hammaslääkärissä puudutetut
Aamulla poistettiin yksi takahammas ylhäältä. Mua ei ole koskaan ennen puudutettu ja olen nyt ihan ihmeissään tämän kanssa! Mulla on puuduksissa koko oikea puoli kasvoista ylähuulesta alaspäin. Kieli tuntuu isolta ja hankalalta, poskea ja huulta tikustelee . Nieleminenkin tuntuu tosi hankalalta, joutuu oikeesti keskittymään siihen. Ja puhuminen on ihan mukellusta tuon kielen takia. Sairaslomaa en saanut, joudun nyt olemaan "omaan piikkiin" tämän päivän pois töistä. Onneksi voin olla, ei olis tullu kyllä mitään puhetyöläisenä.
Milloinhan tämä menee ohi? :/
Kommentit (7)
Ja voi olla ne paikat kipeinä joihin puudutuspiikki on laitettu.
Minulla oli joskus tosi kipeä. Särkylääkettä vaan naamaan, ota jo nyt ennen kuin puudutus loppuu.
Voi tosiaan kestää jopa iltaa saakka. Mulla kävi näin, mutta kyllä se koko ajan helpottuu! Tsemppiä!
Älä juo mitään kuumaa, se löytyy sitten sylistä...
Kiitos vastauksista. Uskomattoman helposti ja kivuttomasti kyllä se hammas lähti, se oli ihan pikku juttu tähän verrattuna. Hitti, tajusin hetki sitten että mulla oli kieli hampaiden välissä :D. Mitähän vahinkoa minä ehdin vielä tässä saada aikaan..
Ai että, taitaa alkaa pikkuhiljaa puudutus poistua siitä hampaan kohdalta, muualla vaan pahenee. Tää menee nyt kyllä just väärin!
3-5 tuntia, sitten se on ohi.