Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää et on hyvännäköinen mies?

Vierailija
10.05.2015 |

Kertokaa

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 00:13"]

Kunnon stailauksella about kenestä tahansa miehestä voidaan luoda vaikka joku ihme parrakas taidehipsteri, joka on ainakin jonkun mielestä "aivan helvetin hyvännäköinen".

[/quote]

Tuollaisella tyylillä "hyvännäköiseksi" tehty mies on tuskin itsekään tyytyväinen oloonsa. Mies haluaa olla mahdollisimman monen silmissä hyvän näköinen eikä suinkaan vain pienen vähemmistön silmissä.

Vierailija
2/34 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet naiset vieroksuvat hyvännäköisiä miehiä, koska pelkäävät ympärillä pyöriviä naisia, siksi ottavat mieluummin Pertti Perusmiehen. Monet kauniin komeat miehet ovat homoja esim. edesmennyt Rock Hudson. Hyvän näköisen miehen lähellä naiset rupeavat sukimaan hiuksiaan tai puhuman epäluontevan kimittävästi.

Kauniita naisia lähestyvät itsevarmat miehet tai kännissä olevat. Muistan kun nuorudessani kapakassa oli huikean kaunis nainen. Huomasin, että kaikki miehet vain vilkuilivat häntä, mutta eivät uskaltaneet lähestyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemus vaikuttaa tosi paljon, vaikka ulkoisesti olisi miesmallin näköinen, niin jos ihmisestä hohkaa jotain kylmää jäykkyyttä, vihamielisyyttä, kireyttä ym. niin se ulkoinen komeus ei mielestäni paljoa auta. Kun taas ulkoisesti valokuvan perusteella joku mies näyttäisi ihan tavalliselta, voi sen olemus ja käytös tehdä siitä tosi viehättävän ja samalla sitä pitää helpommin hyvännäköisenä.

Vierailija
4/34 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet yli 185 cm

Vierailija
5/34 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miehenä voin sanoa, että välillä se voi olla hyvinkin vaikeaa tietää oletko muiden mielestä oikeasti hyvännäköinen. Tutut eivät koskaan sanoisi ainakaan suoraan, että olisi ruma, vaikka oikeasti olisikin.
Itse olin teininä hyvin ujo, enkä itse omasta aloitteesta naisia lähestynyt juuri ollenkaan, eivätkä naisetkaan itse lähestyneet minuun, mutta hyvin usein (ennen ja nykyäänkin) ohikulkevat naiset jäivät seuraamaan katseellaan.
Vasta aikuisiän ohitettua aloin omasta aloitteesta ottaa kontaktia naisiin, ja huomasin kuinka 'helposti' he tulivatkin juttuun mukaan, kunhan jaksoi mennä edes juttelemaan. Mutta en ole koskaan nähnyt vastakkaisen sukupuolen tekevän minkäännäköistä aloitusta tuon 'tuijotuksen' lisäksi, kai senkin voi laskea jonkinlaiseksi flirttailuksi.

Vierailija
6/34 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun naiset piirittää koko ajan.

Vierailija
7/34 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit sellainen sitä ei tarvisi tällä kysellä

Vierailija
8/34 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit tätä kysymystä ei tarvitsisi kysyä vauva-palstalta.

Vierailija
9/34 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 23:21"]

[/quote]

Ne ei todellakaan piiritä. Kaikki on komeallakin miehellä itsestä kiinni. Kukaan ei tule kotoa hakemaan mutta taivas on rajana. Itse olen joidenkin mielestä todella hyvännäköinen, joidenkin mielestä ihan hyvännäköinen. Kyllä baarissa tullaan joskus iskemään aina mutta voin hyvin joutua viettämään vuoden selibaatin jos itse en tee asian eteen mitään ja ota kontaktia naisiin.

Vierailija
10/34 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen saaminen on helppoa ja kyllä sen vaistoaa ja huomaa kun katsellaan sillä silmällä. Joskus käydään jopa kimppuun baareissa, naiset lähestyvät ja tekevät jopa alotteita. Vihjeitä satelee vaikka kuinka paljon, jotkut sanovat jopa suoraan kuinka hyvännäköinen olet jne.

Vierailija
11/34 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 23:24"]

[/quote]

Ne ei todellakaan piiritä. Kaikki on komeallakin miehellä itsestä kiinni. Kukaan ei tule kotoa hakemaan mutta taivas on rajana. Itse olen joidenkin mielestä todella hyvännäköinen, joidenkin mielestä ihan hyvännäköinen. Kyllä baarissa tullaan joskus iskemään aina mutta voin hyvin joutua viettämään vuoden selibaatin jos itse en tee asian eteen mitään ja ota kontaktia naisiin.

[/quote]

No et sä kauhean hyvännäköinen valtaosalle naisista ole kun naiset ei ota itse kontaktia :) Ei millään pahalla!

Vierailija
12/34 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 23:29"]

[/quote]

[/quote]

No et sä kauhean hyvännäköinen valtaosalle naisista ole kun naiset ei ota itse kontaktia :) Ei millään pahalla!

[/quote]

No kyllä mä vaan olen ja tiedän sen :D ja osaan katsoa peiliin.

ap

Vierailija
13/34 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]Kyllä miehen pitää melkein aina itse se aloite tehdä toiseen hyvännäköiseen, kyllä se niin menee. Jos näkee kiinnostavan naisen, niin ei siinä jäädä odottelemaan mitään aloitteita, vaan käydään kimppuun :D

Vierailija
14/34 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Voi herranjestas olet tyhmä. Kauniit naiset eivät tee aloitteita kellekään ja rumat naiset eivät uskalla tehdä niitä komeille miehille tai uskaltavat ja ovat tyhmiä, eikä miehet edes laske näitä aloitteiksi.

Vierailija
15/34 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 23:19"]

[/quote]

Riippuu muista paikalla olevista miehistä. Naiset haluavat aina sen parhaimman tarjolla olevista, joten "hyvännäköinen mies" on kyseisellä hetkellä kyseisen joukon parhaimman näköinen.

Näin esimerkiksi kuvitteellisessa yökerhossa perjantaina hyvännäköinen on mies A. Seuraavana päivänä A ei välttämättä enää ole hyvännäköinen, jos samassa mestassa on mies B, jonka naiset raakkaavat paremmaksi kuin mitä se perjantain paras mies A oli.

Yleissääntönä kuitenkin on, että hyvännäköinen mies on keskimääräisestä merkittävästi poikkeavan näköinen mies siihen parempaan suuntaan. Ja toisin kuin naisilla, "hyvännäköisyys" on yleensä geneettistä eikä siihen voi ihan hirveästi siis itse vaikuttaa. Rahan, vallan ja kuuluisuuden näkyminen ulospäin tekee tästä melkein sen ainoan poikkeuksen.

Vierailija
16/34 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 23:32"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 23:29"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

No kyllä mä vaan olen ja tiedän sen :D ja osaan katsoa peiliin.

ap
[/quote]

Ethän tiennyt kun juuri kysyit sitä.

Vierailija
17/34 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 23:23"]

Jos olisit tätä kysymystä ei tarvitsisi kysyä vauva-palstalta.

[/quote]

Eli jos komea mies on surkealla itsetunnolla varustettu, outo ja katkeroitunut, naiset piirittävät häntä silti koko ajan? Selvä.

Vierailija
18/34 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen saaminen on helppoa ja kyllä sen vaistoaa ja huomaa kun katsellaan sillä silmällä. Joskus käydään jopa kimppuun baareissa, naiset lähestyvät ja tekevät jopa alotteita. Vihjeitä satelee vaikka kuinka paljon, jotkut sanovat jopa suoraan kuinka hyvännäköinen olet jne.

[/quote]

Jaa, mulle taas eräskin nainen väitti että olen niin hyvännäköinen ettei mulle uskalleta tulla juttelemaan pakkien pelossa.

Vierailija
19/34 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta kokemuksesta...

Naiset ottavat kontaktia säännöllisesti, kaiken ikäiset ja näköiset, joillekin tunnut olevan jopa pakkomielle, aiheutat joskus omituisia reaktioita vastakkaisessa sukupuolessa (täydellistä jäätymistä tms.), jurrissa naiset lääppii ja käy käsiksi, sut muistetaan/tiedetään yllättävissäkin paikoissa vaikket itse tunnista oikeastaan ketään tai oleta kenenkään sinua muistavan (esim. hlökunta liikkeessä/kaupassa/baarissa), sulle sanotaan niin, jopa tuntemattomat tulevat sanomaan tosin harvoin selvin päin (miehet ja naiset), kun käveltyäsi ohi selkäsi takaa kuuluu "no huh huh", kohtaat kateutta epävarmojen miesten suunnalta (haukkumista/dissausta/arvostelua/vähättelyä ym.) ja jurrissa epävarmat naiset käyttäytyvät vmäisesti ja todella inhottavasti ilman järkevää syytä (homottelu on aika yleistä, tullaan laukomaan jopa päin naamaa vaikket ole ikinä ko. ihmistä edes nähnyt), sua epäillään pelimieheksi/petturiksi – tämä ilmenee suorana kysymyksenä tai kiertoilmaisuna ”Missä sun vaimo on?” ja päälle epäilyt, että valehtelet kun sanot olevasi sinkku…

Puolensa ja puolensa... klovnitkin itkee esiripun takana.

Vierailija
20/34 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 23:49"]

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 23:19"]

[/quote]

Ja toisin kuin naisilla, "hyvännäköisyys" on yleensä geneettistä eikä siihen voi ihan hirveästi siis itse vaikuttaa. Rahan, vallan ja kuuluisuuden näkyminen ulospäin tekee tästä melkein sen ainoan poikkeuksen.

[/quote]

Nääh. Nimenomaan mies pystyy pukeutumisella, ryhdillä ja lihasmassalla (erityisesti siis kun lihasmassa tuo olemukseen lisää ryhdikkyyttä ja miehisyyttä), kampauksella ja naamakarvoituksella vaikuttamaan komeuteensa aivan eri tavalla kuin naiset. Kunnon stailauksella about kenestä tahansa miehestä voidaan luoda vaikka joku ihme parrakas taidehipsteri, joka on ainakin jonkun mielestä "aivan helvetin hyvännäköinen". Toki itsevarmuudella on tuossa myös iso rooli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi