Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapset oli löytäneet meidän "aikuisten lelut", miten selittää, mitä ovat?

Vierailija
13.03.2025 |

Olivat penkoneet karkkikätkön toivossa koko makuuhuoneen ja löytäneet meidän seksilelulaatikon, kun olimme saunassa. Mies tokaisi vaan, että ei kuulu teille, kun lapset lällättelivät löytöään. Minä olin ihan sanaton. Miten keskustella asiasta vai tarvitseeko edes keskustella? Lapset on iältään 10 ja 12. 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤣🤣🤣🤣

Vierailija
2/14 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse avata enempää. Lällättelystä päätellen asia on jo selvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulle kävi niin että löysin dildon ym. kaverini kanssa kun olimme vain 11-vuotiaita. Isäni mielestä se oli vain hauskaa 🤮 Hän olikin täys pervo. Kyttäsi mun (alaikäisiä!) kavereitakin aivan liian pitkään jos olimme vaikka kesällä uimapuvussa. 

Vierailija
4/14 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein teille!

Vierailija
5/14 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti tiesivät mitä ne on. Eikö riitä kun toteaa että ne on meidän omia tavaroita, niitä ei saa ottaa.

Vierailija
6/14 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lapsille sanktiot siitä, että etsivät teidän tavaroista karkkia. Lapsilla pitää olla rajat. 

Vierailija
7/14 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulle kävi niin että löysin dildon ym. kaverini kanssa kun olimme vain 11-vuotiaita. Isäni mielestä se oli vain hauskaa 🤮 Hän olikin täys pervo. Kyttäsi mun (alaikäisiä!) kavereitakin aivan liian pitkään jos olimme vaikka kesällä uimapuvussa. 

Jatkan. Minun mielestäni "ei kuulu teille" on paljon parempi suhtautuminen kuin isäni naureskelu, hän selvästi vain nautti tilanteesta kun pikkutytöt ihmetteli tekopeniksiä. 

Vierailija
8/14 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuon ikäiset penskat ymmärtää, että mitä kapineita ne on.

Avaus on taas näitä Porvoon tapahtumia.

Vierailija
9/14 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitus lastensuojeluviranomaisille. Lapset huostaan mahdollisimman pikaisesti. On siinäkin vahemmat.

Vierailija
10/14 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arestia laittaisin ja pyytäisin anelemaan jumalalta armoa sekä synniltä pelastumista.

Ensi kerralla kannattaa piilottaa irstaat pervoiluvälineet huomattavasti paremmin. Lasten uteliaisuutta ei tule aliarvioida.

Vierailija
11/14 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtäminen ja livenä näkeminen on kaksi eri asiaa. Saattaa olla järkytys, kun saa päin pläsiä näytön, millä omat vanhemmat leikkii makuuhuoneessa, kun itse nukkuu seinän takana. 

Vierailija
12/14 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on aikuisten leluja tollot! Ja missä vaiheessa seksivalistus alkaa? Kansakoulu-Peruskoulussa tytöt ja pojat heti istutettiin samoihin tuplapulöpeteihin. Marjo, Krisse, Päivi jne tuli tutuksi, mutta kun pojilla se seksuaalinben kasvaminen o0n hidasta ja niin on pääosin tytöiläkin. Meikän kikkeli kyllä katsotiin aika aikaisessa vaiheessa ja en tiennyt mistä on edes kyse - pissaahan sieltä vaan tulee. 

Vierailija
13/14 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin puhuttelun ettei pengota toisten tavaroita. Ja kostoksi penkoisin lasten tavaroita 

Vierailija
14/14 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtäminen ja livenä näkeminen on kaksi eri asiaa. Saattaa olla järkytys, kun saa päin pläsiä näytön, millä omat vanhemmat leikkii makuuhuoneessa, kun itse nukkuu seinän takana. 

Vieläkään en tykkää siitä kun olin 9v ja n. 2m päässä selkäni takana yrittivät saada velipuoltani alulle niin heräsin siihen ja sitten piti vain teeskennellä nukkuvansa ja kuunnella toimenpidettä tästäkin on aikaa 43v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi