Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ei seksiä heti ekoilla tai toisilla treffeillä

Vierailija
11.05.2015 |

Minulla oli tässä naisen kanssa Tinder treffit ja harrastettiin seksiä toisen treffikerran jälkeen. Ja aamulla uudelleen. Nyt ainakin haluan nähdä uudelleen.

Ekalla kerralla ymmärrän vielä hyvin, että ei, mutta jos siltä kummastakin tuntuu, niin miksei aikuiset ihmiset voi harrastaa seksiä vaikka toisilla treffeillä?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se kaikinpuolin helpompaa, mutta minulle lapsuudessa sattunut hyväksykäyttö on tuonut minulle melkoisia lukkoja seksin suhteen (voisi toki olla pahempiakin)

Ahdistun jos puolituntematon alkaa puhumaan seksistä, tarvitsen sellaisen tunteen että toinen on turvallinen ihminen.

Vierailija
22/31 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 16:49"]

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 16:40"]

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 16:19"]

Jos kummatkin etsii panoseuraa niin sehän on sitten ok.

Itse en halua heti sänkyyn, koska en harrasta irtoseksiä. Haluan miehen, josta tykkään ja sitten panen vain sen kanssa.

[/quote]

Miksi muuta kuin panoseuraa etsivä ei saisi harrastaa seksiä myös ekoilla treffeillä? En mä ainakaan hae mitään pelkkää panoseuraa/yhden illan juttua vaan ihan parisuhdetta.

[/quote]

Hyvä kysymys. Mä harrastan seksiä ekoilla treffeillä, jos musta tuntuu siltä. Yleensä ei tunnu ja tälläisen tyypin kanssa harvemmin kyllä nähdäänkään toista kertaa. Se on jotenkin jännä, kun ihmiset luulee seksin ensitreffeillä tarkoittavan sitä että seksiä harrastetaan jokaisen treffikumppanin kanssa ekana iltana.

[/quote]

Miusta taas se on jännä, että täällä ap tai joku muu inttää ja inttää, että tuomitaan, vaikka kukaan ei ole tähän mennessä niin tehnyt. Kaikki on sanoneet, että kyllä saa ja voi, mutta ei HALUA mennä ekoilla treffeillä sänkyyn, ITSE, koska haluaa tuntea niitä tunteit ensin. Minulle on todella ihan se ja sama, miten muut ihmiset toimivat jossain tilanteessa, ei voisi vähempää kiinnostaa.

Ehkä se tuomitsija onkin siellä sinun omassa päässäsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin yhtä Tinder-miestä kolme kuukautta ja mentiin nyt sitten punkkaan kun tunnusti ihastuneensa. Seksi oli hirveää ja oli pakko lempata koko äijä, taisi olla kokematon. Edellinen suhteeni alkoi seksistä ekoilla treffeillä, se taitaa olla parempi tyyli.

Vierailija
24/31 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 16:40"]

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 16:19"]

Jos kummatkin etsii panoseuraa niin sehän on sitten ok.

Itse en halua heti sänkyyn, koska en harrasta irtoseksiä. Haluan miehen, josta tykkään ja sitten panen vain sen kanssa.

[/quote]

Miksi muuta kuin panoseuraa etsivä ei saisi harrastaa seksiä myös ekoilla treffeillä? En mä ainakaan hae mitään pelkkää panoseuraa/yhden illan juttua vaan ihan parisuhdetta.

[/quote]

Totta kai saa  tehdä treffeillä mitä huvittaa.Yleensä vain on niin,että kun etsitään parisuhdetta,tutustumista ei aloiteta isovarpaiden välistä,mutta kukin tyylillään.

Vierailija
25/31 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 16:53"]

Tapailin yhtä Tinder-miestä kolme kuukautta ja mentiin nyt sitten punkkaan kun tunnusti ihastuneensa. Seksi oli hirveää ja oli pakko lempata koko äijä, taisi olla kokematon. Edellinen suhteeni alkoi seksistä ekoilla treffeillä, se taitaa olla parempi tyyli.[/quote]

no höh, olisit opettanut sitä ;P ;)

Vierailija
26/31 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli eukon kanssa eka treffit hänen luonaan ja pantiin jo Tunnin päästä,  oli toki aiheesta keskusteltu jo aiemmin ja hän sitä halus. Ilmotti parin tapaamisen jälkeen ettei käytä pillereitä eikä halua kumilla, suostuin ja nyt kuuden vuoden yhdessäolon jälkeen hän on taas tiineenä ja yhessä edelleen ollaan. Mies 30v

Vierailija
27/31 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 17:11"]

Tapailin yhtä Tinder-miestä kolme kuukautta ja mentiin nyt sitten punkkaan kun tunnusti ihastuneensa. Seksi oli hirveää ja oli pakko lempata koko äijä, taisi olla kokematon. Edellinen suhteeni alkoi seksistä ekoilla treffeillä, se taitaa olla parempi tyyli.[/quote]

[/quote]

Ajatuskin inhottaa. Ei huvita elää teinivuosia uudelleen.

T. 24

Vierailija
28/31 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon hitaasti syttyvä, ja mulle on käynyt niin että mun deitti on suuttunut kun ei tokalla tapaamiskerralla pantu. Suoraan sanottuna heitti mut ulos kämpästään.

Vierailija
29/31 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta mooses moon ainkaki pannu het eka treffeillä ja jos en oo saanut niin son loppunna siihen saman tien.

Vierailija
30/31 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 17:34"]

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 17:11"]

[/quote]

Ajatuskin inhottaa. Ei huvita elää teinivuosia uudelleen.

T. 24

[/quote]

Ei tullut mieleen se, että kokemattomalle ei ole ehtinyt kertyä huonoja tapoja? Tavoista eroon pääseminen on paljon paljon paljon hankalampaa kuin oikean tavan opettaminen ensimmäisellä kerralla. Kokemattomuuden perusteella kumppanin dissaava ja sitä erikseen palstalla mainostava vaikuttaa ainakin minun silmissäni aika ankealta tapaukselta. Ehkä sellaisen vaikutelman antaminen on sinulle tärkeää.

Valmiiseen pöytään on tietty helpompi istua kun ei tarvitse auttaa kattamisessa eikä ruoanlaitossa. Sen kun nautiskelee vaan. Mutta silloin on kyllä turha sureskella jos samainen henkilö kutsuu seuraavalla kerralla kylään jonkun toisen. 

Vierailija
31/31 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin se on ihan ok, jos molemmat sitä haluaa. Luulen, että moni kieltäyminen johtuu ihan siitä, että toinen ei vastannut odotuksia. Se on sitten ihan toinen juttu, jos itse toivoo suhdetta ja vakavampaa seurustelua. Suurin osa panosta alkaneista suhteista on pelkkiäpanosuhteita alusta loppuun, vaikka joskus jonkin aikaa kestävätkin. Ainakin Tinderin kohdalla se on just näin. Toisaalta tulee tapailtua sitä panoseuralaista selvin päin ja homma on mukavampaa kuin se takavuosien "baarissa törmätään, jos törmätään ja sitten sänkyyn"- kulttuuri. Itse en nykyisin anna eka tapaamisella ja ihan siksi, että nussin vain niitä, joiden kanssa suhde kiinnostaa muutenkin. Olen vähän herkkä ja olen joskus rakastunut syvästi näihin miehiin, jotka on halunneet vain seksiä. siinä mun syy. Toisten tekemisiä en silti paheksu enkä sitäkään, että haluaa "vain seksiä", jos se on molemmille ok.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi