Oman lapsen pussaaminen suulle, mielipiteitä? Tuli mieleen tuosta kohusta kun D Beckham pussasi tytärtään
Kommentit (23)
Ei mun lasten isä ainakaan ole tuollaista tehnyt.
Jos haluaa lahjoittaa lapselleen kariesbakteerin.
Jokunen vuosi sitten eräs isä joutui ihan oikeuteen kun oli antanut lapsilleen kielisuudelmia. Taidettiin todeta, että eipä siinä mitään.
Mun mielestä yök!
Vasta sitten, kun lapsi on täysi-ikäinen.
Oma lapseni taaperona koetti aina tulla pussaamaan suoraan suulle ja kieli edellä, vaikka rakastankin lastani niin kielisuudelmat 2veen kanssa oli jo vähän liikaa :D Käänsin aina pään sivuun kunnes oppi antamaan pusun poskelle.
Vierailija kirjoitti:
Jokunen vuosi sitten eräs isä joutui ihan oikeuteen kun oli antanut lapsilleen kielisuudelmia. Taidettiin todeta, että eipä siinä mitään.
Mun mielestä yök!
No jopas tosiaan:
"Isä oli antanut alaikäisille lapsilleen toistuvasti pitkiä kielisuudelmia, joihin oli liittynyt suun ympäristön nuoleskelua, sekä hyväillyt heidän vartaloaan. Korkeimman oikeuden tuomiosta ilmenevillä perusteilla katsottiin jääneen näyttämättä, että isä olisi syyllistynyt lapsen seksuaaliseen hyväksikäyttöön."
Vähän ohi mutta hyi he""tti me vedettiin veljeni kanssa oikein kielareita kun olin 11 ja veli 10,haluttiin tietää miltä se suutelu oikein tuntuu. Toivon ettei veli muista enää koko asiaa,itsekin leikin unohtaneeni.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä yök!
Yök yök yök yök!!
Yök!
Entä jos isä työntää siittimen tyttären suuhun, onko se ok?
En pussaa suulle. Erilaiset tartuntariskit ja muutenkin. Hellyyttä, hyväksyntää ja huomiota voi osoittaa lapselle muullakin tavoin.
Minulla on poikalapsi, meillä on annettu poskeen pikku suukko. Mielestäni vanhemman pussailu lapsen suulle ei ole normaalia, siinä on mielestäni jo jotain kieroutunutta.
Jos isäni olisi David Beckham, niin vaikeaa olisi olla suutelematta....
Ehdottomasti ei. Minun vanhempani, sekä mummoni, olen synytynyt 70-luvulla halusivat aina pussata minua suulle, iskä vielä työnsi kieltä suuhun. Tämä siis kun olin alle kouluikäinen, tai ehkä jo koulussakin, en muista tarkkaan. Tämä oli vain yksi lievimmistä hyväksikäytön muodoista, joiden kohteeksi jouduin.
Vierailija kirjoitti:
Oma lapseni taaperona koetti aina tulla pussaamaan suoraan suulle ja kieli edellä, vaikka rakastankin lastani niin kielisuudelmat 2veen kanssa oli jo vähän liikaa :D Käänsin aina pään sivuun kunnes oppi antamaan pusun poskelle.
Meillä myös taapero yritti usein antaa pusua suulle. Otti vielä kädellä kasvoistani kiinni yrittäen pitää niitä paikoillaan, että saisi pusun annettua suulle. Tuli vähän paha mieli siitä, että yritin torjua tenavan, mutta yritin tehdä sen niin, ettei hän huomaa ja suukotella sitten oikein monta pusua poskille. En halunnut levittää hammaspöpöjä.
Ehdoton ei.