mikä lahja 9. luokkalaisen opettajalle?
Mitä teidän koulunsa päättävät ovat vieneet opettajalle viimeisenä päivänä? (miesopettaja kyseessä)
Kommentit (27)
poika niin saamaton, että jos itse laitan asialle opettaja ei saa mitään.
noi norsutangat luultavasti olisivat mieluisat. Maikka vaikuttaa homolta.
Aika perussetti on kai kukkia tai jotain syötävää. Itse opettajana haluaisin mieluiten kukkia tai jotain aineetonta, esim. lahjakortin vaikkapa hierontaan. Ei krääsää! Oppilaan itsensä tekemä kortti tms. ajateltu juttu olisi myös kiva. Aika usein luokan oppilaat (tai käytännössä vanhemmat) laittavat rahansa yhteen ja ostavat jotain isompaa. Tämäkin on hyvä ajatus, kunhan se isompi lahja on jotain sellaista, mistä opettajan tiedetään varmasti pitävän.
Tiesin että poika saa loistavan todistuksen aikanaan ja annoin kukat naisopeille ja miehille kahvipaketin.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 18:13"]poika niin saamaton, että jos itse laitan asialle opettaja ei saa mitään.
[/quote]
Sitten se on ok
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 18:17"]Aika perussetti on kai kukkia tai jotain syötävää. Itse opettajana haluaisin mieluiten kukkia tai jotain aineetonta, esim. lahjakortin vaikkapa hierontaan. Ei krääsää! Oppilaan itsensä tekemä kortti tms. ajateltu juttu olisi myös kiva. Aika usein luokan oppilaat (tai käytännössä vanhemmat) laittavat rahansa yhteen ja ostavat jotain isompaa. Tämäkin on hyvä ajatus, kunhan se isompi lahja on jotain sellaista, mistä opettajan tiedetään varmasti pitävän.
[/quote]
Ei kai yläkoulussa mitään osteta
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 18:19"]Ei mitään todellakaan. Ällöttävää mielistelyä.
[/quote]
Miten niin? Kyllä minun kouluaikanani oli tapoihin kuuluvaa antaa joulu- ja kevätlahja opettajalle.
Kukat, punkkupullo tai suklaarasia ja kylkeen 50 euron lahjakortti vaikka Sokokselle.
Kukka, lahjakortti verkkokauppa.comiin tai giganttiin tms. Kyllä kolmen vuoden lv-työt ansaitsee jotain muistamista eikä vain löysän kädenpuristuksen ilman katsekontaktia todistusta annettaessa!
Ei opettajat mitään tarvitse. Julkkarilla on muutenkin niin kovat palkat ja pitkät lomat.
Anna lapsen itse hoitaa asia