Joku pariskunta päätti sitten paneskella ikkunan edessä...
Tapahtui eilen illalla, kun kävelin töistä kotiin. Valot oli siis päällä, joten näki suoraan sisälle, kun ukko veteli eukkoansa takaapäin. Terveisiä vaan tälle pariskunnalle Kuopiossa! ;)
Kommentit (24)
Ehkä ajatus siitä että joku näkee, kiihotti heitä? Nykyään taloissa on aivan valtavat ikkunat, ja olen itsekin ihmetellyt miten jotkut eivät laita edes sälekaihtimia? Miksi asuntoaan pitää niin mainostaa muille? Monissa tiheään asutuissa paikoissa ikkunat on kuitenkin yleiselle tielle päin? :O
Mä panin tyttöystävää keittiön pöydällä jokin aikaa sitten, huomasin siinä paniessa, että joku katseli meitä vastapäisestä talosta :D Joutu laittamaan verhot kiinni.
Voin myöntää, että itsekin on kiihkoissaan tullut harrastettua ikkunan edessä paneskelua, mutta kyllä mä vähän olen yrittänyt verhoa vetää eteen. :D
Ja Linnanpelto! Ap
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 17:00"]Voin myöntää, että itsekin on kiihkoissaan tullut harrastettua ikkunan edessä paneskelua, mutta kyllä mä vähän olen yrittänyt verhoa vetää eteen. :D
Ja Linnanpelto! Ap
[/quote]
Harmi, ettei tullut käytyä lenkillä. ;-)
Olin eräänä kesäiltana lenkillä v ähän syrjäisemmällä tiellä, niin joku pari harrasti seksiä ojanpenkalla puun takana. :D Ei paljoa peittänyt se puu... *punastuu*
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 17:42"]
Olin eräänä kesäiltana lenkillä v ähän syrjäisemmällä tiellä, niin joku pari harrasti seksiä ojanpenkalla puun takana. :D Ei paljoa peittänyt se puu... *punastuu*
[/quote]Olen harrastanut naisen kanssa seksiä joella, kun oltiin ulkoilemassa. Suht noloa, kun joku koiranulkoiluttaja kävelee ohi, vaikka olitiin olevinaan niin syrjässä ja piilossa. No eipä se jääny ihmettelemään vaan käveli reippaasti ohi.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 16:58"]
Minkä takia ihmiset tuijottaa toisten kotiin?
[/quote]
Minkä takia ihmiset tarjoavat mahdollisuuden koteihinsa tuijottamiseen?
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 16:58"]
Minkä takia ihmiset tuijottaa toisten kotiin?
[/quote]
Se talo on ihan tien vieressä, ulkona vähän hämärää ja sisällä palaa valo. En minä tuijottamaan jäänyt vaan vilkaisin kun näin siinä ikkunassa epämääräistä liikettä, mikä sitten osoittautui seksiksi. Ap
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 16:48"]
Meillä vedeltiin eilen takaapäin kuopiossa... :) mikä kaupunginosa?
[/quote]
Saaristokaupunki, mutta ei koskaan takaa. En tykkää, kun peräreikä näkyy.
Miehen kanssa yksi helteinen vappuaamu keräiltiin pulloja varhain aamulla. Yksi n. 50 ikäinen pariskunta oli juuri lopettelemassa hommiaan pienessä metsikössä, missä niitä pullojakin yleensä on. Se metsikkö ei ole tiheä ja toiselta puoleta taloista näkee varmaan tosi hyvin.
Mulla sänky ikkunan edessä, mutta aina vedän verhot eteen, kun seksiä harrastan. Samoin teen, kun pukeudun. En sitten tiedä, näkyykö verhoista läpi..
Olisit tullut mukaan! T: Pariskunta