Läskistä naisista?
Niin eli, kiinnostuvatko miehet läskistä naisista. Itse olen aika pyöreä, mutta peppu on sitten ihan lättänä. Vihaan ulkonäköäni, 10 vuotta sitten olin aika laiha mutta sitten alotin syömään paljon, tarkoitan paljon. Ja nyt ei oo mitään seksielämää, joten luuletteko et joku ees kiinnostuis musta.
Kommentit (43)
Jokainen mies jota olen tavannut nyt kun olen vähän läski on ällöttynyt ajatuksesta olla sängyssä harrastamassa kanssani. Siis oon ollu parisuhteessä mutta ei ne seksiä halua mun kanssa. Aina joku selitys että ei voi läskik naisen kanssa naida.
Heikot mahkut. Maailma on laihojen ja kauniiden.
Minä olen ihan kaunis, mutta hiukan ylipainoinen ja erityisesti vatsani kohdalta kaksosraskauden ja sektion runtelema. Silti olen onnistunut saamaan komeita, reilusti itseäni nuorempia miehiä yhden illan jutuiksi, ja kahdesta jopa pitempiaikaisen salasuhteen. Eivät ole karanneet, vaikka ovat nähneet löllyvän vatsanahkani, eikä tuo oma aviomieskään minua mitenkään karta. Olen ilmeisesti siitä huolimatta jotenkin niin seksuaalinen (en siis välttämättä seksikäs, joka lienee enemmän katsojan silmässä), että se vetoaa joihinkin miehiin vioistani huolimatta. Mitä lie feromonia mahdankaan erittää niin voimakkaasti. Vai onko se ihan vaan sitä, että ajattelen seksiä todella paljon, ja jotenkin se sitten paistaa naamasta. Toiset tykkää.
Olen ollut enemmän tai vähemmän ylipainoinen aina. En ole kaunis, ehkä söpö, mutta hyvännäköisiä ja fiksuja miehiä olen saanut aina. Oma mieheni on vaalea, komea ja lihaksikas, ja nyt, kun meillä on ollut ongelmia, minulla on ollut suhteenomainen hoikan, pitkän ja tummapiirteisen miehen kanssa. Heistä kumpikaan ei ollut aikaisemmin harrastanut seksiä ylipainoisen naisen kanssa, mutta syystä tai toisesta molemmat pitävät minua hyvin kiihottavana.
Oma kokemukseni on että pyöreiltä naisilta saa parhaat kyydit. Täytyy vaan olla sinut ulkomuotonsa kanssa, sillä itseään häpeävä nainen on pahinta mitä olla voi. Himoitsen runsaita naisia ja haluaisin nähdä xxl-nautinnon. Naisen kiemurtelevan kieleni kärjellä...
m74Hki
Itse pidän lihavista naisista! Oon omalta vartaloltani lihaksikas ja ulkonäöltäni pitkänkin katseen kestävä! Oon vaan todennut, että lihava nainen jolla on omatunto kohdallaan kiihottaa mua kaikkein eniten.
Edelliseen vielä, että alat vain rohkeasti hakemaan seuraa ja olemaan jopa vähän rohkea! Mikään tyrkky ei tartte olla mut sellainen, että pystyy sanomaan, ku sun kanssas juttelee, että pidät ittestäs ja tiedät mitä haluut! Sellainen vetoaa ainaski muhun
Kyllähän tuo ylipaino on ainakin mulle ongelma. Olen sairastanut hienosti sanottuna kaksisuuntaista mielialahäiriötä parikyt vuotta. Ongelmani on se että lääkkeet lihottavat, tai ei lääkkeet sinänänsä vaan kun lääkkeet tuovat nälän tunnetta. Onneksi olen naimisissa ja puolisoni ymmärtää minua, seksiä harrastamme satunnaisesti. On sellaisia viikkoja että makailen vain käymättä ulkona tai tekemättä yhtään mitään, puolisoni pitää onneksi huolen siitä että käyn pesulla. Itse en jaksaisi, hävettää sanoa mutta olen eläkkeellä kyseisen asian takia. Jotkut aina välillä sanovat että oletko lihonnut, taas alkaa masentaa enkä voi nauttia sosiaalisesta kanssakäymistä joidenkin kanssa. Ylipainoa on jotain 25-30kg, miksi minusta pidettäisiin kun itsekkään voi sietää itseäni. Tuskin kukaan lähtisi kanssani seksisuhteeseen, onneksi on puoliso ja lapsi. Eihän tämä asia varmaan tänne kuulu mutta "normaali" vartaloisilla tuskin on niinpaljon seksisuhde ongelmia, sorry kun tilitin. m48
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 04:31"]
Kyllähän tuo ylipaino on ainakin mulle ongelma. Olen sairastanut hienosti sanottuna kaksisuuntaista mielialahäiriötä parikyt vuotta. Ongelmani on se että lääkkeet lihottavat, tai ei lääkkeet sinänänsä vaan kun lääkkeet tuovat nälän tunnetta. Onneksi olen naimisissa ja puolisoni ymmärtää minua, seksiä harrastamme satunnaisesti. On sellaisia viikkoja että makailen vain käymättä ulkona tai tekemättä yhtään mitään, puolisoni pitää onneksi huolen siitä että käyn pesulla. Itse en jaksaisi, hävettää sanoa mutta olen eläkkeellä kyseisen asian takia. Jotkut aina välillä sanovat että oletko lihonnut, taas alkaa masentaa enkä voi nauttia sosiaalisesta kanssakäymistä joidenkin kanssa. Ylipainoa on jotain 25-30kg, miksi minusta pidettäisiin kun itsekkään voi sietää itseäni. Tuskin kukaan lähtisi kanssani seksisuhteeseen, onneksi on puoliso ja lapsi. Eihän tämä asia varmaan tänne kuulu mutta "normaali" vartaloisilla tuskin on niinpaljon seksisuhde ongelmia, sorry kun tilitin. m48
[/quote]
Sorry tää olikin naisille. m48
Vai ei lihavalla käy flaksi?? Tai sitten olen väärällä lailla lihava..
Olen nyt deittaillut neljä kuukautta ja ehdokkaita riittää, vaikka sanon suoraan olevani pyöreä. Puutteessa ei todellakaan tarvi olla.
Nyt tämän nykyisen miehen kanssa asiasta puhuttu ja hän sanoi suoraan, että joutui etsimällä etsimään naista, jolla on luonnetta ja kokoa.. Eli kaiken pitää sopia niin homma toimii, mutta jos sitä kokoaan häpeilee tai surkuttelee juoksee miehet kyllä karkuun..
Ollaan vaan ihan reilusti sitä mitä ollaan..
Ennemmin sitä lihavan kanssa on kuin jonkun luuviulun. Tukevassa naisessa on enemmän pintaa mitä pitää hyvänään. Tärkeintä on että itsetunto on hyvä, huono itsetunto näkyy pitkälle eikä silloin kunnolla huomiota saa osakseen.
Onkohan normaalipainoinen nainen sitten "normaali" jne, kun lihavat ovat yleensä aina hyvällä itsetunnolla varustettuja, mukavia jne. Ja laihat jotakin ihan päinvastaista :D
Tykkään itse pullukoista oma vaimokin on
Mieluummin kookas nainen kuin lauta!
Kyllä kiinnostuu. Ainakin itselläni herää halut voimakkaammin kun näen kookkaamman naisen
Kyllä sellainen sopivan pyöreän muodokas on oikein seksikäs ja saa halut heräämään. On kyllä aika isoja tyttöjä tullut pantua, joten kokemusta on.
t. m-50
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 08:43"]
Kyllä sellainen sopivan pyöreän muodokas on oikein seksikäs ja saa halut heräämään. On kyllä aika isoja tyttöjä tullut pantua, joten kokemusta on.
t. m-50
[/quote]
Samaten.
Tuhdit on parhautta.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 20:05"]
Niin eli, kiinnostuvatko miehet läskistä naisista. Itse olen aika pyöreä, mutta peppu on sitten ihan lättänä. Vihaan ulkonäköäni, 10 vuotta sitten olin aika laiha mutta sitten alotin syömään paljon, tarkoitan paljon. Ja nyt ei oo mitään seksielämää, joten luuletteko et joku ees kiinnostuis musta.
[/quote]
no omaa hyvinvointia kannattaa alkaa miettiä. Eli ihan vakavasti pohtia millä keinoin sellaisen projektin saisi liikkeelle. Paksutkin saavta seksiä, mutta itsensä vihaajat eivät helposti.
Huhhuh itse en voisi tikullakaan tuuppia mihkään lölleröiden väliin. Ihmeen moni näköjään kelpuuttaisi plussapallon :) M23
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 20:05"]
[/quote]
No omasta kaveriporukasta yksi tyyppi on ainakin ihan suoraan lihavien perään. Toinen tykkää laihasta, toinen tykkää tikusta ja toinen tykkää pallosta. Mutta eiköhän se luonne ole se ratkaiseva, vai haluatko oikeasti miehen joka ei huolisi sinua kaikissa elämäntilanteissasi?