Big Brother Suomi ei jatku syksyllä
Kommentit (42)
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 15:15"]
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 15:12"]
Höh. Olen pettynyt. . Tosin parempi näin, jos vaihtoehtona olisi ollut samojen väsyneiden ideoiden kierrätys, huono panostus viikkotehtäviin, ideaköyhä tuotantotiimi, jne. . Kovasti toivon, että joku muu kanava ja tekijätiimi alkaa tehdä ohjelmaa raikkaalla ja uudistuneella otteella tauon jälkeen. Taloon pitäisi saada houkuteltua astella vähemmän wt-ihmisiä, jotta örveltämisen sijaan saataisiin parempaa viihdettä katsojille. Aidosti mielenkiintoisia ihmisiä ja suuria persoonia asukkaiksi.
[/quote]
Sellaisia joilla on mielipiteitä ja uskaltavat ne myös sanoa.
[/quote]
Mutta kun se on "layhäämistä ja kiusaamista" jos sanoo mielipiteensä.
Siihen loppui sitten haaveilut, että "saisinpa minä oman ihku pälli suosikkini vielä ruutuun yhdeksi kaudeksi vaikka all starin muodossa". Nyt ne vanhat tekohengitettyjen muistojen varassa olleet nimetkin katoaa lopullisesti. No, nauttikaa saulista, saarisesta ja nousiaisesta. He varmaan pyörivät vielä muissa ohjelmissa.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 15:28"]
Siihen loppui sitten haaveilut, että "saisinpa minä oman ihku pälli suosikkini vielä ruutuun yhdeksi kaudeksi vaikka all starin muodossa". Nyt ne vanhat tekohengitettyjen muistojen varassa olleet nimetkin katoaa lopullisesti. No, nauttikaa saulista, saarisesta ja nousiaisesta. He varmaan pyörivät vielä muissa ohjelmissa.[/quote]
Myös somestalkkaus tuo lohtua pahimmille fanaatikoille. Siellähän jotkut asukkaat vielä tyrkkyilee.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 15:01"]Jaa olisiko teidän ollut siinä tapauksessa pakko katsoa se? Itse olisin vapaaehtoisesti katsonut mutta säästyyhän kyllä aikaa nyt muuhun. Silti hyviä ohjelmia voi ideoida ja lähettää televisiosta, ei urheilua tai sakasalaisia tv sarjoja, ei rekkakuskit jäällä tyylistä kakkaa. Hyviä on esim Poliisit.
[/quote]
En ole koskaan katsonut BB:tä, mutta se minua on vituttanut, että voittosumma menee veronmaksajien rahoista.
Uuden tuotannon käynnistäminen tyhjästä on kalliimpaa kuin vanhan tuotannon jatkaminen entisissä mestoissa, joten ei tätä varmaan Suomessa enää aloiteta uudestaan.
Hyvä ettei tullut ainakaan mitään all starsia "katsojien ihku" asukkailla. Ne on ny lopullisesti out.
Mitä eikös Jens Helinin pitänyt tulla Suomeen tuottamaan tätä?
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 15:01"]
Jaa olisiko teidän ollut siinä tapauksessa pakko katsoa se? Itse olisin vapaaehtoisesti katsonut mutta säästyyhän kyllä aikaa nyt muuhun. Silti hyviä ohjelmia voi ideoida ja lähettää televisiosta, ei urheilua tai sakasalaisia tv sarjoja, ei rekkakuskit jäällä tyylistä kakkaa. Hyviä on esim Poliisit.
[/quote]
BBtä oli pakko katsoa, jos ylipäätään halusi katsoa kolmosta tai subia (mulla meni molemmat kanavat boikottiin aina kun tuo alkoi). Se jatkuva mainostaukosaaste takasi sen, että ihan liikaa tiesi talon tapahtumista, vaikkei sekunttiakaan ikinä katsonut varsinaisia jaksoja.
Ei hetkauta mua. On jo monta vuotta ollut tosi surkea ohjelma.
Sub vajoaa tavalliseksi pikkukanavaksi. Niillä ei ole nyt mitään lippulaivaa.
Hienoa! Ymmärrän tosifanien tuskan, mutta oikeasti aikakin jäädä tauolle 10 vuoden putken jälkeen. Kerrankin syksy, ettei tarvi kestää BB-mainostusta ja silmille pomppaavia lööppejä.
Ei selvästikään mikään yhdentekevä ohjelma, kun edelleen kymmenen vuoden jälkeenkin herättää näin paljon tunteita. Esim. Iltalehden kommentit uutiseen jne. Ei monikaan ohjelma tohon pysty :D Mua ainakaan henkilökohtaisesti ei liikuta mikään sarja niin paljon, että sen lopettamista tai jatkamista jaksaisin lähteä torille juhlimaan :D Voisin kuvitella, että Salkkarit olis toinen suomalainen sarja, jonka lopettaminen aiheuttaisi tunteita.
Ite oon seurannu kaikki BB-kaudet, joskus enemmän ja joskus vähemmän. Viime vuosina ideat on ollu totaalisesti hukassa ja katsojien aliarvioiminen paistanu kauas. Toivottavasti tää on vaan välivuosi ja sitten uuden, paljon paremman tuotantotiimin kera uus kausi ens vuonna.
Asiahan oli selvä jo pitkän aikaa koska tuottaja oli pistetty pellolle, pääohjaaja poistunut ja tilat jossa talo on sijainnut on ollut vuokrattavana jo hyvän aikaa.
Mikään edellä mainituista ei vaan ole mennyt tietyille autisteille (esim. subjectin nimimerkki supposeponsepari) millään jakeluun.
Mitähän palstan wt-jengi nyt tekee? Varsinkin täälläkin norkoilevat peräkammarin paskat on syksyllä hämillään kun ei voi kyylätä naisasukkaiden suihkuhetkiä ja talossa olevien wt-apinoiden nussimisia.
Hyvä, ettei lapseni nyt sitten vahtaa sitä koko ajan.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 22:04"]
Mihis räisänen on joutunut?
[/quote]
Joutui etsimään uuden työpaikan jostain mainostoimistosta kun sille selvis että BB hommat on ohi.
taitaa tulla kevät jakso, saa uudet heput rauhassa työstää sarjaa
Oishan se saanut jatkua. Eihän sitä oo pakko katsoa. Hyvä näin, olinkin intohimoinen katsoja.
Ei ole mikään tauko, vaan lopullinen loppuminen. Suomen Big Brother on yhtä kuin Mikko Räisänen, ja kun hän siirtyi parempiin töihin, niin BB:tä ei Suomessa enää nähdä.