Haluaisin silmäni peitettävän
käsiraudat, pepun nuolentaa Ym. Mutta tunnen olevani pervo vaikka mielestäni normaaleja haluja
Kommentit (10)
Luulisi noihin haluihin suht helposti jonkun löytyvän avustamaan. Kuulostaa aika perusseksiltä tässä taloudessa. Jokainenhan sen itse määrittelee kumppaninsa kanssa mikä on normaalia juuri heille. N27
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 13:37"]
käsiraudat, pepun nuolentaa Ym. Mutta tunnen olevani pervo vaikka mielestäni normaaleja haluja
[/quote]
Jaa että silmät peittoon ja käsirautoihin. Haluaisitko kenties näin pervo. Olin tanssimassa ja pokkasin yhden naisen, minulla alkoi pullottamaan housuissa ja nainen huomasi sen ja sanoi tekisi mieli vai?. Joo kyllä tekis, nainen sanoi sumeilematta sitten lähdetään. Menimme heille, olimme kumpikin vesiselviä, nainen alkoi riisua minua ja sanoi nyt ei pussailla vaan haluan kyrpää. Sitten hän riisui itsensä ja otti laatikostaan silmälaput ja käsiraudat, ja sanoi että laita rautoihin tohon sängyn jalkopäähän, mutta otti kännykkänsä ja soitti ja sanoi ainoastaan kotona ollaan. Laitoin silmälaput ja raudoista kii aloin naimaan takaapäin kourien rintoja.
Kuulin oven käyvän ja sieltä asteli neljä miestä. Jaahas täällä on aloitettu jo, miehet riisuuntuivat ja yksi meni heti antamaan suuhun pitäen hiuksista lujin ottein, sitten oli seuraavan vuoro nussia läpsien naista perseelle. Mies sanoi minulle mene nussimaan loput nartulle suuhun, no niinhän minä menin ja laukesin suuhun. Narttu nieli spermani, yksi miehistä laukesi vittuun ja jatkuvasti narttu sai melaa, läiskintää ja rintojen puristelua. Narttu valitti kovempaa runkut ja huusi aina jollei ollut kyrpä suussa, spermaa oli jo kaikkialla, nartun hiuksissakin oli geeliä.
Jatkuvasti nussittiin kuka mihinkin reikään. Jotkut polttelivat tupakat ja joivat mehua kunnes taas jatkoivat. Narttu oli aivan sekaisin ja huusi kuin sika, välillä vapisi ja heilui niin ettei meinannut kyrvät pysyä sisällä. En katsonut kelloa kuinka kauan meillä meni mutta useampi tunti, kunnes meiltä loppu spermat ja lopulta erektio. Miehet lähtivät niinkuin olivat tulleetkin. Lopulta nainen sanoi päästätkö irti, päästin irti, naisella olivat ranteet vereslihalla ja siihen hän tipahti polvilleen. Nostin naisen sängylle otin silmälaput pois, sen verran nainen sanoi haluatko tulla joskus uudelleen. Antoi käyntikorttinsa retkahti sängylle ja nukahti. m42
Et edes tarvitse kuin koiran tuohon. Sulla on ihan sinkkunaisen unelma fantasiat.
Oliko tuo iltasatu?
kun käytetään käsirautoja,Se tehdään ihmisen kanssa johon luotetaan. Eli jo Se paljasti tuon valheeksi
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 16:18"]
Oliko tuo iltasatu? kun käytetään käsirautoja,Se tehdään ihmisen kanssa johon luotetaan. Eli jo Se paljasti tuon valheeksi
[/quote]
Taidat olla kade ja puuttees. Eihän nainen antanut laittaa käsirautojaan ennen puhelinsoittoa hölmö. Kyllä juttu tais olla tosi, ei kaikki nai pimeessä peitonalla, tai yhen ihmisen kans. En osaa epäillä n43
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 15:45"]
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 13:37"]
[/quote]
Jaa että silmät peittoon ja käsirautoihin. Haluaisitko kenties näin pervo. Olin tanssimassa ja pokkasin yhden naisen, minulla alkoi pullottamaan housuissa ja nainen huomasi sen ja sanoi tekisi mieli vai?. Joo kyllä tekis, nainen sanoi sumeilematta sitten lähdetään. Menimme heille, olimme kumpikin vesiselviä, nainen alkoi riisua minua ja sanoi nyt ei pussailla vaan haluan kyrpää. Sitten hän riisui itsensä ja otti laatikostaan silmälaput ja käsiraudat, ja sanoi että laita rautoihin tohon sängyn jalkopäähän, mutta otti kännykkänsä ja soitti ja sanoi ainoastaan kotona ollaan. Laitoin silmälaput ja raudoista kii aloin naimaan takaapäin kourien rintoja.
Kuulin oven käyvän ja sieltä asteli neljä miestä. Jaahas täällä on aloitettu jo, miehet riisuuntuivat ja yksi meni heti antamaan suuhun pitäen hiuksista lujin ottein, sitten oli seuraavan vuoro nussia läpsien naista perseelle. Mies sanoi minulle mene nussimaan loput nartulle suuhun, no niinhän minä menin ja laukesin suuhun. Narttu nieli spermani, yksi miehistä laukesi vittuun ja jatkuvasti narttu sai melaa, läiskintää ja rintojen puristelua. Narttu valitti kovempaa runkut ja huusi aina jollei ollut kyrpä suussa, spermaa oli jo kaikkialla, nartun hiuksissakin oli geeliä.
Jatkuvasti nussittiin kuka mihinkin reikään. Jotkut polttelivat tupakat ja joivat mehua kunnes taas jatkoivat. Narttu oli aivan sekaisin ja huusi kuin sika, välillä vapisi ja heilui niin ettei meinannut kyrvät pysyä sisällä. En katsonut kelloa kuinka kauan meillä meni mutta useampi tunti, kunnes meiltä loppu spermat ja lopulta erektio. Miehet lähtivät niinkuin olivat tulleetkin. Lopulta nainen sanoi päästätkö irti, päästin irti, naisella olivat ranteet vereslihalla ja siihen hän tipahti polvilleen. Nostin naisen sängylle otin silmälaput pois, sen verran nainen sanoi haluatko tulla joskus uudelleen. Antoi käyntikorttinsa retkahti sängylle ja nukahti. m42
[/quote]
Taisi olla AP:lle opettavainen tarina. T. toinen pervo
Puutteessa olen kyllä.
miehellä muita naisia. Pitkä 10v suhde jossa elän.
olisi mukavaa muutakin kuin haaveilla..
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 13:37"]käsiraudat, pepun nuolentaa Ym. Mutta tunnen olevani pervo vaikka mielestäni normaaleja haluja
[/quote]
Siinähän se hauskuus just on, kun tuntuu pervolta :) Vaikka ei nyt niin kauheeta oliskaan..
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 17:39"]
Puutteessa olen kyllä. miehellä muita naisia. Pitkä 10v suhde jossa elän. olisi mukavaa muutakin kuin haaveilla..
[/quote]
Oletko minkä ikäinen ja onko teillä lapsia?. Jos ei ole lapsia niin ottakaa ero tai tasoita tili niinkuin jääkiekossa. Oletko puhunut miehellesi asiasta miltä sinusta tuntuu. Oletko AP en ainakaan muista ikääsi, oli se ovoliitto tai avioliitto niin se on kahden kauppa. Itse en ole pettäjätyyppiä, seksiin mielikuvitusta ja rohkeasti kokeilemaan kaikkea erillaista. Oudolta kirjoitukseni tuntuu mutta on yli kolmenkymmenen vuoden kokemusM50+.
Puolet kuulostaa hyvält