Poliisit kotihälytys - ihan kauhea jakso
Pikkupoika 5 v ei saanut isäänsä hereille. Mennyt naapuriin ja naapuri hälyttänyt poliisit. Poliisit tulivat paikalle ja löysivät kuolleen isän lattialta jonka pieni poika oli peitellyt ja laittanut nallenkin kainaloon. En kestä. Ihan kauheaa. Pojan äitikin oli kuollut. Kamala kohtalo. Näkikö kukaan muu ohjelmaa?
Kommentit (9)
Oli muutenkin kamala ja ahdistava jakso
Voi kamala! En nähnyt mutta mua alko itkettää kun luin tän! Pieni lapsiparka. :(( Ihan hirveetä. Oliko sillä muita sukulaisia?
Oli koskettava jakso. Hymyn toi kyllä huulille Pankkiryöstäjä-Pasi.
En katsonut, onneksi. Hirveää... Voi pientä. :(
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 22:47"]
[/quote]
Mun mielestä toi sana "koskettava" jotenkin halventaa niiden ihmisten tuskaa. Se on vittu oikeaa elämää eikä mitään teidän tirkisteltäväksenne tehtyä viihdettä!
Täysin vastuutonta antaa televisioon tuollainen tapaus. Vai luuletteko että siltä pikkupojalta kysyttiin asiaa?!
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 22:55"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 22:47"]
[/quote]
Mun mielestä toi sana "koskettava" jotenkin halventaa niiden ihmisten tuskaa. Se on vittu oikeaa elämää eikä mitään teidän tirkisteltäväksenne tehtyä viihdettä!
Täysin vastuutonta antaa televisioon tuollainen tapaus. Vai luuletteko että siltä pikkupojalta kysyttiin asiaa?!
[/quote]
Tuo sarja on dramatisoiti tosielämän tapahtumien pohjalta. Sarjassa esiintyvät henkilöt ovat kaikki näyttelijöitä/vapaaehtoisia!
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 22:55"]
[/quote]
[/quote]Se on lavastettu tosielämän tilanteista.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 23:16"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 22:55"]
[/quote]
[/quote]Se on lavastettu tosielämän tilanteista.
[/quote] Tapauksia on muuteltu.
Kyyneleet tuli silmiin kun katsoin :(