Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keveämmät Jouluruuat. Mitä suosittelet?

Vierailija
22.12.2024 |

Yleensä aina Jouluaterian jälkeen, parin päivän kuluessa, tulee mieleen, että Jouluruuat pitäisi olla kevyitä. Ettei tule niin raskas olo.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinkku, rosolli, laatikot, riisipuuro luumukiisseli.

Vierailija
2/10 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

riisikakkusia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä tarvitse kilotolkulla mättää.

Vierailija
4/10 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en taida erikseen ostaa jouluruokia. En muutenkaan pahemmin vietä joulua joten sama kai tuo. En herkuttele ylenpalttisesti ja lihoa kilo tolkulla. Pysy samoissa rutiineissa kuin tähänkin asti. Voisi ehkä torttua maistella ja konvehteja jokusen.

Vierailija
5/10 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

BigMac

Vierailija
6/10 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tähän asti ollut 12kg kinkku, niin ota nyt 7kg.  Ensi jouluna 5kg.  Pikkuhiljaa keveämpään.  Kaikki tuntuu painavammalle kun tulee ikää lisää, ihan normaalia.

Vierailija
7/10 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jatkossa otat lusikallisen lautaselle etkä kauhallisia niitä väkipakolla tarviahnehtia lautaselle niin paljon että alkaa ällöttää..

Vierailija
8/10 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön kalaa ja teen itse salaattia. Inhoan muutenkin rasvaisia raskaita ruokia..  Riisipuuro?  Jälkiruoaksi italialaista "jäätelöä"..    Herkkulautanen omenista, päärynöistä, suolakekseistä, sharoneista, eri juustoista mistä tykkää.. 

9/10 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön aina juuri ennen joulua muutaman päivän hieman vähäkalorisemmin ja harrastan liikuntaa vähän tavallista enemmän. Enkä edes ylensyö jouluisin. En vain halua että tulee yhtäkään lisäkiloa. Joulunviettopaikassa liikuntarutiini rikkoutuu. Kotona minulla on säännölliset kuviot.

Monethan keventelee vasta joulun jälkeen. Minusta taas tällainen ensin työ ja sitten huvi -järjestely on parempi.

Vierailija
10/10 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteiset Jouluruuat on keveitä. Kala, vihannekset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi