Nainen flirttaili duunissa kovasti ennen joulua, nyt on suorastaan kiusaantunut ja välttelevä seurassani
Tässä oli vuoden vaihteessa vapaiden takia reilun parin viikon tauko ettei nähty lainkaan. Heti ekasta aamusta taas yhtaikaa töissä on neno muuttunut. Jopa tervehdykset on muuttuneet lyhyiksi ja asiallisiksi. Ennen oli pitkä kiinteä katse ja hymy naisen aloitteesta. Hän on naimisissa. Voiko tästä vetää muuta johtopäätöstä kuin että juhlapyhät oman miehen kanssa ovat saaneet hänet ns järkiinsä ja asiat tärkeys järjestykseen?
En ymmärrä naisia! Millään en ole voinut häntä tässä välissä suututtaa kun ei ole kontaktia ollut. Eikä meillä ollut ennen jouluakaan työn ulkopuolella kontakteja.
Kai hän on kyllästynyt flirttailuun tai "valinnut oman aviomiehensä". Parempi varmaankin kaikkien ja työ paikankin puolesta niin. Silti näin sinkkuna tuollainen pelailu vähän keljuttaa...
Kommentit (39)
Ollut normaalin kohtelias, on huomannut, että olet ottanut sen liian tosissasi, on siksi vain puhtaan asiallinen.
Kylmää ja kuumaa, ei tuo sukupuolesta riipu vaan ennen kaikkea siitä, että hän on varattu. Lue tämä https://www.vauva.fi/keskustelu/4243817/tyopaikkaihastus-muuttunut-loma…
Hän on saanut tietää mikropeniksestäsi :)
No ei, tuskin siitä on kyse. Hän on hakenut sinusta piristystä päiviinsä mutta todennut pyhien aikana haluavansa antaa suhteelleen nykyisen kanssa uuden mahdollisuuden. Ei siinä sen kummempaa.
Tosi outo pihtari. Pane sitä sun työpöydällä.
Tästä syystä olen kaikille sinkkumiehille täys bitch.
Jos edes vahingossa satut hymyilemään, ne alkavat jo kirkkoa varaamaan.
T. Varattu nainen
kiimanen tahtoo leikkiä onko vetoa ennen pitkää vapaata, ja sen jälkeen yritätä selittää. tätä stooria näkee yrittävän.
"meillä on aika vapaa suhe" nyt varmaan lomien jälkeen saanut kurinpalautuksen. selvästi siis yritti vierasta vaikka oma bansku jääkaapissa kylmenemässä.
Minä sain kautta rantain kuulla flirttityökaverin jäävän isyyslomalle joten luonnollisestikin vispilänkauppa jäi.
Kuvittelit ystävällisyyden flirtiksi. Hyvä, että nainen ryhtyi normi mörökölliksi. Kaikki se ylihän on suorastaan vonkaamista.
i am pitch and season changed? dnt try to save me!
parempi paikka olisi kadulla.
Tuo "en ymmärrä naisia" on sulle se ratkaisun avain. Hän oli kohtelias, ei edes tajunnut että voisi vaikuttaa flirtiltä, lämpenit, aloit ottaa extrakontaktia, katsella häntä...
-》 varattu nainen säikähti ja vetäytyi
Et suostunut sillä aikataululla kun hän halusi ja nyt kokee sinut ahdistavana
Helpointa on kun ei töissä jää katselemaan vastakkaista sukupuolta silmiin, siinä ei luule liikoja puolin eikä toisin silloin. Korkeintaan vilkaisu ja häivähtävä hymy riittää normikohteliaisuudeksi.
Kännissä lähettelit d-selfieitä hänelle ja vonkasit, nyt et muista sitä.
Vierailija kirjoitti:
Tästä syystä olen kaikille sinkkumiehille täys bitch.
Jos edes vahingossa satut hymyilemään, ne alkavat jo kirkkoa varaamaan.T. Varattu nainen
päälle 30 vuotiaana sinkku miehenä olen huomannut tämän ilmiö. ensi tapaamisesta lähtien ollaan tosi ilkeitä mutta olen päätellyt sen olevan suojautumiskeino eli varatut naiset kokevat suurta vetoa minuun.
Jos en olis kaappi uskovainen he huomaisi heti etten ole uhka ja menee aina jonkin aikaa kunnes huomaavat arvomaailmani.
Oisko ollut vähän hypomaaninen ja nyt hiipunut siitä. Vähän häpeää tekojaan.
Vierailija kirjoitti:
Tästä syystä olen kaikille täys bitch.
Eipä sitä voi luonnettan muuttaa.T. Varattu nainen
Korjattu
Kyllä miehet on sitten säälittäviä. Veikkaan että tämäkin ns flirtti on ollut pari pikku hymyä päivässä, yks aamulla, toinen töistä lähtiessä. Kävikö nainen edes koskaan työpisteelläsi vai rupesitko tekemään aina itse tikusta asiaa? Ei ihme että säikähti ja vetäytyi.
Mä luulen kanssa, että varattu työkaverini on lomalla päättänyt että nyt laitetaan loppumaan mitä sitten ikinä on ollutkaan aluillaan...
Harmittaa vaan koska tuohon tunteiden tappamiseen kuuluu ainakin itselläni vahvasti se, että kuvittelin toisen osapuolen olevan tosi ikävä oikeasti ja mietin paljon hänen "huonoja" puoliaan.
Eli jos tekee samaa nyt mulle niin tunnen oloni ihan surkeaksi. :(
Oletko sama joka teki aloituksen jouluna vastapuolena? Lol