voi hyvä luoja tota Valtteri Torikkaa.
Katson juuri eilistä tähdet, tähdet ohjelmaa. Valtteri vetää you raise me up -kappaletta ja ääni aivan jumalainen ja mies komeaakin komeampi.
Valtteri seuraaviin euroviisuihin niin näkevät, että löytyy täältäkin komeita ja laulutaitoisia miehiä.
Kommentit (62)
Tuleeko ohjelma uusintana joskus? Eilen jäi näkemättä.
23. juuri äsken tuli uusintana. En tiedä, tuleeko vielä.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 16:09"]
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 15:53"]Minäpä olen kuullut Waltterin esiintyvän jo kun hän oli vasta 17-vuotias :) Jo silloin oli näkyvissä mitä on tulossa.. ;) [/quote] Ällöttävä kommentti. Vai eikö olis toisinpäin, jos mies puhuis tuolla tavalla alaikäisestä tytöstä silmäniskuineen ja vihjailuineen?
[/quote]???? Olin kuusitoistakesäinen tyttö. Mikä on ällöttävää?
Eipä tullut mieleenkään että täytyisi korostaa omaa ikää, pointti oli että jo seitsemäntoistavuotiaana Torikka osasi esiintyä. Taitaa se ällöajatusmaailma löytyä ihan lukijan omasta sisimmästä. Ai niin, ;) vielä.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 15:53"]Minäpä olen kuullut Waltterin esiintyvän jo kun hän oli vasta 17-vuotias :) Jo silloin oli näkyvissä mitä on tulossa.. ;) [/quote] Ällöttävä kommentti. Vai eikö olis toisinpäin, jos mies puhuis tuolla tavalla alaikäisestä tytöstä silmäniskuineen ja vihjailuineen?
[/quote]Nyt en ymmärrä. Millätavalla ällöttävä kommentti, voisitko vähän avata?
Siis eihän tuo minkään näköinen tyyppi. Katoin kuvan lehdestä ja ei herättänyt mitään fiiliksiä. Äänestä en tiedä, kun en katso wt-ohjelmia. On teillä av-akoilla kumma maku.
[/quote]
Minun kuusikymppisen "av-akan" silmiin Waltteri on oikein komea nuorimies. Vaikkei se klassisella laulajalla olekaan mitenkään olennaista. Waltterin varsinainen valtti on tietenkin hänen lämminsävyinen baritoninsa ja upea presenssinsä, oopperalavalla siis. Ei hän viihteen puolelle ole siirtymässä, tämä tähtiohjelma oli vain vierailu.
onko waltteri gay? ei oikein ota selvää...
En katsonut eilistä päätösjaksoa mutta just luin iltalehden jutusta et Valtterille tuli kyyneleet silmiin kun Maria Veitola puhui hänen äidistänsä. Tietääkö kukaan mitä puhui?
Kiinnostaisi tietää koska Valtterin äiti oli joskus minun opettajani, hieno, upea nainen.
Lauloi päin persettä sen laulun. Epävireisesti.
29. Maria sanoi ainoastaan, että äiti saa olla ylpeä pojastaan. Äiti istui katsomossa, sitä Maria ei tiennyt.
Tapa jolla Waltteri lanseerattiin ohjelman avulla oli mielenkiintoinen ja taitava miten katsojia manipuloitiin. Luuleeko joku että nämä ohjelmat ovat ns. aitoja? Ei todellakaan. Kisan maksajioa ovat levy-yhtiöt eli warner ja Universal. Niiden nimet ovat loppukilpailussa. Olivat viimeksi, olivat myös nyt. , kuinka olalkaan Waltterille juuri ennen musikaalijakosa julkistettiin levytyssopimus Warnerin kanssa. Maria Veitola on käsikirjoittanut Idolsia ja tässäkin suuri rooli. Ensimmäisessä jakossa syötti mieskarkki-käsitteen. Waltterin hapuilut monissa genreissä kuitattiin heittäytmisellä ja korostettiin niitä vaikeuksia joita oopperalaulajalla on - hevilaulajaa sen sijaan vain kritisoitiin. Sitten tarvittiin enää kaksi itkevää homoa niin vanhemmat naiset ovat sulaa vahaa.
Gradun aihetta olisi tässä jollekin, tämän rakennetun tarinan analysoimisessa.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 16:32"]
29. Maria sanoi ainoastaan, että äiti saa olla ylpeä pojastaan. Äiti istui katsomossa, sitä Maria ei tiennyt.
[/quote]Kiitos.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 16:19"]onko waltteri gay? ei oikein ota selvää...
[/quote]
Mulle tuli jo ekasta jaksosta melko vahvat gay-vibat. Tiedä häntä, saattoi johtua myös suihkurusketuksesta.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 16:00"]
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 15:54"]
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 15:49"]
Voisko joku vielä sanoo kuka se on? Eikö kaikki muut tossa ohjelmassa ollu julkkiksia jo ennestään?
[/quote]Onhan se julkkis, vähän eri piireissä kuin muut.
[/quote]
Kyllä Waltteri meille Kansallisoopperassa ja Savonlinnan oopperajuhlilla käyville on ihan "julkkis". :) Viime vuonna hänet valittiin Vuoden nuoreksi muusikoksi.
[/quote]Tuota juuri tarkoitinkin. Voitti aikoinaan Lappeenrannan laulukilpailut, ei ihan mitätön juttu. Esiintyi myös presidenttiparin toiveesta Maria Ylipään kanssa Tampere-talon itsenäisyyspäivänjuhlassa 2013.
Esiintyy myös muualla kuin Savonlinnassa tai Kansallisoopperassa (eli ulkomailla).
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 16:33"]
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 16:19"]onko waltteri gay? ei oikein ota selvää... [/quote] Mulle tuli jo ekasta jaksosta melko vahvat gay-vibat. Tiedä häntä, saattoi johtua myös suihkurusketuksesta.
[/quote]JO ekasta, tuliko siis jatkossakin?
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 16:03"]
Mun silmissä Torikassa ei ole seksiä yhtään sen enempää kuin heinäseipäässäkään ja ääni nyt on oopperralaulujan ääni. So! What
[/quote]Heinäseippäissähän sitä jotain juuri on ja oopperalaulajien äänet, ooh..
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 16:33"]
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 16:19"]onko waltteri gay? ei oikein ota selvää... [/quote] Mulle tuli jo ekasta jaksosta melko vahvat gay-vibat. Tiedä häntä, saattoi johtua myös suihkurusketuksesta.
[/quote]
Johtuisiko ne vibat siitä, että se lauloi Ricky Martinia?
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 16:32"]
Tapa jolla Waltteri lanseerattiin ohjelman avulla oli mielenkiintoinen ja taitava miten katsojia manipuloitiin. Luuleeko joku että nämä ohjelmat ovat ns. aitoja? Ei todellakaan. Kisan maksajioa ovat levy-yhtiöt eli warner ja Universal. Niiden nimet ovat loppukilpailussa. Olivat viimeksi, olivat myös nyt. , kuinka olalkaan Waltterille juuri ennen musikaalijakosa julkistettiin levytyssopimus Warnerin kanssa. Maria Veitola on käsikirjoittanut Idolsia ja tässäkin suuri rooli. Ensimmäisessä jakossa syötti mieskarkki-käsitteen. Waltterin hapuilut monissa genreissä kuitattiin heittäytmisellä ja korostettiin niitä vaikeuksia joita oopperalaulajalla on - hevilaulajaa sen sijaan vain kritisoitiin. Sitten tarvittiin enää kaksi itkevää homoa niin vanhemmat naiset ovat sulaa vahaa.
Gradun aihetta olisi tässä jollekin, tämän rakennetun tarinan analysoimisessa.
[/quote]
Jarkko Ahola korostanut haastatteluissa alusta saakka että mukavaa olla mukana, mutta ei suhtaudu kisana eikä hae voittoa, vaikka fanit ehkä toivoisivat. Eli sanonut aika suoraan että ei voi voittaa kisaa ... eiköhän tässä ole ollut ainakin osalla ns. kisaajista aika selvillä ohjelman luonne.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 15:58"]
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 15:55"]
minkä ikäinen Valtteri on? Onko vaimoa ja lapsia?
[/quote]Ei ole vaimoa eikä lapsia, ei edes seurustele. Olisiko 29-30-vuotias, jotain sellaista. Ja on muuten Waltteri eikä Valtteri.
[/quote]Musta hän on aika vanhan näköinen ikäisekseen. Oopperalaulajan elämä on varmaan melko kuluttavaa, aikataulut ja matkustamiset ja kaikki :(
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 16:41"][quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 16:33"]
[/quote]
Johtuisiko ne vibat siitä, että se lauloi Ricky Martinia?
[/quote]
Voi kyllä olla. :)
Siis eihän tuo minkään näköinen tyyppi. Katoin kuvan lehdestä ja ei herättänyt mitään fiiliksiä. Äänestä en tiedä, kun en katso wt-ohjelmia. On teillä av-akoilla kumma maku.