Mistä tietää et on hyvännäköinen mies?
Kommentit (34)
No kuule, hymyilet ja heität juttua leppoisasti ja sulla on pilkettä silmäkulmassa. Semmonen tekee hyvännäköseksi ja kiinnostavaksi!
Sen tietää, siitä kun tuntemattomat naiset tulevat sen sulle sanomaan. Sen huomaa naisen hymystä, katseesta. Sut muistetaan, sun nimi muistetaan, saat hyvää palvelua. Kyllä se tulee esiin ja ihan niin, että se mainitaan ääneen eri tilanteissa.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 23:29"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 23:24"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 23:21"]
Kun naiset piirittää koko ajan.
[/quote]
Ne ei todellakaan piiritä. Kaikki on komeallakin miehellä itsestä kiinni. Kukaan ei tule kotoa hakemaan mutta taivas on rajana. Itse olen joidenkin mielestä todella hyvännäköinen, joidenkin mielestä ihan hyvännäköinen. Kyllä baarissa tullaan joskus iskemään aina mutta voin hyvin joutua viettämään vuoden selibaatin jos itse en tee asian eteen mitään ja ota kontaktia naisiin.
[/quote]
No et sä kauhean hyvännäköinen valtaosalle naisista ole kun naiset ei ota itse kontaktia :) Ei millään pahalla!
[/quote] Mä en naisena ottais kontaktia maailman komeimpaankaan mieheen. Oletan miehen hoitavan lähestymisen!
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 23:36"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 23:29"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 23:24"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 23:21"]
Kun naiset piirittää koko ajan.
[/quote]
Ne ei todellakaan piiritä. Kaikki on komeallakin miehellä itsestä kiinni. Kukaan ei tule kotoa hakemaan mutta taivas on rajana. Itse olen joidenkin mielestä todella hyvännäköinen, joidenkin mielestä ihan hyvännäköinen. Kyllä baarissa tullaan joskus iskemään aina mutta voin hyvin joutua viettämään vuoden selibaatin jos itse en tee asian eteen mitään ja ota kontaktia naisiin.
[/quote]
No et sä kauhean hyvännäköinen valtaosalle naisista ole kun naiset ei ota itse kontaktia :) Ei millään pahalla!
[/quote]
Voi herranjestas olet tyhmä. Kauniit naiset eivät tee aloitteita kellekään ja rumat naiset eivät uskalla tehdä niitä komeille miehille tai uskaltavat ja ovat tyhmiä, eikä miehet edes laske näitä aloitteiksi.
[/quote]
Miksi ns. rumat naiset ovat tyhmiä, jos uskaltautuvat mennä pokaamaan komeaa/hyvännäköistä miestä? Sinähän tässä todella typerä olet, kun lauot tuollaista sontaa näppikseltä. Vittu hankkiudu hoitoon saatanan paskaläjä.
Esim siitä huomaa kun jo pikkupoikana tädit haluaa paijata ja samaikäiset tytöt mielellään leikkii "kotia" sun kanssa.
Teini-ikäisenä luokan kuumimmat mimmit katselevat ja hymyilevät ja hihittävät
Nuorena aikuisena meno jatkuu, baarissa naiset tekevät aloitteita ennenkuin itse ehtii.
Sekin on muistettava että ihan kaikki naiset eivät arvosta sinua juuri siksi että olet hyvännäköinen, jotkut saattavat pitää pinnallisena tai boheemina, sitoutumiskammoisena ikuisena poikamiehenä josta ei ole aviomies-ainesta.
Mutta jos olet päässyt sen vaiheen ohi ja löydät itsesi perheenisänä, nin houkutukset jatkuvat: Kun vielä keski-ikäisenä huomaa että varsinkin nuoret naiset teinitytöistä alkaen hymyilevät, niin silloin voi kehua olevansa hyvännäköinen mies.
Komeat miehet eivät ole homoja.Kateellisten haukkumista! Tottakai nuori mies on pehmeäpiirteisempiä ja suurisilmäiempiä.ja kauniimpia mutta ikä tekee tehtävänsä jokaisen kanssa.Nuoret nyt vaan ovat söpöjä.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 16:45"]
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 13:41"]
Komeat miehet eivät ole homoja.Kateellisten haukkumista! Tottakai nuori mies on pehmeäpiirteisempiä ja suurisilmäiempiä.ja kauniimpia mutta ikä tekee tehtävänsä jokaisen kanssa.Nuoret nyt vaan ovat söpöjä.
[/quote]
Totta, mutta kyllä meille vähän varttuneemmillekin tota homo-läppää tulee, vaikka on naamaan tullut vähän rosoa. Mä tajusin olevani jokseenkin hyvännäköinen vasta 35-vuotiaana, pari vuotta avioeron jälkeen. Siihen asti (ex-vaimo mukaanlukien) mulle ei ollut kukaan sitä ilmaissut ja nuorena sain tosi paljon shittiä ulkonäöstäni mikä vei itsetunnon ja minäkuvan vähän väärille raiteille. Kiva luonne oli kyllä ja luulin, että siksi musta pidetään.
Yks merkki lisää... usein kuulet näyttäväsi joltain näyttelijältä tms. Mua on tituleerattu mm. Paul Walkeriksi, Craig Danieliksi ja Jude Lawksi ihan tuntemattomienkin taholta. Vähänhän se hämmentää vieläkin, taustoista johtuen, mutten sentään enää mee kipsiin ja jäädy jos joku mulle tollasta puhuu.
[/quote]
No eilen tää asia tehtiin mulle harvinaisen selväksi lätkämatsin jälkeen baarissa. Pieni seurue virolaisia katteli ja hymyili koko ajan, niin menin sitten juttelemaan. Pari varttuneempaa rouvaa oli siinä ihan silmät selällään. Silmät selällään olin kyllä minäkin kun seurueen aivan kuvankaunis nuori nainen pyysi mut viereensä istumaan ja painoi olkapäänsä mua vasten ja jäi sitten jäi jutustelemaan loppuillaksi. Muu seurue siinä sitten ihasteli ääneen, että herranjestas teistä tulisi upean näköinen pari. Ei ollut homottelusta tai muista epäasiallisuuksista tietoakaan, kohteliasta porukkaa. Niin vuolasta kehua tuli, että menin hämilleni.. ja multa tultiin suoraan kysymään, että kai sä tiedät sen itse?
Vaan pistipähän tää taas miettimään, miksi mä kuljin 20 vuotta katse maassa piileskellen silmälasien takana. Vuosi-puolitoista sitten mä olisin vastaavassa tilanteessa mennyt "pois tolaltani" minäkuvan ja ulkoisen palautteen välisestä konfliktista. Olen kerran taannoin vastaavantyylisessä tilanteessa poistunut baarista ja repesin ulkona itkuun yksinkertaisesti siitä syystä, että koko kuvio alkoi mulle ensimmäisiä kertoja aukeamaan. Koulukiusaaminen ja kaikenlainen ihmisten polkeminen on oikeesti perseestä ja jäljet kestää pitkään. Stop it.
Kattoo jos nyt saisi jatkoa järjestettyä mukavalle illalle. Jos ei niin tuli tästä vähän balsamia menneisyyden haavoille jos ei muuta :)
Sori, meni sivuun aiheesta.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 13:41"]
[/quote]
Totta, mutta kyllä meille vähän varttuneemmillekin tota homo-läppää tulee, vaikka on naamaan tullut vähän rosoa. Mä tajusin olevani jokseenkin hyvännäköinen vasta 35-vuotiaana, pari vuotta avioeron jälkeen. Siihen asti (ex-vaimo mukaanlukien) mulle ei ollut kukaan sitä ilmaissut ja nuorena sain tosi paljon shittiä ulkonäöstäni mikä vei itsetunnon ja minäkuvan vähän väärille raiteille. Kiva luonne oli kyllä ja luulin, että siksi musta pidetään.
Yks merkki lisää... usein kuulet näyttäväsi joltain näyttelijältä tms. Mua on tituleerattu mm. Paul Walkeriksi, Craig Danieliksi ja Jude Lawksi ihan tuntemattomienkin taholta. Vähänhän se hämmentää vieläkin, taustoista johtuen, mutten sentään enää mee kipsiin ja jäädy jos joku mulle tollasta puhuu.
Ei sitä mistään tätien paijaamisesta huomaa. Jos menet baariin ja sulla on 10 minuutissa nainen seisomassa vieressa niin olet hyvännäköinen. Vaikka naama olisi arpinen ja näyttäisi neanderthalilaiselt niin siinä saattaa olla sitä jotain. Täysi mysteeri tuo mutta naisilla on niitä yliluonnollisia aisteja, hehän ovat kuuhunkin yhteydessä masullaan, joten ei edes kannata yrittää ymmärtää.
Itse kirjoitin muinoin tälle samalle foorumille ihmettelyn siitä, miksi naiset nykyisin ovat kiinnostuneita minusta. Kun eivät siis aikaisemmin (=nuorempana) olleet. Monet luulivat että kyseessä oli naisen kirjoittama trollaus.
Mutta näin tosiaan on, olen siis ihan tavallisen näköinen mies, karvan verran keskivertoa pidempi ja normaalivartaloinen. Mutta en esim. mitenkään lihaksikas tai kasvoista komea.
Olen jonkin verran ikäistäni nuoremman näköinen, jonka seurauksena eritoten selvästi alla kolmekymppiset mimmit ovat kiinnostuneita, vaikka itse olen huomattavasti yli kolmenkympin. Toisaalta myös 50vee "toimistotädit" katsovat sillä lailla äidillisen hyväksyvästi, osa jopa esim. metrossa ihan suoraan pidempään tuijottaa.
Joten ilmeisesti olen sitten jollain tavalla puoleensa vetävä, vaikken komea olekaan.
Ihmetyksenä tässä tosiaan vain on naisten niin kovin paljon lisääntynyt kiinnostunut iän myötä. Ero kun on aivan selvä esim. siihen kun olin 20-vuotias. Ehkä olin silloin yksinkertaisesti liian nuoren näköinen naisten mielestä.
Jos on Jason Stathamin näköinen ja oloinen niin nam!
Voi pettää naista ja kohdella muutenkin kuin sontaa.
Sellainen keskivertokomea on kiinnostavavampi, kuin täydellinen. Ja todellisen kiinnostavuuden ratkaisee luonne + älykkyys.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 00:07"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 23:24"]
Naisen saaminen on helppoa ja kyllä sen vaistoaa ja huomaa kun katsellaan sillä silmällä. Joskus käydään jopa kimppuun baareissa, naiset lähestyvät ja tekevät jopa alotteita. Vihjeitä satelee vaikka kuinka paljon, jotkut sanovat jopa suoraan kuinka hyvännäköinen olet jne.
[/quote]
Jaa, mulle taas eräskin nainen väitti että olen niin hyvännäköinen ettei mulle uskalleta tulla juttelemaan pakkien pelossa.
[/quote]Kyllä se alkoholi monet rohkaisee, jotkut tosiaan puristelevat jopa perseestä. Himot ne on hiirelläkin ja ei kaikki naiset jää odottelemaan vaan ottavat mitä haluavat.