Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset ja huumorin keksiminen

Vierailija
31.05.2015 |

Olen tavannut lukemattomia naisia, joilla on hyvä huumorintaju. En kuitenkaan ole tavannut juuri ketään naista, joka on hyvä luomaan huumoria. Hyvää huumoria kehittäviä miehiä sen sijaan tunnen paljon. Miksi naiset eivät osaa?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehkä osaa vastata kysymykseesi, mutta voisit tarkentaa miten huumoria "luodaan". Ovatko miehet parempia keksimään vitsejä vai puhutko tilannekomiikasta? Tilannekomiikan ollessa kyseessä voi olla, että naisilla on enemmän paineita pitää tietynlaiset roolit tiettyjen ihmisten edessä, ja sinun seurassasi ne hyvähuumorisimmatkaan eivät kehtaa revitellä kunnolla. Miehiltä ei odoteta samanlaista käytöstä, joten varsinkin kaveriporukalla saattaa läppä lentää ja runsaasti. Olen itsekin huomannut että porukan ainoana naisena on helppo heittää läppää poikien kanssa ja nämä urootkin pitävät siitä kun voi heitellä kaksimielisiä juttuja ilman että nainen loukkaantuu, ja toisaalta tyttöseurassa, esim. sisarusten kesken huumoria riittää, mutta joissain tilanteissa pysyisin varmaan enemmän taka-alalla ja nauttisin vain muiden jutuista. Toinen pitää ylipäätään tuntea riittävän hyvin, jotta uskaltaa olla kunnolla oma itsensä. Kyllä minä väitän, että naisetkin osaavat luoda hyvää huumoria ja joskus jopa hyvinkin syvällistä ja monimerkityksellistä, jota ihan joka jätkä ei tajuakaan.

Vierailija
2/2 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi