Huomenna nla ja pitäisi päättää keskeytyksestä?
Tilanne siis nyt näin että viikkoja 15+4 ja mies nyt sitä mieltä että ei halua enää lasta. Olen 43 v ja Iltatähti täytti juuri vuoden. Ja ei ollut ehkäisyä olen jonossa sterilisaatioon. Huomenna nla ja sitten pitäisi päättää tämä asia. Itse en missään nimessä halua keskeytystä mutta on mietittävä myös perheen jaksamista. Itse kyllä jaksan mutta en pärjää ilman miestäni koko perheen kanssa. ? Hieman sekavaa tekstiä on nyt mieli maissa.
Kommentit (33)
Mies helvettiin. Se on tyhmä.
Tapatko lapsen sen takia?
Tajuatko miten iso lapsi jo on?
Alat vihata miestäsi jos hän pakottaa sinut aborttiin. Joka tapauksessa jäät yksin lasten/lapsen kanssa, joten älä tee aborttia.
Mieti mitä jos se 1-v. olis nyt jätekasassa?
Keskustelet vielä miehesi kanssa asiasta. Voimia sinulle ja miehellesi! Varmasti päädytte oikeaan ratkaisuun, oli se sitten mikä tahansa.
Aborttia varmasti kadut, kun se ei ole ns oma päätöksesi. Lasta et kadu varmasti
Raskauden keskeytykseen olen menossa. Ei vain ole nyt tämän lapsen aika. ap
Vastasit jo itse itsellesi aloitusviestissä ap. On typerää edes miettiä aborttia jos itse et sitä halua. Sikiö kun sattuu kasvamaan sinun kohdussasi. Yhdessä miehesi kanssa olette mokanneet ehkäisyn ja kun olette aikuisia ihmisiä, joilla puitteet on kunnossa, ei ole mitään syytä tehdä aborttia. Jos sen tekisit (ja vieläpä noin isoilla viikoilla, ajattele ap järjellä miten valmis sikiö jo on), seurauksena on ikuinen katkeruus miestä kohtaan sekä itsesyytökset, katumus ja jopa masennus. Älä tee sitä.
Ajatelkaa kuin ihana se vauvva on sylissä ja sen pehmeät posket,sormet,varpaat....
se tuoksu, jokeltelu,hymyt....kannattaa ottaa vauva vastaan. Saatte kyllä apua, Paljon Onnea elämäänne!
Sano sille, et homma hoidetaan nyt niin että pääset sterilisaatioon ukkoseni. Aika sovittiin jo lekurin kanssa. Heh. Tämä uusi Iltatähti hoidetaan tietysti aikuiseksi vaikka koko kylän voimin.
No kerran et halua aborttia,niin älä tee.Sitä pitää itse sen haluta,jonka vatsassa se sikiö on.Siinä se.
Anteeksi mutta voin pahoin kun luen tätä ketjua.En tajia miten joku voi keskeyttää noin pitkälle edenneen raskauden? Antakaa adoptioon se vauva!