Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menneisyyttäni ei kukaan anna ikinä anteeksi

Vierailija
14.01.2022 |

Mä olen elänyt ihan eri lailla jo kohta parikymmentä vuotta. Silti suku eikä ihmiset unohda. Valis

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

riittää että Jumala antaa anteeksi

Meillä on armollinen Jumala.Hän antaa synnit anteeksi eikä enää ikinä niitä muistele.

Joskus käy niin että ihmiset eivät anna anteeksi vaan muistavat pahat tekomme vuosikymmeniä.

Vierailija
22/45 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset vihaa aina teit mitä vaan ja niin ne kuule vihaa muitakin. Anna olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teit paljon pahaa?

Niin. Otin ukkomiehen ja rikoin perheen. Ap

Otit? Mieskö oli ihan vaan otettavissa, ei tehnyt mitään itse asian eteen, tahdoton nukke? Mieskö ei rikkonut perhettä?

Tottakai mieskin oli syyllinen. Ap

Mies nimenomaan oli syyllinen, jos ap oli sinkku.

Joo, minä olin sinkku. Ap

Vierailija
24/45 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on armollinen Jumala.Hän antaa synnit anteeksi eikä enää ikinä niitä muistele.

Joskus käy niin että ihmiset eivät anna anteeksi vaan muistavat pahat tekomme vuosikymmeniä.

Minä en muistelisi mitään nuoruuden virheitä kun ihminen on kokematon ja virheet kuuluu nuoruuteen mutta pahimpia ovat ne jotka eivät opi mistään virheistään ja toistavat niitä samoja lopun ikäänsä niin ettei ole järki kasvanut päähän iänkään mukaan ollenkaan. 

Ihmisen pitää kehittyä iän ja vastoinkäymisten mukaan niin ettei toista niitä samoja loputtomiin tai se alkaa näyttämään naurettavaltakin. 

Vierailija
25/45 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en muistelisi mitään nuoruuden virheitä kun ihminen on kokematon ja virheet kuuluu nuoruuteen mutta pahimpia ovat ne jotka eivät opi mistään virheistään ja toistavat niitä samoja lopun ikäänsä niin ettei ole järki kasvanut päähän iänkään mukaan ollenkaan. 

Ihmisen pitää kehittyä iän ja vastoinkäymisten mukaan niin ettei toista niitä samoja loputtomiin tai se alkaa näyttämään naurettavaltakin. 

Miksi ihmisen ei anneta tehdä niitä virheitä hieman kypsemmällä iällä? En ole elänyt nuorena, aloittelen elämääni vasta keski-iän kynnyksellä ja teen "virheitä" vasta nyt kun opettelen.

-sivusta

Vierailija
26/45 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maisako siellä?

Vierailija
27/45 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin makaa kuin petaa, jne

Paitsi että pahantahtoinen juoru voi heittää sen peiton lattialle.

Vierailija
28/45 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmisen ei anneta tehdä niitä virheitä hieman kypsemmällä iällä? En ole elänyt nuorena, aloittelen elämääni vasta keski-iän kynnyksellä ja teen "virheitä" vasta nyt kun opettelen.

-sivusta

Mitä sitten teit nuorena ja tehtailitko kakaroita ja elit täydellistä perhe-elämää kunne silmäsi aukesi niin ettei tämä olekkaan juttuni kun huomasit virheesi. 

Vierailija
29/45 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhin siskoni sentään myöntää, että olen ollut kuulemma ok jo kohta puoliin 17 vuotta. Että on se sentään jotain edistystä. Ap

Vierailija
30/45 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kaksoismur haaja?

Vierailija
31/45 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet monta kertaa kertonut, että äitisi ja isäsi pakottivat sinut ottamaan tämän ukkomiehen.

Ja sen jälkeen he eivät sitten voineet antaa sulle anteeksi sitä, että tottelit heidän käskyään?

Vierailija
32/45 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko pyytänyt anteeksi siltä naiselta, jonka aviomiehen veit? Ja niiltä kuudelta lapselta, joilta veit isän?

Vierailija
33/45 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kaksoismur haaja?

En todellakaan. En ole tappanut yhtään ketään. Ap

Vierailija
34/45 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elätkö muiden elämää vai omaa?

Omaani tietysti mutta harmittaa, että menetin koko sukuni ja kaikki silloiset ystäväni. Ap

Mitkä ystävät?

Sä oot miljoona kertaa täällä selittänyt, ettei sulla koskaan ikinä ole ollut yhtä ainutta ystävää.

Vierailija
35/45 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet monta kertaa kertonut, että äitisi ja isäsi pakottivat sinut ottamaan tämän ukkomiehen.

Ja sen jälkeen he eivät sitten voineet antaa sulle anteeksi sitä, että tottelit heidän käskyään?

Multa meni silloin asunto alta, niin he suosittelivat, että muutan tämän miehen luokse. Hän kun sai vuokrattua kaksion. Ap

Vierailija
36/45 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko pyytänyt anteeksi siltä naiselta, jonka aviomiehen veit? Ja niiltä kuudelta lapselta, joilta veit isän?

Siis ekan liiton 3 lasta oli jo aikuisia. En ole vaimo nro 2 pyytänyt anteeksi, heillä oli 2 kouluikäistä lasta. Mun kanssani on sitten se yksi. Ap

Vierailija
37/45 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Multa meni silloin asunto alta, niin he suosittelivat, että muutan tämän miehen luokse. Hän kun sai vuokrattua kaksion. Ap

Niin?

Vierailija
38/45 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elätkö muiden elämää vai omaa?

Omaani tietysti mutta harmittaa, että menetin koko sukuni ja kaikki silloiset ystäväni. Ap

Mitkä ystävät?

Sä oot miljoona kertaa täällä selittänyt, ettei sulla koskaan ikinä ole ollut yhtä ainutta ystävää.

Vapaakirkossa nuorena ollessa mulla oli ystäviä. Mut sitten erotettiin sieltä ja tietysti he häipyivät. Ap

Vierailija
39/45 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-sivusta

Mitä sitten teit nuorena ja tehtailitko kakaroita ja elit täydellistä perhe-elämää kunne silmäsi aukesi niin ettei tämä olekkaan juttuni kun huomasit virheesi. 

En elänyt nuoruuttani kuten muut ikäiseni. Tunsin huonommuutta jokaikisessä asiassa joten oli helpompaa olla elämättä.

En tehtaillut lapsia, enkä elänyt täydellistä perhe-elämää.

Miten olisin edes sellaiseen kyennyt?

En ole koko elämässäni seurustellut, jotain pieleenmenneitä lähestymisyrityksiä oli.

Olen keski-iän kynnyksellä elämää opetteleva mies.

Vierailija
40/45 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovaiset vanhempasi suosittelivat, että muutat yhteen itseäsi kaksi kertaa vanhemman naimisissa olevan väkivaltaisen miehen kanssa?

Ja sinusta suositus oli hyvä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän