Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ei seksiä heti ekoilla tai toisilla treffeillä

Vierailija
11.05.2015 |

Minulla oli tässä naisen kanssa Tinder treffit ja harrastettiin seksiä toisen treffikerran jälkeen. Ja aamulla uudelleen. Nyt ainakin haluan nähdä uudelleen.

Ekalla kerralla ymmärrän vielä hyvin, että ei, mutta jos siltä kummastakin tuntuu, niin miksei aikuiset ihmiset voi harrastaa seksiä vaikka toisilla treffeillä?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin harrastan vaikka puolen tunnin päästä tapaamisesta jos siltä tuntuu. Mitä helvetin väliä sillä kellekään muulle on?

Vierailija
2/31 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 15:56"]Minä ainakin harrastan vaikka puolen tunnin päästä tapaamisesta jos siltä tuntuu. Mitä helvetin väliä sillä kellekään muulle on?
[/quote]

Nyt on oikea asenne naisella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mielipiteitä tästä?

Vierailija
4/31 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman tien jos tuntuu siltä. Vaikka heti jo siellä ravintolassa tms

Vierailija
5/31 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ettei kunhan ei lähde vonkaamaan sitä sellaiselta joka ei sitä halua. Kaikki eivät edes pysty siihen noin nopeasti, joten jos tällainen tulee eteen, niin kannattaa siirtyä seuraavaan suosiolla. Mutta jos asia arvelluttaa noin muuten niin katse sisäänpäin - miksi koet syyllisyyttä siitä.

Vierailija
6/31 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aikuinen nainen ja voin hypätä seksin iloihin jo ensitapaamisella sellaisen miehen kanssa, joka aiheuttaa oikeat fiilikset. Miksi menettäisin oivan tilaisuuden, sillä seuraavaa päivää ei välttämättä tule.

Vierailija
7/31 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin asiassa merkitystä lienee vain sillä, että osapuolet ovat samalla linjoilla asian suhteen. Ei sillä onko se muiden mielestä ok vai ei.

Vierailija
8/31 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin seksiä voi harrastaa koska tahansa,jos molemmista siltä tuntuu.Ei siihen muiden lupaa tarvita.Jotkut vaan haluaa tutustua paremmin partneriin ennen kuin harrastavat seksiä,en ainakaan keksi muuta "järkevää" syytä pidättäytyä.Huvittaa tyyliin "kolmansilla treffeillä seksiä säännöt".Sehän on jokaisen oma asia,pääytyykö sänkyyn kolmen minuutin vai kolmen kuukauden tuntemisen jälkeen.

Vierailija
9/31 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kummatkin etsii panoseuraa niin sehän on sitten ok.

Itse en halua heti sänkyyn, koska en harrasta irtoseksiä. Haluan miehen, josta tykkään ja sitten panen vain sen kanssa.

Vierailija
10/31 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeks treffeillä mä annoin miehelle suuseksiä puolen tunnin päästä siitä kun oltiin tavattu. Ja molemmilla oli kivaa :)

Vierailija
11/31 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä odotan mielummin että tunnenkin jotain sitä toista kohtaan. hyvää kannattaa odottaa

Vierailija
12/31 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 16:23"]

Viimeks treffeillä mä annoin miehelle suuseksiä puolen tunnin päästä siitä kun oltiin tavattu. Ja molemmilla oli kivaa :)

[/quote]

Anteeksi nyt mutta hyi helvetti!

Vierailija
13/31 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 16:25"]

minä odotan mielummin että tunnenkin jotain sitä toista kohtaan. hyvää kannattaa odottaa

[/quote]

Miksi kannattaa? Miksi pitää odottaa, jos voi saada sitä hyvää heti? Mistä sen tietää vaikka kuolisi kotimatkalla, eikä niitä toisia treffejä enää tulisikaan. Olisi ainakin saanut.

Vierailija
14/31 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 16:33"]

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 16:25"]

[/quote]

Miksi kannattaa? Miksi pitää odottaa, jos voi saada sitä hyvää heti? Mistä sen tietää vaikka kuolisi kotimatkalla, eikä niitä toisia treffejä enää tulisikaan. Olisi ainakin saanut.

[/quote]

Yleensä helposti saatava seksi ei ole hyvää. Siksi.

Vierailija
15/31 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Sen takia, että minulla ainakaan seksi ei tunnu juuri miltään ilman tunteita.

Vierailija
16/31 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 16:19"]

Itse en halua heti sänkyyn, koska en harrasta irtoseksiä. Haluan miehen, josta tykkään ja sitten panen vain sen kanssa.

[/quote]

Miksi muuta kuin panoseuraa etsivä ei saisi harrastaa seksiä myös ekoilla treffeillä? En mä ainakaan hae mitään pelkkää panoseuraa/yhden illan juttua vaan ihan parisuhdetta.

Vierailija
17/31 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 16:40"]

[/quote]

Miksi muuta kuin panoseuraa etsivä ei saisi harrastaa seksiä myös ekoilla treffeillä? En mä ainakaan hae mitään pelkkää panoseuraa/yhden illan juttua vaan ihan parisuhdetta.

[/quote]

Totta kai saa, minä ainakaan en ole ketään täällä kieltänyt, missä niin lukee?  Minulla itselläni on niin, että seksi tuntuu hyvältä vasta kun on tunteita.

Kukin tyylillään.

Vierailija
18/31 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 16:19"]Jos kummatkin etsii panoseuraa niin sehän on sitten ok.

[/quote]En minäkään mutta niin vain päädyimme ekalla tapaamisella rakastelemaan. Tosin olimme tunteneet jo lapsina ja nuorena. En mene tuntemattomien kanssa sänkyyn ja tuotakin edelsi 700 viestiä parissa viikossa.

Vierailija
19/31 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 16:36"]

[/quote]

[/quote]

Sen takia, että minulla ainakaan seksi ei tunnu juuri miltään ilman tunteita.

[/quote]

Siis juuri tämä.Jos joku haluaa harrastaa seksiä ekoilla treffeillä,se on ihan OK.Kaikki eivät halua,koska mieluummin tutustuvat ja tykästyvät parteriin ennen seksiä.Kumpikin tapa on ihan hyväksyttävä,hassu aloitus että "miksi ei".

Vierailija
20/31 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 16:40"]

[/quote]

[/quote]

Hyvä kysymys. Mä harrastan seksiä ekoilla treffeillä, jos musta tuntuu siltä. Yleensä ei tunnu ja tälläisen tyypin kanssa harvemmin kyllä nähdäänkään toista kertaa. Se on jotenkin jännä, kun ihmiset luulee seksin ensitreffeillä tarkoittavan sitä että seksiä harrastetaan jokaisen treffikumppanin kanssa ekana iltana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan