Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pullip-blogit. Oletteko lukeneet?

Vierailija
10.05.2015 |

Eksyin ihan sattumalta tänään jonkun tytön Pullip-nukeista kertovaan blogiin. Poistin jo välilehden, joten en voi linkkiä antaa, mutta näitä näyttää löytyvän ihan googlettamalla.

Mitä mieltä olet tämäntyyppisistä blogeista?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joitakin nähnyt. Mietin vain, että mitä ihmettä ne 15-vuotiaat tyttöset oikein tekevät blogimaailman pyörteissä?

Vierailija
2/3 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 22:30"]

Olen joitakin nähnyt. Mietin vain, että mitä ihmettä ne 15-vuotiaat tyttöset oikein tekevät blogimaailman pyörteissä?

[/quote]Voi kuule, yhä useampi 9- ja 10-vuotiaskin näyttää pitävän tuollaista blogia, jotkut jopa koko nimellään. Itse löysin pari pullip-blogia blogilistalta. Pari kivaa siellä oli: do you want a hug, happy doll, my cloudy doll days ja musical of dolls, mitä nyt tässä selailin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blogin kirjoittaminenhan on kehittävä harrastus, Internetin anonyymit ovat kieliopin kannalta armottomampia punakynän käyttäjiä kuin keskiverto opettaja ja tekstien sekä kuvien ryhmitteleminenkin vaatii esteettistä silmää ja loogisuutta. Omalla nimellään kirjoittaminen tuntuu toki hieman arveluttavalta, mutta nykyinen somekulttuuri suorastaan kannustaa latomaan kaikki tietonsa nettiin, jolloin jäisi vanhempien vastuulle valvoa bloggailua, pienempien kyseessä ollessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan