Syntymäpäivä ja hääpäivä parin päivän välein
Olen menossa naimisiin ensi keväänä, ja syntymäpäiväni on pari päivää ennen häitä. Nyt kuitenkin rupesin yön pimeinä tunteina miettimään, että jäävätkö hääpäivä ja syntymäpäivä tulevaisuudessa toistensa varjoon? Olen aina halunnut juhlia synttäreitäni isosti, ja nyt pelottaa että synttäreideni takia hääpäivä ei tulevaisuudessa ole sitten enää niin iso juttu. Nimipäiväni osuu samalle päivälle syntymäpäiväni kanssa, joten minun juhlapäiviäni on muutenkin jo vähemmän.
Kommentit (7)
Meillä on hääpäivä kolme päivää mun synttäreiden jälkeen, synttäreitä juhlitaan usei isommalla porukalla, hääpäivää kahden miehen kanssa joten kyllä mä edelleen saan juhlia molempia ihan yllin kyllin, tosin kuopuksemme syntyi vielä sopivasti noiden väliin joten mun juhlat jäänee tulevaisuudessa jalkoihin.
Meillä oli hääpäivä mun synttäripäivä. Ihan tarkoituksella, mun mielestä synttärit on kiva asia koten halusin vihkimisen samalle päivälle. :) Kihlajaispäivä vähän samalla logiikalla.
Voithan vaihtaa nimeä niin saat päättää koska juhlistat nimipäivääsi.
Kuka edes juhlii nimipäiväänsä nykyään?
Kermaperse. Älä mene naimisiin ollenkaan, kun et ole nähtävästi tajunnut sen asian pointtia vielä.
Herranjumala kun voi ihminen olla itsekeskeinen :D