Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi meitä 40 v naisia mollataan vaikka näytettäisi miltä?

Vierailija
14.01.2022 |

Eiliseen Martina keskusteluun.. Jos kuntoilet ja olet hoikka, olet rasvaton ja ryppyinen ja näytät aina vanhemmalta kun pitäisi. Jos et tee niin, olet huono nainen kun et pidä itsestäsi huolta, näytät taas kamalalta ja ikäistäsi vanhemmalta. Jos satut omaamaan loistavat geenit ja näytätkin nuoremmalta, olet jo sen perusteella jotenkin ylimielinen, mitä se vanha ämmä itsestään kuvittelee.. Ja jos silottelet vähän ryppyjä tai haluat freesata ulkonäköä, sitten vasta oletkin pahinta sakkia, turhamainen ja takuulla aivan kamalan näköinen. Miltä meidän oikein pitäisi näyttää että kelvattaisiin kenellekään? No onhan täällä niitä ketjuja joissa ihastellaan luonnonkauniita 40 v naisia mihin meidän pitäisi kaikkien pyrkiä.. Luonnonkauniita minun per se. Niistä julkkiksista jokainen tehnyt jotain itselleen mitä täällä hehkutetaan isoilta kyliltä luonnollisena 4-kymppisinä.. En ole kyllä nähnyt samanmoista mustamaalausta 30 tai 50 vuotiaiden kohdalla. Tuntuu että tämä 40 on nykyisin joku kohdeikä kytätä virheitä.

Kommentit (165)

Vierailija
21/165 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei meitä todellisessa elämässä mollata. Älä pahoita mieltäsi tämän palstan juttujen takia, nämä on ihan höpötystä ja ajanvietettä, joku vaan huvikseen provoilee.

Totuus on, että nuorekkuus suurin tekijä naisen viehättävyydessä. Ja koska sitä ei kukaan teille uskalla todellisessa elämässä suoraan sanoa, niin täällä palstalijoilla on sitten sitäkin suurempi tarve korjata naisten virheellinen kuva omasta viehätysvoimastaan. Lähes jokainen nainen on menettänyt suurimman osan viehätysvoimastaan jo 30-40 vuotiaana.

Kaikille olisi parempi, jos tästä oltaisiin rehellisempiä. Nyt jää lukemattomat parisuhteet toteutumatta, kun naiset viivyttelevät niin pitkään, etteivät he enää ole haluttavia parisuhteeseen ikänsä vuoksi.

Tuskinpa monellakaan 40-vuotiaalla on mitään suuria oletuksia viehätysvoimastaan. Siinä iässä osataan jo arvostaa tärkeämpiä asioita, eikä yritetäkään olla viehättäviä. Eikä useimmiten edes haluta enää parisuhdetta jos ollaan siltä säästytty.

En tiedä, aika monella tuntuu olevan se toive että mies pitäisi heitä jotenkin todella haluttavina jne. No, saahan sitä toki ihmisellä toiveita olla, mutta jonkinlainen realismi olisi ehkä ihan hyvä pitää mukana ja se että varmaan vanhempana saattas olla jotain muitakin juttuja kuin se pelkkä ulkoinen kauneus.

Omasta mielestä monet nelikymppiset naisetkin voivat olla omalla tavallaan todella viehättäviä, mutta mitä enemmän ikää tulee alkaa se luonne korostumaan siinä viehättävyydessä.

Vierailija
22/165 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla olen huomannut, että miehille, iästä viis, minä 40-v naisena olen ongelmajätettä. Nuorille naisille taas vitsi. Ihan sama olenko 40 vai 80 vai haudassa.

Naiset tekivät itsestään kertakäyttöisiä feminismin myötä ja yhä huonompaan suuntaan ollaan edelleen menossa. Näin käy, kun miehiä ei kuunnella.

Paskaako sinäkää pelle tiedä ajasta ennen feminismiä.

Ihan riittävästi. 

Eli mahdollisimman vähän niin voit heitellä näkemyksiä ilman mitään faktojen painolastia. Joo varmaan oli naiset täysin uskollisia idyylisiä vaimoja ennenkun paha feminimi tuli. Ei syntyny yhenkään isännän lapset naapurin näkösinä ja tällee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/165 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hahmotan asian lähinnä niin, että se vihainen asenne on niillä keski-ikäistyvillä miehillä, jotka kipuilevat oman vanhenemisensa kanssa. Ovat niitä saamattomia lohenpyytäjiä, joita näkee roikkumassa tällaisilla palstoilla ja ovat vuodesta toiseen deittiappeissa. Ei näitä miehiä missään livenä näe eikä koko ilmiötä tunnu tuolla reaalimaailmassa olevankaan. Kun hoitaa kontaktit vastakkaiseen sukupuoleen luonnollisia reittejä, saa aika mukavasti olla sellainen kuin on.

Vierailija
24/165 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei meitä todellisessa elämässä mollata. Älä pahoita mieltäsi tämän palstan juttujen takia, nämä on ihan höpötystä ja ajanvietettä, joku vaan huvikseen provoilee.

Totuus on, että nuorekkuus suurin tekijä naisen viehättävyydessä. Ja koska sitä ei kukaan teille uskalla todellisessa elämässä suoraan sanoa, niin täällä palstalijoilla on sitten sitäkin suurempi tarve korjata naisten virheellinen kuva omasta viehätysvoimastaan. Lähes jokainen nainen on menettänyt suurimman osan viehätysvoimastaan jo 30-40 vuotiaana.

Kaikille olisi parempi, jos tästä oltaisiin rehellisempiä. Nyt jää lukemattomat parisuhteet toteutumatta, kun naiset viivyttelevät niin pitkään, etteivät he enää ole haluttavia parisuhteeseen ikänsä vuoksi.

Tuskinpa monellakaan 40-vuotiaalla on mitään suuria oletuksia viehätysvoimastaan. Siinä iässä osataan jo arvostaa tärkeämpiä asioita, eikä yritetäkään olla viehättäviä. Eikä useimmiten edes haluta enää parisuhdetta jos ollaan siltä säästytty.

pakko alkaa arvostaa "tärkeämpiä" asioita, koska ei pärjätä enää nuoremmille ja kauniimmille.

Vierailija
25/165 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos katsot ympärillesi, kaikenlaisia ihmisiä haukutaan. 

Vierailija
26/165 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen kauneus ja pimpin tiukkuus laskevat iän myötä. Pitää opetella muita taitoja joilla saa pidettyä miesten mielenkiinnon yllä.

Eikös pimppi vanhemmiten tiukkene ja kutistu?

Vierailija
27/165 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä olet kohdannut tätä, netissä vai?

Vierailija
28/165 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla olen huomannut, että miehille, iästä viis, minä 40-v naisena olen ongelmajätettä. Nuorille naisille taas vitsi. Ihan sama olenko 40 vai 80 vai haudassa.

Naiset tekivät itsestään kertakäyttöisiä feminismin myötä ja yhä huonompaan suuntaan ollaan edelleen menossa. Näin käy, kun miehiä ei kuunnella.

Siihen ei auta mikään kuunteleminen, että aika kuluu, eikä nainen EIKÄ mies pysy ikuisesti parikymppisenä. Miten naiset ovat tämän todellisen asiantilan feminismillä aikaansaaneet? Ja mitä taikasanoja sitten lausuisitte, jotta nainen ei olisi kertakäyttöinen?

Vierailija
29/165 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän kokemus alkaa painaa. Naisten valheet ja tyhjät lupaukset ei enää innosta. Testo laskee eikä ole loputon saanti mielessä. Ja tämän jälkeen ..no se nainen ei tuo pöydälle mitään.

Vierailija
30/165 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuon ikäinen nainen enkä ole huomannut tällaista tapahtuvan. Ehkä palstalla, mutten oikeassa elämässä. Ja palstalla haukutaan tasapuolisesti kaikenikäisiä naisia, riippuen kuka pöpi kirjoittelee.

Vierailija
31/165 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämän kokemus alkaa painaa. Naisten valheet ja tyhjät lupaukset ei enää innosta. Testo laskee eikä ole loputon saanti mielessä. Ja tämän jälkeen ..no se nainen ei tuo pöydälle mitään.

Mitäs miehet sitten tuo?

Vierailija
32/165 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tuon ikäinen nainen enkä ole huomannut tällaista tapahtuvan. Ehkä palstalla, mutten oikeassa elämässä. Ja palstalla haukutaan tasapuolisesti kaikenikäisiä naisia, riippuen kuka pöpi kirjoittelee.

Niin ja miehiä ei haukuta ei koskaan. Ihan turhaa sukupuolijaottelua, kaikille vittuillaan netissä.

Vierailija
33/165 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppinen nainen on nainen parhaassa iässä, kunhan kelpuuttaa minut 10 v. vanhemman miehen. Ja kelpuuttaahan se. Kokemusta on.

Vierailija
34/165 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen kauneus ja pimpin tiukkuus laskevat iän myötä. Pitää opetella muita taitoja joilla saa pidettyä miesten mielenkiinnon yllä.

Ja morjensta taas. Mikä pimpin tiukkuus? Ei emättimen kuulu olla tiukka. Tää on taas näitä opittuja naisvihan ja kontrolloinnin ilmentymiä. Että "nuorella naisella on tiukka pimppi ja mitä enemmän harrastaa seksiä, sitä löysemmäksi se muuttuu." Samaa mielivaltaista logiikkaa käyttäen pitäisi sanoa että miehen pippeli pienenee kerta kerralta. Oikeastihan emättimen näennäinen tiukkuus lisääntyy mitä enemmän lantionpohjan lihaksia käyttää. Joillain vaan tuntuu olevan joku sairas sisäinen tarve naisen kontrollointiin ja häpäisyyn. Onneksi tätä ei niinkään näy irl, mutta täällä anonyymillä paskapalstalla onkin sitten piru irti.

Vierailija
35/165 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuollaisia kukaan tule päin naamaa sanomaan, että oletpa rupsahtanut. Minulle on tultu sanomaan päin naamaa, että olet kyllä kaunis nainen. Siis yli 4-kymppisenä. Ja vientiäkin olisi jos vaikka minne ja kenen taholta. Naimisissa olen. Nuo tuollaiset rupsahtamisjutut on ihan tämän palstan provoja.

Njaa, kyllähän se rupsahtuminen tapahtuu mutta voi ihminen silti siitä huolimatta näyttää ikäisekseen hyvältä.

Vierailija
36/165 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuollaisia kukaan tule päin naamaa sanomaan, että oletpa rupsahtanut. Minulle on tultu sanomaan päin naamaa, että olet kyllä kaunis nainen. Siis yli 4-kymppisenä. Ja vientiäkin olisi jos vaikka minne ja kenen taholta. Naimisissa olen. Nuo tuollaiset rupsahtamisjutut on ihan tämän palstan provoja.

Njaa, kyllähän se rupsahtuminen tapahtuu mutta voi ihminen silti siitä huolimatta näyttää ikäisekseen hyvältä.

Tietenkin rupsahtamista tapahtuu, en väittänyt etteikö tapahtuisi. Kaikki nämä haukkumiset tapahtuu tällä palstalla oli ikä mikä tahansa ja ei kukaan tuolla oikeassa elämässä sinulle tuollaisia tule sanomaan. Ahaa, olet yli 40-vuotta, oletkin jo ongelmajätettä. Ja jos joku sanoisi, niin hyvät naurut kyllä saisin.

Vierailija
37/165 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pippi tiukkenee ja penis kutistuu. Faktaa.

Vierailija
38/165 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en mollaa, mutta johtuukohan siitä, että te nelikymppiset olette liian vanhoja olemaan nuoria ja liian nuoria olemaan vanhoja, olette juuri siinä välissä. Olette 70-luvun lopulla ja 80-luvun alussa syntyneitä, joten teillä on hyvä tatsi nykyajan asioissa kuten musiikki, tyyli, kirjallisuus, leffat, elektroniikka ja älylaitteet jne. mutta olette nuorien mielestä jo melko vanhoja :D

Vierailija
39/165 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska 35-45 vuotiaat on ärsyttävimpiä siinä että luulevat näyttävänsä edelleen nuorilta. Biologia nyt vain menee niin, että miehen silmään sen ikäinen näyttää aina jo liian vanhalta eikä herätä enää aitoa seksuaalista kiinnostusta.

M40

Vierailija
40/165 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

40 nainen ei ole enää lisääntymiskykyinen, johan sekin kertoo kaiken että naisen parasta ennen päiväys meni umpeen jo vuosia sitten.

Naisvihaa.