Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies nukkuu sohvalla- Muilla sama tilanne?

Vierailija
14.01.2022 |

Mies on alkanut nukkua yhtäkkiä sohvalla. Olen kysynyt syytä ja hän on kertonut, että ei saa nukuttua muuta kuin yksin. Hän on kuulema tosi väsynyt, jossei saa nukkua " rauhassa". On myös sanonut, että pyörin sängyssä öisin ja siksi ei myöskään halua nukkua samassa sängyssä.
Mielipiteitä?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole onnellinen! Miten mä saisin mun miehen sohvalle? Huutokuorsaa kaiket yöt.

Mene sinne itse. Ongelma ratkaistu.

Vierailija
22/43 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan hyvä nukkua erillään jos nukkuu paremmin. Itse en ikinä nukkuisi esim. kuorsaajan kanssa edes samassa talossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia. Itseänikin häiritsee vieressä nukkuvan liikkeet ja jopa hengitys ja uni paljon parempaa yksin. Silti ollut pitkä hyvä parisuhde vaikka aina nukuttu erillään.

Vierailija
24/43 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse heräilen lähes joka yö useita kertoja kun nainen potkii ja kääntyilee ja sama nainen uhkailee erolla jos ei pääse nukahtamaan minun kainaloon, eli minun ei tarvitse haaveilla hyvistä yöunista

Uhkaa erolla .Pimeä ihminen.

Jos erolla uhkailee, niin toinen jalka on jo ulkona tai ainakin kengät jalassa

Vierailija
25/43 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalia. Itseänikin häiritsee vieressä nukkuvan liikkeet ja jopa hengitys ja uni paljon parempaa yksin. Silti ollut pitkä hyvä parisuhde vaikka aina nukuttu erillään.

Hyvä sen kestääkin. Huonossa se aiheuttaa epävarmuutta.

Vierailija
26/43 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään ei nuku niin makeasti kuin nahkasohvalla.

Vierailija
27/43 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me nukutaan eri huoneissa, koska muuten heräilen jatkuvasti miehen kuorsaukseen. Pääasia että kumpikin saa hyvät yöunet. Sohvalla en suostuisi nukkumaan vaan molemmilla on sänky.

Vierailija
28/43 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvalla on todella epämukava nukkua, että se makkarin tilanne pitää olla tosi paha.

Vierailija
29/43 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sohvalla on todella epämukava nukkua, että se makkarin tilanne pitää olla tosi paha.

Meillä on ainakin aivan ihana untuvatäytteinen sohva, jossa on ihan yhtä hyvä nukkua kuin sängyssäkin.

Vierailija
30/43 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on erilliset makkarit, ollut jo vuosia. Molemmat kuorsataan.

Vierailija
31/43 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa nukkua nimenomaan sohvalla vaikka olisi mahdollisuus nukkua toisessa sängyssä eri huoneessa.

Ap

Vierailija
32/43 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on ainakin aivan ihana untuvatäytteinen sohva, jossa on ihan yhtä hyvä nukkua kuin sängyssäkin.

Ei ole vain yhtä sohvaa. Hyvä sohva on kuin syli, paitsi nukkuu paremmin kuin toisen vieressä.Hyvin on liitto kestänyt vuosikymmeniä.

Vierailija
33/43 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun sohvalla monet yöt vaikka asun yksin. Sänky on kyllä parempi kun siinä on huolella valitut joustinpatjat ja petauspatja mutta olohuone sohvineen on todellinen toimintakeskus, äänitys- ja kuvausstudio, elokuvateatteri jne. eikä aina jaksa raahautua makuuhuoneeseen aamuyöstä.

No, tämä ei kyllä auttanut aloittajaa mitenkään, kunhan pääsin kehuskelemaan.

Vierailija
34/43 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ottaa alkoa, hän kuorsaa älyttömän kovaa silloin eikä korvatulpat auta.

Jää siis yleensä silloin sohvalle. Joskus myös nukahtaa telkkarin ääreen. Saatan havahtua yöllä ja ihmetellä missä on, mutta näen makuuhuoneen oven raosta, että valoa tulee olohuoneesta. Joskus käyn herättämässä vessareissulla, joskus annan nukkua ja valtaan sängyn itsekseni.

Vierailija
35/43 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika  yleinen rokotuksen jälkeinen reaktio tämä. Kohta kertoo, että haluaa muuttaa omaan asuntoon.

Myrkkypiikki ei todellakaan kannata!!!

Vierailija
36/43 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei sulle kelpaa tuo selitys? Itsekin nukun usein sohvalla koska olen yökyöpeli, mutta mies tykkää nukkua ajoissa. Ei hän saa nukuttua jos yökyöpelöin siinä hänen vieressään. Pitääkö tehdä turhista asioista ongelmia?

Vierailija
37/43 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen nain….

Vierailija
38/43 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin yritin ensin ottaa sohvalla nukkumisen henkilökohtaisena loukkauksena, mutta ei se sitä ole. Meillä on eri unirytmi, minun on päästävä unille ennen puolta yötä, mies saattaa saada vasta illalla työvaihteen päälle (teki etätöitä jo ennen kuin ne olivat cool) ja työskennellä 3-4 asti. Minä herään mielelläni rauhassa aamuisin. En tiedä miksi sanotaan että "parisuhteessa parasta on herätä toisen vierestä" kun ei se minulle ainakaan ole.

Vierailija
39/43 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies haluaa nukkua nimenomaan sohvalla vaikka olisi mahdollisuus nukkua toisessa sängyssä eri huoneessa.

Ap

Niin? Miksi tämä on ongelma? Eikö ihminen saa nukkua sohvallaan?

Vierailija
40/43 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, meillä mä nukun sohvalla ja mies sängyssä. Sillä on korona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän