Kaason pukeutuminen häissä
Hei! Kysyn nyt vähän erikoisemman kysymyksen. Olen kaasona kesällä olevissa häissä ja morsian ei ole ottanut kantaa mitä meidän pitäisi pukea päällemme. Onko iso etikettivirhe jos puen oman hääpukuni? Muokkaisin sitä hieman, huivilla tai asusteilla. Mielipiteitä?
Kommentit (15)
Mikäli se on valkoinen tai erityisen näyttävä, niin ei ole sopiva.
Valkoinen se kyllä on. Tyllin tietenkin jättäisin pois!
Nii joo jos hautajaiskutsussakaan ei lue mitä pitää laittaa päälle niin kyllä mä laitan mun vanhojentanssipuvun :)
No on etikettivirhe :D tää taiskin olla provo...?
Jos on valkoinen, niin ei käy. Häihin ei kai ole tarkoitus laittaa kesällä ainakaan nilkkapituista iltapukua, joten lyhyt mekko on kaasolle kesäisempi ja sopiva.
Laita vain, sopiihan se teemaan. :) Enkä ole koskaan kuullut morsianta haittaavan vieraiden valkoiset vaatteet. :)
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 15:28"]
Valkoinen se kyllä on. Tyllin tietenkin jättäisin pois!
[/quote]
No ei todellakaan käy =) =) osta uusi
Siis onhan tää provo?? Kaaso pukeutuu polvipituiseen mekkoon joka ei todellakaan ole valkoinen jos muuta ohjetta ei ole. Jos vihkiminen on kirkossa niin olkapäät piiloon myös esim. Huivilla. Nämä on ihan PERUS juttuja. Mutta tyhmä on morsian jos ei esim. Väriteemaa anna.
Vanha sääntö: ei täysin valkoinen, ei täysin musta, morsiamen kanssa ei saa "kilpailla"
Osta joku uusi kolttu. Nyt on saatavilla paljon kivoja, juhlavia maximekkoja, alle satasella voi saada juhlavan ja näyttävän sifonkimekon. Kysy, onko hän vielä päättänyt häiden teemavärejä, ja valitse niistä mieleisesi. Jos ei ole, niin valitse joku suht neutraali väri, kuten harmaa, viileä ruskea, beige tai nude - joku, johon käy minkä tahansa väriset rannekukat tai muut asusteet kaveriksi.
12 siis lisää: Lyhyempi mekkokin käy, mutta riittävän kapealinjainen maximekkokaan ei ole etikettivirhe, jos haluat pukeutua peittävämmin. Ja niitä on nyt helposti saatavilla.
Luin että: kaasun purkautuminen häissä
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 15:41"]Muista laittaa myös huntu!
[/quote]
XD sukkanauhaa unohtamatta!
Joo pistä kubnon kermakakkumekko xD