Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia dissosiaatiosta/depersonalisaatiosta?

Vierailija
15.01.2022 |

Tahtoisin vertaistukea. Koko elämäni olen elänyt ns epätodellisessa olossa. Viikon kesti elämäni ensimmäinen ns vaikea jakso jossa olin todella vahvasti pois todellisuudesta. Hävisin omaan mieleeni ja taas havahduin. Luulin että sain psykoosin, mutta olin kyllä tietoinen kuitenkin ympäristöstä.

Kertokaa kokemuksianne. Miten jaksatte elämässä? Työkyky? Minulla lisäksi ahdistuneisuushäiriö ja masennusta. Myös kaksisuuntaista olotilaa. Posttraumaattinen stressireaktio.

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mulla ollut emdr terapiaa juuri aiemmin missä käytiin traumoja läpi ja se laukaisi derealisaation ja depersonalisaation päivää myöhemmin selkeästi päälle. Kuinka pitkään teillä kestäneet tämmöiset olot?? Tätä kestänyt nyt vajaa viikko pakkoajatuksia traumoista ja ahdistavista hetkistä menneisyydessa joita en saa pois. En tiedä kuka olen ja tuntuu että osa minusta olis jääny matkalle kyydistä. Aika menee siivillä ohi ja vaikeuksia pysyä aikataulussa töissä ja tietää mitä olen tekemässä seuraavaksi. Mulla ahdist.häiriö ja paniikkihäiriö taustalla. Pelottava olo kun tämä jatkuu vaan. Aiemmin nää olot on päivässä muuttuneet

Vierailija
62/62 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapeuttisi PITÄISI tietää, mitä tehdä. Olette edenneet liian nopeasti ilman, että sinulle on rakennettu pohjaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla