Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehkäisyrenkaan käytön lopettaminen..sivuoireita??

Vierailija
10.05.2015 |

Eli otin eilen ehkäisyrenkaan pois, koska päätettiin alkaa käyttää pelkkää kondomia. Nyt minulla on väännellyt mahasta ja ollut sellainen..outo olo. En edes osaa selittää sitä. Tuntuu että väsyttää normaalia enemmän, ja muutenkin huono olo. Onko nämä sivuoireita tuosta? Voiko olla että hormonitoiminta on mennyt jotenkin sekaisin?

-16v

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 20:12"]Eli otin eilen ehkäisyrenkaan pois, koska päätettiin alkaa käyttää pelkkää kondomia. Nyt minulla on väännellyt mahasta ja ollut sellainen..outo olo. En edes osaa selittää sitä. Tuntuu että väsyttää normaalia enemmän, ja muutenkin huono olo. Onko nämä sivuoireita tuosta? Voiko olla että hormonitoiminta on mennyt jotenkin sekaisin?

-16v
[/quote]

Vierailija
2/7 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 20:18"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 20:12"]Eli otin eilen ehkäisyrenkaan pois, koska päätettiin alkaa käyttää pelkkää kondomia. Nyt minulla on väännellyt mahasta ja ollut sellainen..outo olo. En edes osaa selittää sitä. Tuntuu että väsyttää normaalia enemmän, ja muutenkin huono olo. Onko nämä sivuoireita tuosta? Voiko olla että hormonitoiminta on mennyt jotenkin sekaisin?

-16v
[/quote]
[/quote]

Ja millonkahan tämä tasoittuu tästä..on aika heikko olo :( Huomenna olisi koulua.. -Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 20:20"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 20:18"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 20:12"]Eli otin eilen ehkäisyrenkaan pois, koska päätettiin alkaa käyttää pelkkää kondomia. Nyt minulla on väännellyt mahasta ja ollut sellainen..outo olo. En edes osaa selittää sitä. Tuntuu että väsyttää normaalia enemmän, ja muutenkin huono olo. Onko nämä sivuoireita tuosta? Voiko olla että hormonitoiminta on mennyt jotenkin sekaisin?

-16v
[/quote]
[/quote]

Ja millonkahan tämä tasoittuu tästä..on aika heikko olo :( Huomenna olisi koulua.. -Ap
[/quote]

Up..-Ap

Vierailija
4/7 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 20:22"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 20:20"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 20:18"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 20:12"]Eli otin eilen ehkäisyrenkaan pois, koska päätettiin alkaa käyttää pelkkää kondomia. Nyt minulla on väännellyt mahasta ja ollut sellainen..outo olo. En edes osaa selittää sitä. Tuntuu että väsyttää normaalia enemmän, ja muutenkin huono olo. Onko nämä sivuoireita tuosta? Voiko olla että hormonitoiminta on mennyt jotenkin sekaisin?

-16v
[/quote]
[/quote]

[/quote]

Up..-Ap
[/quote]

Vierailija
5/7 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellään mitään..?-Ap

Vierailija
6/7 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otitko kesken kierron renkaan pois? Se aiheuttaa kuukautiset väärään aikaan, eli varmaan myös monenlaisia tuntemuksia.

Vierailija
7/7 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 20:33"]Otitko kesken kierron renkaan pois? Se aiheuttaa kuukautiset väärään aikaan, eli varmaan myös monenlaisia tuntemuksia.
[/quote]

Otin pois kesken kierron. En halunnut enää pitää sitä, koska alkoi olla jatkuvaa päänsärkyä jne. Ja muutenkaan en tykkää käyttää mitään hormonaalista ehkäisyä..-Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi