Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asperger pyytelee lapsia toimintaan mukaan!

Vierailija
11.05.2015 |

Tulin äsken sieltä Kontiolahden retkeltä. Käytiin Hautajärvellä. Siellä grillasimme makkaraa ja makkaran kanssa myös perunaa grillasimme ja niitten perunan ja makkaran kanssa söimme italiansalaattia. Juomana oli limpparia: jaffaa ja cokista. Ei meitä kovin paljoa siellä ollut. Yksi as-ryhmän vetäjistä ja yhteensä kolme muuta ryhmäläistä. Toivottavasti joku kerta tulis mukaan enemmänkin porukkaa.

Olen tästä ryhmästä tiedottanut aika monelle ja kysellyt päävetäjältä, että mikä on esim ikäraja ryhmässä, niin siihen on tervetulleita ihan kaiken ikäiset. Myös lapset ja nuoriso. Esim jos täällä jollakin on vaikka 12-vuotias lapsi, jolla on joku neurokirjon diagnoosi, niin voimme ottaa hänetkin mukaan ryhmään ja voimme ottaa vastuun myös lapsesta.

Myös aikuiset ihmiset ja vanhemmatkin ihmiset on tervetulleita ryhmään. Ehdotinkin viime viikolla tätä luontoryhmää yhelle minua noin parikymmentä vuotta vanhemmalle naiselle, joka käy Erilaisten oppijoitten ryhmissä, niin saattaa tulla joku kerta mukaan, nyt ei päässyt, mutta joku muu kerta sitten kyllä. Meiltä jäi ylikin aika paljon makkaroita ja italiansalaattirasioita ja mitä jäi yli, niin saatiin ottaa kotiin mukaan.

Kun tulin kotiin, niin Sissi oli iloinen kun emäntä on taas kotona ja tässä nyt pyörii ja puskee koko ajan ja kerjää silityksiä. Huomenna lähden käymään vanhempien luona kun on äitienpäivä. Minun veli tulee sinne myös ja meille on kuulemma luvassa siellä herkkuja. Äitienpäiväkortin lähetin äitille postin kautta tuossa alkuviikosta ja sen kortin olin töissä askarrellut oliko se nyt viikko tai pari viikkoa sitten.

Loppuillan olen nyt sitten kotona ja lueskelen. Ennen sitä retkelle lähtöä kiertelin aamupäivällä kaupungilla ja tuli ostettua kirjakaupasta kun siellä on euron kirppis että kirjoja ja lehtiä eurolla, niin tuli ostettua yksi nippu Valittujen Palojen lehtiä. Ne on varmaan ainakin kymmenen vuotta vanhoja siinä nipussa mutta ostin kun euron vaan maksoi ja niissä Valittujen Palojen lehdissä on kivoja tarinoita.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

VITTU! TÄMÄKIN BLOGI KOPIOITU TÄNNE!

Vierailija
2/3 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja anaalista lentää paskaa!

T. Assburgeri