Mies nukkuu sohvalla- Muilla sama tilanne?
Mies on alkanut nukkua yhtäkkiä sohvalla. Olen kysynyt syytä ja hän on kertonut, että ei saa nukuttua muuta kuin yksin. Hän on kuulema tosi väsynyt, jossei saa nukkua " rauhassa". On myös sanonut, että pyörin sängyssä öisin ja siksi ei myöskään halua nukkua samassa sängyssä.
Mielipiteitä?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Minäkin yritin ensin ottaa sohvalla nukkumisen henkilökohtaisena loukkauksena, mutta ei se sitä ole. Meillä on eri unirytmi, minun on päästävä unille ennen puolta yötä, mies saattaa saada vasta illalla työvaihteen päälle (teki etätöitä jo ennen kuin ne olivat cool) ja työskennellä 3-4 asti. Minä herään mielelläni rauhassa aamuisin. En tiedä miksi sanotaan että "parisuhteessa parasta on herätä toisen vierestä" kun ei se minulle ainakaan ole.
Mun vanhemmat ovat olleet yhdessä jo lähes 40 vuotta! Ja toinen on iltavirkku, toinen aamuvirkku. Kuulemma se oli hienoa juuri silloin kun me oltiin pieniä. Toinen pääsi ajoissa nukkumaan ja toinen sai nukkua aamulla pidempään.
Yhä edelleen he nukkuvat pääasiassa eri huoneissa, mutta ei se tarkoita etteikö koskaan nukuttaisi ja herättäisi yhdessä. Tai etteikö olisi vieressä köllöttelyä, läheisyyttä ja seksiä. He vaan ovat osanneet luovia asiat hienosti. Ei kaikesta kannata loukkaantua vaan jutellaan avoimesti. Jos sinulle esimerkiksi on tärkeää, että mies on vierelläsi kun yrität nukahtaa, kerro se hänelle! Näin esimerkiksi vanhemmillani se useimmiten menee, että isäni tulee viereen ja he höpöttelee siinä aikansa, kunnes äitini nukahtaa. Ei ketään voi pakottaa pois luonnollisesta unirytmistään vielä kotonakin, työelämä tekee sitä pakottamista ihan tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sohvalla on todella epämukava nukkua, että se makkarin tilanne pitää olla tosi paha.
Meillä on ainakin aivan ihana untuvatäytteinen sohva, jossa on ihan yhtä hyvä nukkua kuin sängyssäkin.
Eli teillä on myös huono sänky? Sitäkö yrität sanoa?
Ei mun mielestä ole. Eikä mulla ole edes mitenkään kummoinen sohva. Se että sä oot tota mieltä ei tarkoita, että muutkin ovat samaa mieltä.