Työskentelen lidlissä. Kysy mitä vain.
Kommentit (99)
Ei mulla muuta kuin että jatka samaan malliin, Lidl on mun lempikauppa;-)
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 23:29"]Olen siis aivan tavallinen myyjä.
[/quote] vaihdetaanko niitä pulla pihtejä ikinä? Ihan rähmäisiä ovat aina.yäk
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 22:16"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 23:29"]Olen siis aivan tavallinen myyjä. [/quote] vaihdetaanko niitä pulla pihtejä ikinä? Ihan rähmäisiä ovat aina.yäk
[/quote]
Ne käy joka päivä pesukoneen kautta.
Saatko käydä vessassa vaikka ei olisi taukoa juuri silloin?
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 23:30"]Saatko käydä vessassa vaikka ei olisi taukoa juuri silloin?
[/quote]
Saan käydä. Jos olen kassalla niin sitten vaan pyydän toisen myyjän paikalle.
Saatteko mitään henkilökunta-alea?
Onko teidän käsketty vetäistä kaikki tuotteet kassahihnalta kassan läpi ihan apinanraivolla ja valonnopeudella? (Koska siltä se useimmiten näyttää).
Mitkä ovat työsi parhaat puolet?
Entä mitkä huonoimmat?
Oletko varastanut paistopisteen tuotteita?
Paljon sun kk-palkka? Saatko ostaa tarjoustuotteita ennen asiakkaiden tuloa?
Onko teillä joku megakokoinen pakastin niitä paistotuotteita varten vai tuodaanko niitä joka päivä rekalla tms?
Onko siellä turvallista 13-vuotiaan olla kesätöissä?
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 23:32"]
Saatteko mitään henkilökunta-alea?
Onko teidän käsketty vetäistä kaikki tuotteet kassahihnalta kassan läpi ihan apinanraivolla ja valonnopeudella? (Koska siltä se useimmiten näyttää).
[/quote]Henkilökunta ale tulee parempana palkkana kuin muualla.
Tuotteiden lukunopeuksia valvotaan, siitä johtuu lidlin kassojen nopeus. Jos olet hidas saat varotuksen.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 23:32"]Saatteko mitään henkilökunta-alea?
[/quote]
En saa alennuksia.
Me
Ei ole käsketty :)
Löytyiskö sieltä roskiksista mitään syötävää, jos menisin dyykkaamaan?
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 23:33"]Oletko varastanut paistopisteen tuotteita?
[/quote]
En ole.
Mieheni kanssa kokeilimme siellä rakennuksilla käytettävää sähköjohdon/koolingin/vesijohdon paukantajaa, joka oli myynnissä. Mikään niistä ei toiminut oikein. Myyjäkin sen totesi kanssamme. Silti laitettiin hyllyyn takaisin. Mitä sanot?
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 23:33"]Paljon sun kk-palkka? Saatko ostaa tarjoustuotteita ennen asiakkaiden tuloa?
[/quote]
Kk palkka vaihtelee kun ei ole täysiä tunteja.
Saan ostaa vasta kun kauppa auki.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 23:34"]
Tuotteiden lukunopeuksia valvotaan, siitä johtuu lidlin kassojen nopeus. Jos olet hidas saat varotuksen.
[/quote]
Ihan naurettavaa. Mikä kiire tässä valmiissa maailmassa...
Saisin varmaan potkut sieltä saman tien. Tosin en kyllä edes hakeutuisi sinne töihin kun ahdistaa jo näin luettuna tuo kyttääminen.
Mik
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 23:30"]
Saatko käydä vessassa vaikka ei olisi taukoa juuri silloin?
[/quote]