaikki peruivat tulonsa korkean hinnan vuoksi, jonka seurauksena jokainen maksoi 45€ ja polttarit olivat hienot tuollakin summalla ja tärkeintä, että morsian nautti

[/quote]Mitä olisitte tehneet sillä 120 eurolla/lätty?

Vierailija
11/28 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinä tapauksessa voisin osallistua, että tuolla rahalla saisi kaikille jotain kivaa (ei siis niin että ainoastaan morsian tekee jotain jännää ja maksumiehet katsoo vieressä) ja porukka olisi oikeasti läheinen ja hyviä tyyppejä, joiden kanssa olisi hauska viettää aikaa.

Vierailija
12/28 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän mitä se sisältäisi. Jos ajatellaa että että lähden nyt ystävieni kanssa juhlimaan niin siihen kuluu rahaa seuraavasti:

Taksit 50e

Ruoka 30e

Juomat 30-60e

Leffa 10e

Niin en pidä edes pahana tuota summaa:)

Vierailija
13/28 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi vastata kun entiedä mitä sillä rahalla saisimme.

Vierailija
14/28 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä olisi varaa tuollaiseen eli väliin jäisi. Tai oikeammin sanottuna priorisoisin tuollaisen summan mielummin johonkin omaan hankintaan.

Mun mielestä 50 € on maksimi, mitä olisin valmis laittamaan polttareihin. Ohjelma sitten suunniteltaisiin sen mukaan, kuinka paljon on osallistujia ja millä summalla eikä niin, että ensin suunnitellaan kalliita ohjelmanumeroita ja maksetaan hampaat irvessä väkisin kuluja.

Vierailija
15/28 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle jää kuukaudessa 70e ruokaan ja kaikkeen ylimääräiseen, joten en.

T. opiskelija

Vierailija
16/28 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistuin viime kesänä koska kyseessä oli yksi parhaimmista ystävistäni. Maksoi 100 €, mikä on kyllä mielestäni todella paljon. Plus mulla tuli vielä kalliiden junalippujen hinta päälle. Asiasta käytiin vääntöä kaasojen kanssa, jotka polttarit järjestivät.
Ei tosin auttanut mitään, eikä loppujen lopuksi edes mitään kovin extremeä tehty ja oli kuitenkin melko monta osallistujaa.
En olisi osallistunut jos kyseessä ei olisi ollut niin läheinen ystävä.

Vierailija
17/28 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta. Jos kyseessä on oikea ystäväni ei 120 e illasta ole edes paha, vaikka opiskelija olenkin. Tietysti riippuu mitä päivä sisältää. Jos vaikka jonkun kivan mökin/saunatilan ja kivaa tekemistä niin eihän tuo paljoa ole. En minä ainakaan ajattele maksavani pelkästään morsiamen kivasta illasta vaan myös omasta huipusta bileillastani. Polttarit on kuitenkin loistava tilaisuus tehdä jotain vähän spesiaalimpaa kuin normilauantaina :)

Vierailija
18/28 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 15:22"]

Riippuu vähän mitä se sisältäisi. Jos ajatellaa että että lähden nyt ystävieni kanssa juhlimaan niin siihen kuluu rahaa seuraavasti:

Taksit 50e

Ruoka 30e

Juomat 30-60e

Leffa 10e

[/quote]

Jokaiselle oma taksi vai? Miksi? 

Vierailija
19/28 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 15:22"]

Taksit 50e

Ruoka 30e

Juomat 30-60e

Leffa 10e

[/quote]

Miksi alapeukut?

Vierailija
20/28 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaisin tietysti. Jos tuo summa sisältää esim jonkun tilavuokran, ruuan, taksimatkat, ohjelmaa ym niin eihän tuo nyt paha ole. Maksaa se mökkiviikonloppu kaveriporukallakin aika mukavasti. Kuten 18 sanoi, ei siinä pelkkää morsiamen hauskanpitoa makseta. Ja on mahdollisuus tehdä jotain erilaista, esim käydä vaikka splättäämässä kun on kerrankin porukka kasassa :D jos 120 e per nenu on tarkoitettu vain morsiamen hemmotteluun ja tuohon tulee erikseen omat ruokakustannukset, "osallistumismaksut" ym niin sitten voi olla vähän liikaa etenkin jos porukassa on opiskelijoita tai työttömiä. Itse maksaisin silti, koska polttarit ovat erikoistilanne sekä morsiamelle että itselleni vieraana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan