Nainen flirttaili duunissa kovasti ennen joulua, nyt on suorastaan kiusaantunut ja välttelevä seurassani
Tässä oli vuoden vaihteessa vapaiden takia reilun parin viikon tauko ettei nähty lainkaan. Heti ekasta aamusta taas yhtaikaa töissä on neno muuttunut. Jopa tervehdykset on muuttuneet lyhyiksi ja asiallisiksi. Ennen oli pitkä kiinteä katse ja hymy naisen aloitteesta. Hän on naimisissa. Voiko tästä vetää muuta johtopäätöstä kuin että juhlapyhät oman miehen kanssa ovat saaneet hänet ns järkiinsä ja asiat tärkeys järjestykseen?
En ymmärrä naisia! Millään en ole voinut häntä tässä välissä suututtaa kun ei ole kontaktia ollut. Eikä meillä ollut ennen jouluakaan työn ulkopuolella kontakteja.
Kai hän on kyllästynyt flirttailuun tai "valinnut oman aviomiehensä". Parempi varmaankin kaikkien ja työ paikankin puolesta niin. Silti näin sinkkuna tuollainen pelailu vähän keljuttaa...
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen kanssa, että varattu työkaverini on lomalla päättänyt että nyt laitetaan loppumaan mitä sitten ikinä on ollutkaan aluillaan...
Harmittaa vaan koska tuohon tunteiden tappamiseen kuuluu ainakin itselläni vahvasti se, että kuvittelin toisen osapuolen olevan tosi ikävä oikeasti ja mietin paljon hänen "huonoja" puoliaan.
Eli jos tekee samaa nyt mulle niin tunnen oloni ihan surkeaksi. :(
Voimia, samassa veneessä taidetaan olla. Pahinta on kun joutuu joka työpäivä näkemään ja asialliset duunit silti kyetä hoitamaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen kanssa, että varattu työkaverini on lomalla päättänyt että nyt laitetaan loppumaan mitä sitten ikinä on ollutkaan aluillaan...
Harmittaa vaan koska tuohon tunteiden tappamiseen kuuluu ainakin itselläni vahvasti se, että kuvittelin toisen osapuolen olevan tosi ikävä oikeasti ja mietin paljon hänen "huonoja" puoliaan.
Olitko oikein kovinkin ihastunut, jos koet tarpeelliseksi tunteiden tappamisen? Mitä huonoja puolia ajattelit hänellä olevan - paitsi tietysti se, että on naimisissa? Entä itselläsi, tai siis mitä ajattelit hänen ajattelevan sinusta?
Huoh. Vaihtoehtojahan taas on:
1) kuvittelit flirtiksi, vaikkei sitä ollut
2) oli flirttiä, mutta vain huvin vuoksi, ja nyt kyllästynyt
3) oli oikeasti ihastunut, mutta tunteet kylmenneet kun ette nähneet
4) oli ihastunut, mutta päättänyt unohtaa koska on varattu
5) ei halua työpaikalle häslinkiä romansseilla
6) ei kokenut saavansa sinulta vastakaikua
Ja vieläkin on muita syitä olemassa...
Et saa koskaan tietää. Vaikka kysyisit, tuskin paljastaa asian oikeaa laitaa. Äläkä helkatissa mene kysymään, sitten teidän työsuhde vasta vaikea on. Get through the pain and forget.
Vierailija kirjoitti:
Et saa koskaan tietää. Vaikka kysyisit, tuskin paljastaa asian oikeaa laitaa. Äläkä helkatissa mene kysymään, sitten teidän työsuhde vasta vaikea on. Get through the pain and forget.
Aika hyvä lista. Omalta kohdaltani tunnistan ja tunnustan kohdat 4 ja 5. Varattu nainen sivusta
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vain lienee 1 pienin kerroin sitten 2.... itse asiassa kertoimet nousee koko aika listaa alaspäin
No mitäpä lottoat vastausten perusteella?
Vierailija kirjoitti:
Oletko sama joka teki aloituksen jouluna vastapuolena? Lol
Kuka hitto lukee jouluna vauvapalstaa saati laatii alotuksia?
Innostuit liikaa ja tuijotit silmiin pupillit suurina?
Perusvirhe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voimia, samassa veneessä taidetaan olla. Pahinta on kun joutuu joka työpäivä näkemään ja asialliset duunit silti kyetä hoitamaan. Ap
No voi himpura, ihan asiallisestiko joudut työsi hoitamaan, vaikka joku on joskus sun kanssa flirttaillut :D Itse teen työtä asiallisesti eksäni kanssa, joka jätti minut toisella osastolla työskentelevän naisen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi himpura, ihan asiallisestiko joudut työsi hoitamaan, vaikka joku on joskus sun kanssa flirttaillut :D Itse teen työtä asiallisesti eksäni kanssa, joka jätti minut toisella osastolla työskentelevän naisen takia.
Tuollainen on sitten viheliäinen paikka, siksi työpaikkaromansseja pitäisi välttää kuin ruttoa. Hyvä että sinä pystyit asiallisuuteen, kaikki ei pysty ja se draama on muille työkavereillekin tympeää.
Naiset ovat oppineet jo hyvin varhain nuorena, että miehet ymmärtävät herkästi väärin liian avoimen hyväntuulisuuden ja kiinnostuksen, vaikka se liittyisi hyväntahtoisesti vain arkipäivän piristyksen flirttiin tai erehdykseen kuunnella työkaverin avautumista elämästään pikkujoulujen pikkutunneilla.
Jos ihailijoista haluaa päästä eroon, sitä on oppinut olemaan asiallisen kohtelias.
Jaa a… edelleen voi olla suhun ihastunut, mutta käyttäytyy siksi tylysti kun tietää ettei teistä voi tulla mitään.
T. Varattu, ihastunut nainen samassa tilanteessa joka käyttäytyy juuri noin koska tiedostaa ettei hommasta voi mitään tulla, sisällä harmitus ja myllerrys ja siksi tylympi käytös ulospäin.
Jos loman aikana meni naisella fiilikset niin ei mitään kunnon tunteita ollutkaan… itse samassa veneessä, loman aikana ihastus vähän unohtui kun ei nähty mutta nyt taas kun törmätään joka päivä, niin ihastus ja flirtti jatkuu…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä syystä olen kaikille sinkkumiehille täys bitch.
Jos edes vahingossa satut hymyilemään, ne alkavat jo kirkkoa varaamaan.T. Varattu nainen
päälle 30 vuotiaana sinkku miehenä olen huomannut tämän ilmiö. ensi tapaamisesta lähtien ollaan tosi ilkeitä mutta olen päätellyt sen olevan suojautumiskeino eli varatut naiset kokevat suurta vetoa minuun.
Jos en olis kaappi uskovainen he huomaisi heti etten ole uhka ja menee aina jonkin aikaa kunnes huomaavat arvomaailmani.
varattukin nainen haluaa että kunnon mies on sopivalla tavalla "kunnollinen" eli toisten avioliittolla ei nyt niin väliä eli voi käydä hakemassa oman naisen pois "huonosta" liitosta. mutta sitten kun se "kunnon" mies onkin oma aviomies niin se on pettämistä.
Ei miehet tällaisia pohdi. Ap on nainen, jonka kanssa varattu työkaverimies lopetti flirttailun kun ei heti irronnut. Nyt ihmettelee mikä meni pieleen.
Joo, ap on tosiaan varmaan nainen. Mikä meni pieleen on se, että pikkujoulut peruttiin, eikä työkaverimies päässyt käyttämään naisen humaltunutta olotilaa hyödykseen. Mitä sitä turhaan enää lämmittelemään, meni jo. Voi olla, että ennen seuraavaa pikkujoulukautta flirtti alkaa taas pikkujoulujuhlia silmälläpitäen.
Vierailija kirjoitti:
No mitäpä lottoat vastausten perusteella?
Ap ei taida olla lottomiehiä/-naisia.
Kannattaisiko flirttailua sinkuille? Olet hor...
Jospa lopettti, kun et vastannut flirttiin. Mitä sitä suotta paukkuja tuhlaamaan.