Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En aio tunnustaa lapseni isyyttä, akka suuttui

Vierailija
11.05.2015 |

Ilmoitin eukolleni etten aio tunnustaa kuukaudenpäästä syntyvän lapseni isyyttä, akka veti kilarit heti. Aion kuitenki kantaa hänestä vastuun, yhessä kun asutaan... Mies 30v

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha! Onnea vaan teidän koko perheelle.

Vierailija
42/66 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 22:03"]

Ketjuun kokoontuu taas palstan nalkuttaja-pihtaaja-loiset, joille tulee itselleen pelko perseeseen, kun lukevat vastaavantyppisiä miesten avauksia : )

[/quote]Miten niin??? Mieshän tässä häviäjä on kun ei halua omaa lastaan tunnustaa. Ei tule koskaan olemaan mitään oikeuksia lapseen.Jos minä olisin tämä nainen olisin vain onnellinen ,ettei lapsi sitoisi minua  idioottimieheen. Kun joskus löytyy se oikea rakkaus,ei tähän entiseen ole mitään sidoksia kun lapsikaan ei ole "yhteinen".Ei tarvii järjetellä tapaamisia eikä riidellä huoltajuudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 21:52"]

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 21:45"]

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 21:40"]

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 21:38"]

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 21:33"]

Huastaapi siut sitte oikkeuteen

[/quote]

Niinhän tuo uhkas mutta mä sanoin että sanon että mähän en oo mulkkua tuon vitussa uittanut. Mies 30v

[/quote]

Sun sanomisilla ei ole paskankaan väliä, DNA-testi määrittää sen oletko isä vai et. Ja siihen testiin sut määrätään jos äiti ilmoittaa sun olevan isä ja sä kiellät isyyden. Jos et mene verikokeeseen niin sitten poliisit vie sut sinne.

[/quote]

Minä jo uhkasin että myyn talon ja muutan vaikka lapin erämaahan 18 vuodeksi piiloon jos ei muuten onnistu. Meillä jo on yks lapsi ja se riittää mulle. Sieltäpähän poliisit kahtelkoot. Mies 30v

[/quote]

Et voi myydä perheeltä taloa alta tuosta vain.

Ja sinun on pakko tunnustaa isyytesi jos nainen niin tahtoo. Jos et tunnustaniin testataan. Pakolla.

[/quote]

Ja mikähän laki sen kieltää? :D

Vierailija
44/66 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aloittaja ei taida käydä täysillä. Kaikenlaiset miehet ne naisille kelpaakin. Vai onko niin,että molemmat vähän vajaita. Ei tää nyt ihan normi meiningiltä kuulosta.  Miehellä jo yksi lapsi naisen kanssa jonka kanssa asuu, toinen tulossa, sitä ei aijo tunnustaa???? Mikä järki. Lopeta lisääntyminen. Oletko kuullut ehkäisystä. Tilaa nyt heti aika lääkäriin ja pistä piuhat poikki. Ei tähän maahan lisää isättömiä lapsia tarvita. Eikä kukaan lapsi ole ansainnut tuollaista isää. Häpeä jos osaat ja lopeta ainakin lisääntyminen.

Vierailija
45/66 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 22:12"]

Kaikkien kannalta parempi ettet tunnusta. EI lapsi ole noin mulkeroa isää ansainnut. Lapsi tulee kiittämään sinua ja "akka" kanssa kun ei tarvii sinun mielipiteistä välittää. Jos meillä mies olisi sanonut,ettei aijo tunnustaa lastaan niin omapa olisi ollut vahinko. En kyllä olisi kerjännyt , mutta olisin toiminut lapsen kanssa ihan niinkuin olisin itse halunnut. En olisi huomioinut miestä mitenkään. Se olisi toisaalta ollut helpotus.Suurin häviäjä olet sinä, mutta mitäpä se ketään haittaa.

[/quote]

Nainen tarvii varmaan ne rahat lapsen elatukseen kuitenkin.

Siksi en ymmärrä naisten raivoa kun mies ei halua tunnustaa isyyttään, täällä. No hätä, jos lapsi on miehen. Eri asia, jos ei ois hajuakaan, kuka isä on.

Vierailija
46/66 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 22:15"]

Siis mikä on aloittajan pointti tässä asiassa? Ja miksi nimittelet naista akaksi? Miksi ihmeessä olet lisääntynyt tämän naisen kanssa, jos selvästikin häntä vihaat?

[/quote]

En halua nimellistä vastuuta moneen lapseen, riittää että maksan yhestä kun jokupäivä otan ja lähen vihreämmille metsästysmaille. Mies 30v

Vierailija
47/66 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi lienee vahinko ja ap on halunnut aborttia. Ottamatta kantaa sen enempää, mutta kun ihmetellään, että miksi, miksi. No, voiko olla vaikka näin? Ja en tarvitse selitystä, että onpa otsaa miehellä. Aivan, aivan, mutta onneksi ei ole teidän mies, eiks niin?

Vierailija
48/66 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 22:24"]

[/quote]

Niinhän tuo uhkas mutta mä sanoin että sanon että mähän en oo mulkkua tuon vitussa uittanut. Mies 30v

[/quote]

Sun sanomisilla ei ole paskankaan väliä, DNA-testi määrittää sen oletko isä vai et. Ja siihen testiin sut määrätään jos äiti ilmoittaa sun olevan isä ja sä kiellät isyyden. Jos et mene verikokeeseen niin sitten poliisit vie sut sinne.

[/quote]

Minä jo uhkasin että myyn talon ja muutan vaikka lapin erämaahan 18 vuodeksi piiloon jos ei muuten onnistu. Meillä jo on yks lapsi ja se riittää mulle. Sieltäpähän poliisit kahtelkoot. Mies 30v

[/quote]

Ja sinun on pakko tunnustaa isyytesi jos nainen niin tahtoo. Jos et tunnustaniin testataan. Pakolla.

[/quote]

[/quote]

Minähän saan omani myydä koska vain. Mies 30v

Vierailija
49/66 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 21:54"]

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 21:48"]

No eihän se siis ole sun lapses jos et ole pannut edes sitä lapsen äitiä. Mikä siis ongelma? Et tietenkään tunnusta.

[/quote]

On se mun mutta en minä aio tunnustaa. Viimeksikki sielä kyseltiinki niin typeriä kysymyksiäkin. Koska aloitte seurustelemaan,  no ei kumpikaan muistanut edes vuotta koska alettiin. Mies 30v

[/quote]

Väärin! Ei se oo sun. Mutta elarit sinä maksat... :D

Vierailija
50/66 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 22:29"]

Siis mikä on aloittajan pointti tässä asiassa? Ja miksi nimittelet naista akaksi? Miksi ihmeessä olet lisääntynyt tämän naisen kanssa, jos selvästikin häntä vihaat?

[/quote]

En halua nimellistä vastuuta moneen lapseen, riittää että maksan yhestä kun jokupäivä otan ja lähen vihreämmille metsästysmaille. Mies 30v

[/quote]

Siis riittää, että maksat yhdestä kun joku päivä otat ja kuolet? Daa? Et sä kultapieni sit enää maksa :)

Vierailija
51/66 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 22:31"]

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 22:24"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Minähän saan omani myydä koska vain. Mies 30v

[/quote]

Joo aivan, älykääpiö. Kysyinkin mikä kieltää.

Vierailija
52/66 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 21:54"]

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 21:48"]

No eihän se siis ole sun lapses jos et ole pannut edes sitä lapsen äitiä. Mikä siis ongelma? Et tietenkään tunnusta.

[/quote]

On se mun mutta en minä aio tunnustaa. Viimeksikki sielä kyseltiinki niin typeriä kysymyksiäkin. Koska aloitte seurustelemaan,  no ei kumpikaan muistanut edes vuotta koska alettiin. Mies 30v

[/quote]

Väärin! Ei se oo sun. Mutta elarit sinä maksat... :D

[/quote]

He ei ole ilmeisesti aviossa. Eli silloin ei maksa.

Vierailija
53/66 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muistan kun ootin ekaa muksua.
Jostain syystä lapsen isä epäili isyyttään.
No sitten hän jankkas että onhan se laps varmasti hänen.
No vitsillä heitin: eiku jäniksen.
Ja koko loppuraskauden tyyppi oli varma että olin pettäny sitä.

Vierailija
54/66 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä saa korvaukseksi jos joutuu testeihin pakolla ja osoittautuu ettei ole isä. DNA on kumminkin aika henkilökohtainen. Javoisihan tuon ottaa kunnianloukkauksena. Ja tietenkin vapaudenriisto. Joku parin tai muutaman tonnin korvaus olisi hyvä kaitsemaan turhia testejä

Vierailija
55/66 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On taas jonneilla tylsää laudalla kun pitää tulla tänne mammoja huudattamaan. Hävetkää, ryökäleet!

Vierailija
56/66 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 22:29"]

[/quote]

[/quote]

Siis riittää, että maksat yhdestä kun joku päivä otat ja kuolet? Daa? Et sä kultapieni sit enää maksa :)

[/quote]

Ei vaan että kun otan ja muutan jonnekki lämpimään missä on halpoja kauniita ja nuoria naisia tarjolla pilvin pimein.  Mies 30v

Vierailija
57/66 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 22:38"]

On taas jonneilla tylsää laudalla kun pitää tulla tänne mammoja huudattamaan. Hävetkää, ryökäleet!

[/quote]

http://ylilauta.org/satunnainen/36915949

Vauva.fi mainittu.

Vierailija
58/66 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sori, mutta et vamaan käy ihan täysillä valoilla. Et tosiaan voi valita tunnustatko isyyttä vai et jos lapsen äiti sitä vaatii, testaavat vaikka väkisin.

Ymmärrän kyllä miten paskamaisessa tilanteessa olet, mutta et voi vain noukkia rusinoita pullasta tässä tilanteessa. Joko tunnustat isyyden tai muutat timbuktuun. Miksi edes elät naisen kanssa jota noin selvästi inhoat? Aika törkeää olla parisuhteessa kun vain odottelet että jotain parempaa tulee eteen. Meinaatko heivata lapsetkin elämästäsi jos löydät uuden naisen? Siinä tapauksessa sun ei kannata olla lastesi kanssa enää missään tekemisissä, parempi ettei ole isää ollenkaan kuin että isä noin vain häipyy lapsen elämästä.

Vierailija
59/66 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 22:43"]

Ap, sori, mutta et vamaan käy ihan täysillä valoilla. Et tosiaan voi valita tunnustatko isyyttä vai et jos lapsen äiti sitä vaatii, testaavat vaikka väkisin.

Ymmärrän kyllä miten paskamaisessa tilanteessa olet, mutta et voi vain noukkia rusinoita pullasta tässä tilanteessa. Joko tunnustat isyyden tai muutat timbuktuun. Miksi edes elät naisen kanssa jota noin selvästi inhoat? Aika törkeää olla parisuhteessa kun vain odottelet että jotain parempaa tulee eteen. Meinaatko heivata lapsetkin elämästäsi jos löydät uuden naisen? Siinä tapauksessa sun ei kannata olla lastesi kanssa enää missään tekemisissä, parempi ettei ole isää ollenkaan kuin että isä noin vain häipyy lapsen elämästä.

[/quote]

Timbuktu kuulostaa kyllä hyvältä paikalta. No koska tuolla on niin antelias hyvä pimppi jota saa halutessaan päivittäin ja aina on ruoka valmiina pöydässä kun tuun töistä nii miksi en tuon kanssa asuisi? Tottakai mä lähen jos joku pystyy osoittautumaan tuota selvästi paremmaksi naiseksi, en mä ala toisiksi parhaan kanssa olemaan. Mies 30v

Vierailija
60/66 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 22:03"]

Ketjuun kokoontuu taas palstan nalkuttaja-pihtaaja-loiset, joille tulee itselleen pelko perseeseen, kun lukevat vastaavantyppisiä miesten avauksia : )

[/quote]

Niin pelko mistä??? Nyt puhutaan siitä mikä mulkku tekee avovaimon kanssa KAKSI lasta, ja meinaa jättää nuoremman tunnustamatta, joten se olisi virallisissa papereissa sitten niin että avovaimo on huorannut jonkun muun kanssa, olisihan se aika törkeää sekä lastensa äitä että lasta kohtaan. Kyse ei ole rahasta, koska ap sanoi että hän "hoitaa velvollisuutensa" kun kerran asuvat yhdessä. Ap haluaa vaan jostain syystä loukata avovaimoaan sillä että hänestä tulisi virallisesti huora.