Mitä helvettiä teen??
Olen(ko) sotkemassa elämäni nyt? Mitä pitäisi tehdä?
Olen siis ihan kivassa parisuhteessa miehen kanssa. On omistusasunto kivalla paikalla, minun lapseni edellisestä liitosta (joka päättyi kun mies jätti meidät 4 vuotta sitten) rakastaa miestäni, elämämme on huoletonta ja kuten sanottu ihan kivaa. Minä vaan olen kai järjestämässä kunnon soppaa.. Mieheni palvoo minua, minä rakastan jollain tasollä häntä, mutten todellakaan niin sokeasti kuin hän minua.
Tapasin viikonloppuna baarissa naisen johon ihastuin aivan totaalisen pahasti. Olen Bi nainen, mutta viimeiset kaksi pidempää parisuhdetta on ollut miehen kanssa. Nainen olisi halunnut viedä mut luokseen, mutta onneksi aivot pelasi edes sen verran siinä humalassa ja ihastuksessa että jätin menemättä ja lähdin kotiin. Nainen sanoi vielä mun lähtiessa mulle että ota mun numero, mä sanoin etten ota, koska en kuitenkaan soittaisi.
No en nyt saa tätä tyttöä päästäni. Hänet oli helppo löytää facebookista koska tiedän hänen nimensä ja työnsä. Nyt taistelen kahden vaiheilla että laitanko viestiä vai ei??
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 13:16"]
Joidenkin palstamammojen logiikka:
Mies ei halua yhtä paljon läheisyytä kuin nainen= mies on väärässä ja ei ymmärrä naista, ja nainen hakee läheisyyden parisuhteen ulkopuolelta= tämä on oikein, koska mies on väärässä
Mies haluaa enemmän läheisyyttä kuin nainen= mies on väärässä ja tukahduttaa naisen, joka hakee vapaata suhdetta ulkopuolelta=tämä on oikein, koska mies on väärässä
Mies hakee läheisyyttä parisuhteen ulkopuolelta= tämä on väärin, koska mies on väärässä
miksi nainen ei ole yhtäläisesti velvollinen uskollisuuteen ja läheisyyden määrän suhteen kompromisseihin?
[/quote]
On yhtäläisesti velvollinen, tietenkin. Tässähän pohdittiin ap:n tilannetta ja useimmat neuvoivat, että jos hän haluaa jatkaa suhdettaan niin unohtaa tuon tytön nyt ihan ekana.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 13:19"]
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 13:16"]
Mies ei halua yhtä paljon läheisyytä kuin nainen= mies on väärässä ja ei ymmärrä naista, ja nainen hakee läheisyyden parisuhteen ulkopuolelta= tämä on oikein, koska mies on väärässä
Mies haluaa enemmän läheisyyttä kuin nainen= mies on väärässä ja tukahduttaa naisen, joka hakee vapaata suhdetta ulkopuolelta=tämä on oikein, koska mies on väärässä
Mies hakee läheisyyttä parisuhteen ulkopuolelta= tämä on väärin, koska mies on väärässä
miksi nainen ei ole yhtäläisesti velvollinen uskollisuuteen ja läheisyyden määrän suhteen kompromisseihin?
[/quote]
On yhtäläisesti velvollinen, tietenkin. Tässähän pohdittiin ap:n tilannetta ja useimmat neuvoivat, että jos hän haluaa jatkaa suhdettaan niin unohtaa tuon tytön nyt ihan ekana.
[/quote]
jep, siksi siis sana joidenkin