Jos kutsuisin sinut syömään
Ja tekisin ruoaksi perunoita ja ruskeaa jauhelihakastiketta, söisitkö?
Kommentit (26)
Toivottavasti on nopea arkitilanne.
Eikä mikään kunnon syömään kutsuminen
Olen allerginen perunalle ja kastikkeelle :(
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 17:42"][quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 17:14"]
Jos se ei ole vehnäjauhoihin tehtyä niin söisin. Noudatan terveydellisistä syistä luont. gluteenitonta ruokavaliota. Mut kyllä toi ruoka mun lapsuuden lemppareita oli. :)
[/quote]
Ei pienessä määrässä kastiketta niitä jauhoja nyt kovin paljon ole. Tuskin nyt vältyt kokonaan gluteiinilta muutenkaan, jos muut jauhot kelpaisivat.
[/quote[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 17:42"][quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 17:14"]
Jos se ei ole vehnäjauhoihin tehtyä niin söisin. Noudatan terveydellisistä syistä luont. gluteenitonta ruokavaliota. Mut kyllä toi ruoka mun lapsuuden lemppareita oli. :)
[/quote]
Ei pienessä määrässä kastiketta niitä jauhoja nyt kovin paljon ole. Tuskin nyt vältyt kokonaan gluteiinilta muutenkaan, jos muut jauhot kelpaisivat.
[/quote] yleensä ruskea kastike tehdään vehnään, siksi sanoin vain sen vaihtoehdon, pahoitteluni. En käytä vehnää, ohraa, ruista, kauraa tai spelttivehnää.
Tottakai söisin, olisin iloinen että olet nähnyt vaivaa ja teet ruokaa. Ei sen ruuan aina tarvitse olla jotain super hifistelyä.
mies
Voisin syödä perunaa, mutten kastiketta jossa on lihaa. En kuitenkaan valittaisi, sillä oma valintani.