Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi ei jatku syksyllä

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikään tauko, vaan lopullinen loppuminen. Suomen Big Brother on yhtä kuin Mikko Räisänen, ja kun hän siirtyi parempiin töihin, niin BB:tä ei Suomessa enää nähdä.

Vierailija
22/42 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 15:15"]

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 15:12"]

Höh. Olen pettynyt. . Tosin parempi näin, jos vaihtoehtona olisi ollut samojen väsyneiden ideoiden kierrätys, huono panostus viikkotehtäviin, ideaköyhä tuotantotiimi, jne. . Kovasti toivon, että joku muu kanava ja tekijätiimi alkaa tehdä ohjelmaa raikkaalla ja uudistuneella otteella tauon jälkeen. Taloon pitäisi saada houkuteltua astella vähemmän wt-ihmisiä, jotta örveltämisen sijaan saataisiin parempaa viihdettä katsojille. Aidosti mielenkiintoisia ihmisiä ja suuria persoonia asukkaiksi.

[/quote]

Sellaisia joilla on mielipiteitä ja uskaltavat ne myös sanoa.

[/quote]

Mutta kun se on "layhäämistä ja kiusaamista" jos sanoo mielipiteensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen loppui sitten haaveilut, että "saisinpa minä oman ihku pälli suosikkini vielä ruutuun yhdeksi kaudeksi vaikka all starin muodossa". Nyt ne vanhat tekohengitettyjen muistojen varassa olleet nimetkin katoaa lopullisesti. No, nauttikaa saulista, saarisesta ja nousiaisesta. He varmaan pyörivät vielä muissa ohjelmissa.

Vierailija
24/42 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 15:28"]

Siihen loppui sitten haaveilut, että "saisinpa minä oman ihku pälli suosikkini vielä ruutuun yhdeksi kaudeksi vaikka all starin muodossa". Nyt ne vanhat tekohengitettyjen muistojen varassa olleet nimetkin katoaa lopullisesti. No, nauttikaa saulista, saarisesta ja nousiaisesta. He varmaan pyörivät vielä muissa ohjelmissa.[/quote]

Myös somestalkkaus tuo lohtua pahimmille fanaatikoille. Siellähän jotkut asukkaat vielä tyrkkyilee.

Vierailija
25/42 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 15:01"]Jaa olisiko teidän ollut siinä tapauksessa pakko katsoa se? Itse olisin vapaaehtoisesti katsonut mutta säästyyhän kyllä aikaa nyt muuhun. Silti hyviä ohjelmia voi ideoida ja lähettää televisiosta, ei urheilua tai sakasalaisia tv sarjoja, ei rekkakuskit jäällä tyylistä kakkaa. Hyviä on esim Poliisit.
[/quote]

En ole koskaan katsonut BB:tä, mutta se minua on vituttanut, että voittosumma menee veronmaksajien rahoista.

Vierailija
26/42 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden tuotannon käynnistäminen tyhjästä on kalliimpaa kuin vanhan tuotannon jatkaminen entisissä mestoissa, joten ei tätä varmaan Suomessa enää aloiteta uudestaan.

Vierailija
27/42 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ettei tullut ainakaan mitään all starsia "katsojien ihku" asukkailla. Ne on ny lopullisesti out.

Vierailija
28/42 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä eikös Jens Helinin pitänyt tulla Suomeen tuottamaan tätä?

Vierailija
29/42 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 15:01"]

Jaa olisiko teidän ollut siinä tapauksessa pakko katsoa se? Itse olisin vapaaehtoisesti katsonut mutta säästyyhän kyllä aikaa nyt muuhun. Silti hyviä ohjelmia voi ideoida ja lähettää televisiosta, ei urheilua tai sakasalaisia tv sarjoja, ei rekkakuskit jäällä tyylistä kakkaa. Hyviä on esim Poliisit.

[/quote]

BBtä oli pakko katsoa, jos ylipäätään halusi katsoa kolmosta tai subia (mulla meni molemmat kanavat boikottiin aina kun tuo alkoi). Se jatkuva mainostaukosaaste takasi sen, että ihan liikaa tiesi talon tapahtumista, vaikkei sekunttiakaan ikinä katsonut varsinaisia jaksoja.

Vierailija
30/42 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hetkauta mua. On jo monta vuotta ollut tosi surkea ohjelma.

Vierailija
31/42 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sub vajoaa tavalliseksi pikkukanavaksi. Niillä ei ole nyt mitään lippulaivaa.

Vierailija
32/42 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa! Ymmärrän tosifanien tuskan, mutta oikeasti aikakin jäädä tauolle 10 vuoden putken jälkeen. Kerrankin syksy, ettei tarvi kestää BB-mainostusta ja silmille pomppaavia lööppejä.

Vierailija
33/42 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei selvästikään mikään yhdentekevä ohjelma, kun edelleen kymmenen vuoden jälkeenkin herättää näin paljon tunteita. Esim. Iltalehden kommentit uutiseen jne. Ei monikaan ohjelma tohon pysty :D Mua ainakaan henkilökohtaisesti ei liikuta mikään sarja niin paljon, että sen lopettamista tai jatkamista jaksaisin lähteä torille juhlimaan :D Voisin kuvitella, että Salkkarit olis toinen suomalainen sarja, jonka lopettaminen aiheuttaisi tunteita.

Ite oon seurannu kaikki BB-kaudet, joskus enemmän ja joskus vähemmän. Viime vuosina ideat on ollu totaalisesti hukassa ja katsojien aliarvioiminen paistanu kauas. Toivottavasti tää on vaan välivuosi ja sitten uuden, paljon paremman tuotantotiimin kera uus kausi ens vuonna.

Vierailija
34/42 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiahan oli selvä jo pitkän aikaa koska tuottaja oli pistetty pellolle, pääohjaaja poistunut ja tilat jossa talo on sijainnut on ollut vuokrattavana jo hyvän aikaa.

Mikään edellä mainituista ei vaan ole mennyt tietyille autisteille (esim. subjectin nimimerkki supposeponsepari) millään jakeluun.

Vierailija
35/42 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän palstan wt-jengi nyt tekee? Varsinkin täälläkin norkoilevat peräkammarin paskat on syksyllä hämillään kun ei voi kyylätä naisasukkaiden suihkuhetkiä ja talossa olevien wt-apinoiden nussimisia.

Vierailija
36/42 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, ettei lapseni nyt sitten vahtaa sitä koko ajan.

Vierailija
37/42 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihis räisänen on joutunut?

Vierailija
38/42 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 22:04"]

Mihis räisänen on joutunut?

[/quote]

Joutui etsimään uuden työpaikan jostain mainostoimistosta kun sille selvis että BB hommat on ohi.

Vierailija
39/42 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa tulla kevät jakso, saa uudet heput rauhassa työstää sarjaa

Vierailija
40/42 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oishan se saanut jatkua. Eihän sitä oo pakko katsoa. Hyvä näin, olinkin intohimoinen katsoja.