Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rintojen nuoleminen

Vierailija
02.03.2013 |

nyt tekisi mieli nuolla, näykkiä ja imeä naisen rintoja pitkään ja hartaasti. Vaihtaa välillä rintaa ja jatkaa kiusoittelua. Välillä laskeutua nuolemaan pillua ja sitten palata rinnoille.. Saatuasi ensimmäisen orgasmin voisin tulla sisääsi..

-M38

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit päästä apupojaksi mun miehelle. Hän, kun ei aina muista mun tisuja ollenkan. Heti vain pimpille änkeää sen melansa kansa.

Vierailija
2/20 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä kuulostaa, kunhan huomioit molemmat rinnat samalla.Pilluni ei kaipaa nuolentaa ja orgasmeja saan jo rinnoista ja ehkä hyvällä panolla lisää pillusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
03.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun olisi kumppani joka haluaisi imeä ja vain imeä rintoja. Kiihotun aivan valtavasti jo ajatuksesta, että rintojani imettäisiin. En tarvitsi muuta kun orgasmi olisi taivaallinen ja jos vain ja kun sen saisi rintojen imennästä. Myöskään minä en kaipasi pillun nuolentaa vähiten ehkä panoa. En ole vielä koskaan saanut orgasmia yhdynnässä ja olen jo kypsään ikään ehtinyt .

Vierailija
4/20 |
03.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluisin sillai, että eka pillunnuolua sit kalu sisään ja samalla nännien imemistä. Se tuntuu jumalaiselta noin tehtynä.

Vierailija
5/20 |
03.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäslaiset tissit teillä naiset on, niin ehkäpä osaan kuvailla tarkemmin mitä rinnoillenne tekisin..:) Ja tykkäättekö, että ensin kiusataan rintaliivien päältä vai heti kupit tieltä pois..?

-alkup.

Vierailija
6/20 |
03.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan rinnoista saatu orgasmi on kokonaisvaltaisin tunne, mitä seksillä voi saada. Alapään nuoleminen ei vie lähellekään minkäänlaista orgasmia, "panemalla"asennoista riippuen tuntemukset vaihtelevat asteikolla tuntuu vähän - räjähtävä orgasmi.

Rinnoista saan joka kerralla, kun mies alkaa niitä käsitellä tietyllä tavalla. Ja mies kyllä tasan tarkkaan huomaa, että saan.

Vierailija
7/20 |
03.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa onnelinen kun sinulla on mahdollisuus saada nauttia rinnoista saadusta orgasmista.

Minulla ei siihen ole mahdollisuutta, aikoinani kerroin puolisolleni, että kiihotun eniten rintojeni imemisestä ja hyväilyistä, piti hän minua pervona. 

T: kirjoittanut 4

Vierailija
8/20 |
03.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena haluaisin, että nainen imee, nuolee ja suutelee rintojani. 

Vierailija
9/20 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

4, uskomatonta, millaista palautetta sait puolisoltasi. Kerrankin, jos nainen jotain toivoo, niin pieleen menee. Mulla olisi mennyt koko puoliso vaihtoon tuossa tilanteessa. Onko vain miehillä oikeus kokonaispainoitteiseen nautintoon ja nainen on välineenä tuossa tarkoituksessa.

Vierailija
10/20 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Erosin hänestä kolmisen vuotta sitten ja nyt en aio miestä enää viereeni ottaa. Löytäisimpä vain jonkun kaltaiseni naisen.

T: 4

Vierailija
11/20 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkös Nelonen voisi käyttää miestä tuohon rintojen imemiseen ja that's it?:) Luulenpa, että mieluusti me miehet sinua autettaisiin. Ainakin minusta olisi kiva kokeilla pelkästään rintojesi hyväilyä, nuolemista ja imemistä ja katsoa minkälaiseen nautintoon sinut saan:) Nainen kun orgasmin pauloissa on jotenkin uskomattoman hienoa..:)

Kertokaa nyt hyvät naiset minkälaisista rinnoista on kyse ja miten niitä haluaisitte koskettavan:) Minä kyllä koskisin,

terv. Alkup.

Vierailija
12/20 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2013 klo 22:33"]

nyt tekisi mieli nuolla, näykkiä ja imeä naisen rintoja pitkään ja hartaasti. Vaihtaa välillä rintaa ja jatkaa kiusoittelua. Välillä laskeutua nuolemaan pillua ja sitten palata rinnoille.. Saatuasi ensimmäisen orgasmin voisin tulla sisääsi..

-M38

[/quote]

Tuota kaipaan, en imuttelua enkä näykkimistä. Mies kuluttaa aivan liian vähän aikaa mun rintojeni seurassa.... Nuoleminen, sively... ihan mistä tahansa on SE juttu!

Vierailija
13/20 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan kaipaa miestä rintojani hyväilemään ja arvaatko miksi? Juuri sinun M38 kaltaistesi vuoksi.

T. 4

Vierailija
14/20 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, trolli.

Taisi T.4:stä ottaa mies eron, eikä toisinpäin!:) tai sitten se seksin arvosana oli neljä.

Vierailija
15/20 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hirveätä, jos mies olisi kuin vauva. Aina polkemassa nisiä ja imeä lutkuttamassa. Ei herraijee sellanen mies olisi ollenkan hyvä. Pilluhan siinä jäisi aivan hunningolle ja kesannolle kuivettumaan. Mää kaipaan ainakin kunnon seivästystä.

Vierailija
16/20 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nuolis eka vähä pillua ja sit rintoihin ja sit penis sinne aukkoon niin olis hyvä järjestely

Vierailija
17/20 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi hirveätä, jos mies olisi kuin vauva. Aina polkemassa nisiä ja imeä lutkuttamassa. Ei herraijee sellanen mies olisi ollenkan hyvä. Pilluhan siinä jäisi aivan hunningolle ja kesannolle kuivettumaan. Mää kaipaan ainakin kunnon seivästystä.

Vaimoni mielestä en ole vauva. Rintojen hyväilyllä se alkaa, jos vaimollani on rintaliivit päällä hän haluaa että repäisen ne auki ( normaalisti ei rintaliivejä ). Nuolen ja näykin rintoja, huohotus alkaa ja hetkenpäästä vaimoni saa orgasmin. Sitten pillun kimppuun, nuolen ja sormetan välillä ujutan käteni pilluun ja nuolen klitorista. Hetkenpäästä hän saa taas orgasmin, sitten hän käy kullini kimppuun ja nuolee sitä ja imuttaa kunnolla. Käymme kuusysiin ja olen tulossa, vaimoni huomaa asian ja sanoo että runkkaa rinnoilleni. Niinhän minä teenkin ja hetkenpäästä hieron spermani hänen rinnoilleen, jatkamme kunnes ei kumpikaan jaksa. Mutta rakastelu kestää 1-2 tuntia, on todella raukea olo vaimoni käy viereeni ja sanoo kiitos rakasM50+.

Vierailija
18/20 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei todellakaan ole vauva jos on kiinnostunut rinnoistani, parkuisin varmaan ääneen jos ne jäisivät huomiotta. Onneksi tätä vaaraa ei ole vaan poikaystäväni on tissimiehiä ja rintani saavat haluttua huomiota muulloinkin kuin vain seksin yhteydessä. Herkimpinä hetkinä saatan saada orgasminkin pelkästä rintojen hyväilystä ja suukottelusta.

Vierailija
19/20 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei todellakaan ole vauva jos on kiinnostunut rinnoistani, parkuisin varmaan ääneen jos ne jäisivät huomiotta. Onneksi tätä vaaraa ei ole vaan poikaystäväni on tissimiehiä ja rintani saavat haluttua huomiota muulloinkin kuin vain seksin yhteydessä. Herkimpinä hetkinä saatan saada orgasminkin pelkästä rintojen hyväilystä ja suukottelusta.

Jotakuinkin noin. Kun vaimoni on tekemässä jotain keittiötason päällä, otan ja hieron hänen rintojaan ja housujen etumusta. Ovi lukkoon ja vaimo pöydälle makaamaan siinä aikani hieron rintoja ja kulli sisään,aikani nain ja annan välillä suuhun. Sitten tulee ryöpsähdys, hetken kuluttua vaimo vetää kädestä makkariin ja toimet alkavatM50+.

Vierailija
20/20 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

irstailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotakuinkin noin. Kun vaimoni on tekemässä jotain keittiötason päällä, otan ja hieron hänen rintojaan ja housujen etumusta. Ovi lukkoon ja vaimo pöydälle makaamaan siinä aikani hieron rintoja ja kulli sisään,aikani nain ja annan välillä suuhun. Sitten tulee ryöpsähdys, hetken kuluttua vaimo vetää kädestä makkariin ja toimet alkavatM50+.

Osuit asian ytimeen, tuohon asti meillä ei aina edetä, mut rintoja kyllä pidetään hyvänä usein. Kesken ruoanlaiton, telkkaria katsellessa jne. Ja tiukkapipoille tiedoksi että todellakin ihan minun luvallani ja toiveestani. Kesti kauan hyväksyä pienet rintani, mutta poikaystäväni sitkeiden vakuuttelujen ansiosta uskoin lopulta ettei niissä ole mitään vikaa. Nauttikoon nyt uurastuksensa tuloksesta💖