IS: Kolmesti rokotettujen kansalaisten vapauksia pitäisi lisätä, ei vähentää
Ajatuksena tuo on kaunis, mutta toimimattoman rokotteen vuoksi aiheittaa vain lisää ongelmia.
Tuossa huomaa miten kirjoittaja ei ymmärrä perehtyä todelliseen ongelmaan. Hienosti ja selkeästi on kyllä tuonut oman näkökulman esille. Hänelläkin kun ammattitaito ajanmittaan karttuu, niin varmasti kehittyy vielä hyvä kirjoittaja.
Kommentit (48)
Kelatkaa mikä määrä rahaa pistetään näihin toimimattomiin piikkeihin ja rokottamisiin ja mistä kaikesta muusta se on pois.
Miettikään nyt itse. Toimittajien työhön kuuluu palkaa vastaan kirjoittaa, mitä käsketään. En usko että toimittaja on niin hölmö että olisi oikeasti itse tuota mieltä, oli sitten rokotettu tai rokottamaton.
Ja taas halutaan koronapassi käyttöön. Mikähän mahtaa olla käyttöönoton perusteena?
"1,5 vuoden kuolemat vain viikossa?
Kolmannen piikin saaneiden ryhmä kasvoi 1 690 429 rokotetusta 1 839 532:teen rokotettuun eli 149 103 rokotettua 3. piikkien saaneiden ryhmässä lisää. Toisin kävi 1. piikin ja 2. piikin saaneiden kohdalla. Toisen piikin saaneiden keskuudessa oli 16.1.2022 pudotusta 4 130 122 rokotetusta 4 057 379 rokotettuun, joka tarkoittaa huimaa 72 743 ”elossa olevaa rokotettua” vähemmän."
Lähdeaineistoa en voi laittaa, koska iskee heti S E N S U U R I...vinkkinä etsivälle: M I T Ä V....? (WTF)...
En ole yhtään piikkiä ottanut, enkä ota. Eihän tuosta piikistä saa muuta iloa kuin mahdolliset rokotehaitat.
Ei yhtään maskinkäyttöä
Ei yhtään koronatestiä
Ei mitään rokotetta yli 15 vuoteen
Ei kuumetta 3.5 vuoteen
Ei terveyskeskuskäyntejä 5 vuoteen
Ei hammashoitoa 8 vuoteen
En ole edes allergialääkereseptejä uusinut ja voin paremmin
Kertokaa nyt millä perusteella tämä hallitus syrjii minua? Vievätkö vielä harrastusten lisäksi elinkeinon?
Ehdottomasti kyllä! Saisivat viettää edes viime hetkensä säällisesti.
Näinhän se on👌. Yllättävän moin ei tätä ymmärrä.