Miksi naisilla on useammin ongelmia ihmissuhteissa?
Naiset eivät tule toimeen anoppien kanssa, exien kanssa, naiset sanovat paljon miehiä useammin sukupuolitovereistaan "en tuu toimeen sen kanssa yhtään" ja niin poispäin. Keskimäärin tuo on ihan selvä asia mielestäni.
Onko tuo käytös minkä syytä? Huomista miehensä suhteen tai miehistä ylipäätään?
Kommentit (193)
Miksiköhän poliisia työllistää miesten väliset kahakat? Niitä riittää!
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 09:23"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 09:19"]
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 09:15"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 08:55"] [quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 08:50"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 08:46"] Tunteet, naisilla keskimäärin vaikuttaa kaikkeen enemmän tunteet. Tunteiden käsittely taas ei useinkaan ole ainakaan oleellisesti parempaa kuin miehillä. [/quote] Miksi ne tunteet ovat hyökkääviä ja vihamielisiä? Eikö naiset olekaan rakastavaisia ja lempeitä? vaikuttaa aika primitiiviseltä touhulta, nainen on lempeä miehiä kohtaan ja sähisee kuin kiimainen narttukissa muille naisille? Ei vaikuta kovin älykkäältä ja harkitsevalta toiminnalta. [/quote] Miksi miehillä on tarve maata monen naisen kanssa? Miksi mies tiedostamattaan valitsee kumppanin jonka kanssa on mahdollisuus saada terveitä jälkeiläisiä? Miksi mies haluaa itseään huomattavasti pienemmän kumppanin? Miksi mies yleensä pitää leveitä lanteita ja kapeaa uumaa ja suuria rintoja seksikkäinä? Ei vaikuta kovin älykkäältä ja harkitulta toiminnalta. Voisikohan kyseessä olla se että ihminen on eläin? [/quote] Eli pidät naisten luonnehäiriöistä käyttäytymistä varsin luonnollisena ja hyväksyttävänä? BTW, naiset makaa tutkitusti jopa enemmän eri kumppanien kanssa kuin miehet ja pettävät tasan yhtä paljon. [/quote] Kyse ei ole luonnehäiriöstä vaan suvunjatkamisvietistä, niin miehillä kuin naisilla. Tottakai naiset makaa useiden miesten kanssa, niinhän se menee luonnossakin. Naaras valitsee parhaan uroksen.
[/quote]
Miten anopille tai miehen kaverin vaimolle säksättäminen liittyy suvunjatkamiseen?
[/quote]
Ei vissiin riitä älykkyys miettiä sitä itse? No en miehestä ihmettele yhtään. Sille on syynsä miksi vaivaudun keskustelemaan vain naisten kanssa, ovat älykkäämpiö.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 09:24"]
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 09:23"]
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 09:17"]
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 09:13"]
Koska moni nainen on kärmes. Näin. Itse pidän nykyään kärmekset pitkien pihtien avulla riittävän etäällä itsestäni. Ei naisia elämässä, ei ongelmaa. Välillä kyllä tarkastelen etäämpää voiko suhtautumista matkan varrella muuttaa, mutta vaikuttaa siltä ettei se ole viisasta. Kärmes on katala.
[/quote]
Hyvä! Parempi niin kaikkien kannalta.
[/quote]
Mene ja tiedä, koska minä kylläkin olen aika ihana ihminen, eli voi siinä joku jotain menettää. ;)
[/quote]
Tässä oikein tyyppiesimerkki lassukasta, joka kokee olevansa ihana ihminen vaikka tekstistä näkee että oikeasti kammottava tyyppi johon yhdenkään naisen ei kannata sekaantua.
[/quote]
Mene nyt hyvänen aika vaikka vaihtamaan e-pillerimerkkiäsi kokeeksi, koska vaikuttaa siltä että nykyinen pistää toimintasi ihan sekaisin, etkä pysy oikein kasassa.
Ei naisilla ole enemmän ongelmia ihmissuhteissa. Miehet ovat monesti vaan kuin norsuja posliinikaupassa, eivät huomaa ongelmia eivätkä välitä niistä.
[/quote]
Aha, näinkö luulet AP:n väittämän kumota?
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 09:27"]
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 09:24"]
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 09:17"]
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 09:13"]
Koska moni nainen on kärmes. Näin. Itse pidän nykyään kärmekset pitkien pihtien avulla riittävän etäällä itsestäni. Ei naisia elämässä, ei ongelmaa. Välillä kyllä tarkastelen etäämpää voiko suhtautumista matkan varrella muuttaa, mutta vaikuttaa siltä ettei se ole viisasta. Kärmes on katala.
[/quote]
Hyvä! Parempi niin kaikkien kannalta.
[/quote]
Mene ja tiedä, koska minä kylläkin olen aika ihana ihminen, eli voi siinä joku jotain menettää. ;)
[/quote]
Tässä oikein tyyppiesimerkki lassukasta, joka kokee olevansa ihana ihminen vaikka tekstistä näkee että oikeasti kammottava tyyppi johon yhdenkään naisen ei kannata sekaantua.
[/quote]
Mene nyt hyvänen aika vaikka vaihtamaan e-pillerimerkkiäsi kokeeksi, koska vaikuttaa siltä että nykyinen pistää toimintasi ihan sekaisin, etkä pysy oikein kasassa.
[/quote]
Tämäkin viesti lienee mielestäsi esimerkki siitä miten ihana ihminen olet ja miten naissukupuoli menettää hurjasti kun pysyttelee sinusta erossa?
Te olette sairaita kanoja koko lauma. Muutama minuutti, ja johan on tämäkin ketju täynnä kaikkea hallitsematonta ininää ja räjähtelyä. Kyllä olisi paikallaan päästää muutama ajokoira tähän kanatarhaan hoitamaan hommaa vähän paremmalle tolalle ja asialinjalle.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 09:30"]
Te olette sairaita kanoja koko lauma. Muutama minuutti, ja johan on tämäkin ketju täynnä kaikkea hallitsematonta ininää ja räjähtelyä. Kyllä olisi paikallaan päästää muutama ajokoira tähän kanatarhaan hoitamaan hommaa vähän paremmalle tolalle ja asialinjalle.
[/quote]
No niin, kuka rupeaa heti uhkailemaan väkivallalla? Mies.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 09:26"]
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 09:23"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 09:19"] [quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 09:15"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 08:55"] [quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 08:50"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 08:46"] Tunteet, naisilla keskimäärin vaikuttaa kaikkeen enemmän tunteet. Tunteiden käsittely taas ei useinkaan ole ainakaan oleellisesti parempaa kuin miehillä. [/quote] Miksi ne tunteet ovat hyökkääviä ja vihamielisiä? Eikö naiset olekaan rakastavaisia ja lempeitä? vaikuttaa aika primitiiviseltä touhulta, nainen on lempeä miehiä kohtaan ja sähisee kuin kiimainen narttukissa muille naisille? Ei vaikuta kovin älykkäältä ja harkitsevalta toiminnalta. [/quote] Miksi miehillä on tarve maata monen naisen kanssa? Miksi mies tiedostamattaan valitsee kumppanin jonka kanssa on mahdollisuus saada terveitä jälkeiläisiä? Miksi mies haluaa itseään huomattavasti pienemmän kumppanin? Miksi mies yleensä pitää leveitä lanteita ja kapeaa uumaa ja suuria rintoja seksikkäinä? Ei vaikuta kovin älykkäältä ja harkitulta toiminnalta. Voisikohan kyseessä olla se että ihminen on eläin? [/quote] Eli pidät naisten luonnehäiriöistä käyttäytymistä varsin luonnollisena ja hyväksyttävänä? BTW, naiset makaa tutkitusti jopa enemmän eri kumppanien kanssa kuin miehet ja pettävät tasan yhtä paljon. [/quote] Kyse ei ole luonnehäiriöstä vaan suvunjatkamisvietistä, niin miehillä kuin naisilla. Tottakai naiset makaa useiden miesten kanssa, niinhän se menee luonnossakin. Naaras valitsee parhaan uroksen. [/quote] Miten anopille tai miehen kaverin vaimolle säksättäminen liittyy suvunjatkamiseen? [/quote] Ei vissiin riitä älykkyys miettiä sitä itse? No en miehestä ihmettele yhtään. Sille on syynsä miksi vaivaudun keskustelemaan vain naisten kanssa, ovat älykkäämpiö.
[/quote]
Jos tarkoitat, että tuo on jotenkin positiivista niin suosittelen olemaan ilman ihmissuhteita. Ylipäätään kaikkien miesten olisi hyvä välttää näin yltiö"tunteikkaita" naisia joilla tunteet saa aikaan mustasukkaisuutta, kateutta ja sähinää muita naisita kohtaan. Mitä terve mies tuommoisella pirulla tekee? Eihän naisetkaan halua luonnohäiriöistä miestä!
Tässä ketjussa mies aloittaa riidan ja päätyy alta aikayksinkön väkivaltaiseen käytökseen. Ja kaikki on tietysti naisten syytä.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 09:30"]
[/quote]
Mä voin soittaa liivimiehet sun kimppuun. Mä en ole inissyt mitään. Oli asiallinen viesti.
SJ
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 09:38"]
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 09:35"]
Tässä ketjussa mies aloittaa riidan ja päätyy alta aikayksinkön väkivaltaiseen käytökseen. Ja kaikki on tietysti naisten syytä.
[/quote]
Kuinka joku voi olla noin tyhmä kävelevä reikä. Mistä se sinäkin vajaaälykkö näet täällä kirjoittajien sukupuolet varman päälle.
[/quote]
Ihanaa että sulla ei selvästi ole mitään ongelmia ihmissuhteissa :DDD.
No kyllä miehilläkin on kitkaa toistensa kanssa. He vain näyttävät sen asian eri tavalla. Ja sekin on nykyään hankalaa, kun ei saa edes nakkikioskilla tapella rauhassa.
Miehet eivät välttämättä myöskään puhu asioista niin paljon kuin naiset. Ja omassa parisuhteessani olen huomannut sellaiset eron, että minä vaistoan nopeammin, jos en pidä jostain ihmisestä. Miehellä se inho tulee todella pitkällä viiveellä ja hän antaa ihmisille enemmän mahdollisuuksia mokailla, kuin minä. Joskus tekisi mieli sanoa, että mitä minä sanoin. Pidän kuitenkin täydellisyyteni visusti piilossa, ettei mies kuvittele minun manipuloivan hänen elämäänsä :D
Enkä huomaa eroa siinä, inhoanko miehiä vai naisia enemmän. Idiootti mikä idiootti, sukupuoleen katsomatta. Älkääkä ymmärtäkö väärin; minulla on paljon kavereita ja pari hyvää ystävää. Tuttavapuolelle sitten jää ne, joiden kanssa voi sanoa hei ja puhua säästä pikaisesti, mutta sen enempää en halua olla heidän kanssaan tekemisissä.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 09:35"]
[/quote]
Kuka tässä on mies ja mikä viesti on aloittanut riidan? Kerrotko!
Ainut asiassa mitä itse tästä ketjusta huomaan on se, että osa naisista yrittää lakaista aiheen maton alle siten ettei sitä olekaan ja osa selittää käytöshäiriöitä jollain positiivisella "suvunjatkamisvietillä"
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 09:38"]
Kuinka joku voi olla noin tyhmä kävelevä reikä. Mistä se sinäkin vajaaälykkö näet täällä kirjoittajien sukupuolet varman päälle.
[/quote]
Miehet, nuo asialliset ja puhtaan älyllisesti ja loogisesti, ei tunteella, asiohin suhtautuvat ihmissuhdetaitojen mestarit! Ei voi kuin ihailla teitä!
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 09:43"]
No kyllä miehilläkin on kitkaa toistensa kanssa. He vain näyttävät sen asian eri tavalla. Ja sekin on nykyään hankalaa, kun ei saa edes nakkikioskilla tapella rauhassa.
Miehet eivät välttämättä myöskään puhu asioista niin paljon kuin naiset. Ja omassa parisuhteessani olen huomannut sellaiset eron, että minä vaistoan nopeammin, jos en pidä jostain ihmisestä. Miehellä se inho tulee todella pitkällä viiveellä ja hän antaa ihmisille enemmän mahdollisuuksia mokailla, kuin minä. Joskus tekisi mieli sanoa, että mitä minä sanoin. Pidän kuitenkin täydellisyyteni visusti piilossa, ettei mies kuvittele minun manipuloivan hänen elämäänsä :D
Enkä huomaa eroa siinä, inhoanko miehiä vai naisia enemmän. Idiootti mikä idiootti, sukupuoleen katsomatta. Älkääkä ymmärtäkö väärin; minulla on paljon kavereita ja pari hyvää ystävää. Tuttavapuolelle sitten jää ne, joiden kanssa voi sanoa hei ja puhua säästä pikaisesti, mutta sen enempää en halua olla heidän kanssaan tekemisissä.
[/quote]
Tästäkin huokuu kovasti se, että on olemassa niin pirusti idiootteja ja heitä joista "ei voi pitää". Miksi tätä esiintyy vahvasti naisilla?
Tämä ketju osoittaa miten luodaan hyvä kasvupohja ihmissuhdeongelmille.
Kiinostaisi tietää että sinä mies joka rupesit ratkaisemaan keskustelua väkivallalla, onko sinua hakattu kotona vai mistä moinen malli?
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 09:26"]
Miksiköhän poliisia työllistää miesten väliset kahakat? Niitä riittää!
[/quote]
"Poliisin tietoon tullut naisten tekemä väkivalta on viime vuosina yleistynyt reippaasti. Naiset esimerkiksi nykyään riehuvat humalassa julkisilla paikoilla miesten tapaan. Tänään myös päivänvaloon nousee tapauksia, joista ennen vaiettiin."
http://yle.fi/uutiset/hoivamyytti_murenee_-_nainen_nujakoi_ja_lyo/6632298
"KOLMEN PERUSASIAN toivoisinkin tulevan muistetuiksi, kun ”suomalaisen miehen” väkivaltaisuudesta puhutaan: 1) Henkirikosten yliedustus Länsi-Eurooppaan nähden vallitsee vain Itä- ja Pohjois-Suomessa; 2) Naapurimaissamme idässä ja etelässä on enemmän surmaväkivaltaa kuin Suomessa; 3) Väkivalta on yleistä vain työelämän ulkopuolella olevien työikäisten päihdeongelmaisten miesten joukossa, jossa valtaosalla jo on rikosrekisteri.
Rasismin tai laajemmin kansanryhmään kuulumisen perusteella tapahtuvan leimaamisen tuomittavuudesta puhutaan paljon. Myyttisesti väkivaltaisen ”suomalaisen miehen” jatkuva roikkuminen mukana niin sanotuissa sivistyneissäkin keskusteluissa on kuitenkin epäkohta, johon ei juuri ole kiinnitetty huomiota."
http://www.ts.fi/mielipiteet/kolumnit/544097/Suomalainen+mies+ei+ole+vakivaltainen
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 09:46"]
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 09:43"]
[/quote]
Tästäkin huokuu kovasti se, että on olemassa niin pirusti idiootteja ja heitä joista "ei voi pitää". Miksi tätä esiintyy vahvasti naisilla?
[/quote]
Etkö osaa lukea? Myös mieheni lopulta luovuttaa näiden ihmisten kanssa, kun siitä yhteisestä ajanvietosta ei yksinkertaisesti tule mitään. Heitä aletaan vältellä. Minä vain alan välttelemään nopeammin oman mielenterveyteni ja toisen mielenterveyden kannalta. Miksi pitäisi alkaa juonittelemaan, mustamaalaamaan ja piikittelemään toista, jos kerta vaistoaa heti, että synergiat eivät mene yhteen?
Omassa työpaikassa olen huomannut tätä. Ongelman olen ratkaissut sillä, että muut puhukoot minulle pahaa muista, mutta minä en siihen ryhdy. Nämä piikittelijät ovat sitten varmaan siirtyneet puhumaan pelkkää paskaa minusta, mutta eipä kiinnosta. Se ei vaikuta työntekoon, ellei anna sen vaikuttaa työntekoon.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 08:50"]
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 08:46"]
Tunteet, naisilla keskimäärin vaikuttaa kaikkeen enemmän tunteet. Tunteiden käsittely taas ei useinkaan ole ainakaan oleellisesti parempaa kuin miehillä.
[/quote]
Miksi ne tunteet ovat hyökkääviä ja vihamielisiä? Eikö naiset olekaan rakastavaisia ja lempeitä? vaikuttaa aika primitiiviseltä touhulta, nainen on lempeä miehiä kohtaan ja sähisee kuin kiimainen narttukissa muille naisille? Ei vaikuta kovin älykkäältä ja harkitsevalta toiminnalta.
[/quote]
Naisilla tunneskaala taitaa olla laajempi, tai ei ehkä niinkään tunneskaala, vaan se että miten sitä näytetään ulospäin, niin hyvässä kuin pahassa.