Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menneisyyttäni ei kukaan anna ikinä anteeksi

Vierailija
14.01.2022 |

Mä olen elänyt ihan eri lailla jo kohta parikymmentä vuotta. Silti suku eikä ihmiset unohda. Valis

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskovaiset vanhempasi suosittelivat, että muutat yhteen itseäsi kaksi kertaa vanhemman naimisissa olevan väkivaltaisen miehen kanssa?

Ja sinusta suositus oli hyvä?

Ei se hyvä ollut, mutta mulla ei ollut mitään kattoa pään päälle silloin. Ap

Vierailija
42/45 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta miksi vanhempasi siis suuttuivat, kun teit työtä käskettyä?

He suosittelivat, sinä tottelit. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta miksi vanhempasi siis suuttuivat, kun teit työtä käskettyä?

He suosittelivat, sinä tottelit. 

En minä tiedä. Kaksi mielenterveysongelmaista. Ei heidän kanssaan elämä ollut mitään normaalia. Ap

Vierailija
44/45 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhin siskoni sentään myöntää, että olen ollut kuulemma ok jo kohta puoliin 17 vuotta. Että on se sentään jotain edistystä. Ap

Siskoko ei paheksu sitä, että erosit nuohoojamiehestä? Eikö uskovaisissa piireissä avioero ole synti?

Vierailija
45/45 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoppo sisarus joka on tehnyt veronmaksajien elätettäväksi kolme kakaraa kolmelle eri miehelle ja käyttänyt niitä hyväkseen eikä ole päivääkään töitä tehnyt muuta kuin baareissa istunut ja yhteiskunta elättää ja äidillään hoidatuttanut lapsensa niin rehvastelee joka puolella kuinka on onni tullut lapsista ja lapsenlapsista. Työttömänä juoksee lähikuppiloissa ja veronmaksajat maksaa sille ihan kaiken. Minua haukkuu mahoksi kun en ole saanut lapsia. En halua olla missään tekemisissä noin kamalan ihmisen kanssa vaikka äitini välillä painostaakin että pitäisi olla yhteydessä. 

Sisareni ei käy töissä vaan elättää niillä kakaroilla ja yh tuilla itsensäkkin ihan hulppeasti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi