Milloin yli-oppilas kokeiden tulokset saapuvat?
Kommentit (106)
Oikikseen ei ole muuten mitään asiaa ilman hyvää suomen kielen taitoa. Ja tämä ei ole mikään läppä. Et tosiaankin tule pääsemään sinne tuolla oikeinkirjoituksella. Ja ikävä kyllä vaikuttaa, kun et sitä tajua, niin ei riitä älynlahjatkaan.
Huvittavaa, että tämän aloittajan oikeinkirjoitustaitoja kritisoineen tekstissä vilisee myös virheitä :D
Virke ei ala ikinä "ja"-sanalla. Tuossa yhteydessä ei voi käyttää sanaa "tosiaankin", "tosiaankaan" olisi parempi. Viimeinen virke on erittäin sekava :D
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 23:43"]Ai-otko yli-opistoon?
[/quote]
Hei sä kirjoitit nyt väärin. Se on "aijotko", senkin pässi.
;)
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 23:48"]
Jaahas, popparit tulille...ei viittis enää keskellä yötä, mutta kai se on pakko..
[/quote]
Aijaa onks tää susta niin mielenkiintonen keskustelu?:D Tekis kyl itelläkin mieli poppareita!! Sain kyllä jo vastauksen siihen mitä tulin kysymään että ei mulla tässä oikein mitään ellei noi jotkut vänkääjät ala kirjottelemaan taas tai jos joku haluu kysyä multa jotain tms.
Älkää kanssalukijat huoliko: oikiksen pääsykoe kyllä karsii taukit pois.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 23:56"]
[/quote]
Ei oikiksessa olekaan muita kuin taukkeja, että siinä mielessä ihan oikeaan paikkaan on hakeutumassa.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 23:57"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 23:56"]
[/quote]
Ei oikiksessa olekaan muita kuin taukkeja, että siinä mielessä ihan oikeaan paikkaan on hakeutumassa.
[/quote]Höpö höpö.
Kirjotapa gradu tolla äidinkielen taidolla ja koita saada se läpi :D
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 00:00"]
[/quote]
Hahh sen voi lähettää oikoluettavaks et eipä jää tommosen takia hylätyks:)
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 00:01"][quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 00:00"]
[/quote]
Hahh sen voi lähettää oikoluettavaks et eipä jää tommosen takia hylätyks:)
[/quote]
Pääsisitpä ensin edes sinne asti:D Millasia muita arvosanoja on tulossa? Tuskinpa kauheen loistavia jos et edes kirjoittaa osaa
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 00:05"]
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 00:01"][quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 00:00"] Kirjotapa gradu tolla äidinkielen taidolla ja koita saada se läpi :D [/quote] Hahh sen voi lähettää oikoluettavaks et eipä jää tommosen takia hylätyks:) [/quote] Pääsisitpä ensin edes sinne asti:D Millasia muita arvosanoja on tulossa? Tuskinpa kauheen loistavia jos et edes kirjoittaa osaa
[/quote]
Enköhän mä pääse:) Oon valmennuskurssillakin. Ja mun arvosanat ei liity tähän mitenkään:)
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 00:06"][quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 00:05"]
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 00:01"][quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 00:00"] Kirjotapa gradu tolla äidinkielen taidolla ja koita saada se läpi :D [/quote] Hahh sen voi lähettää oikoluettavaks et eipä jää tommosen takia hylätyks:) [/quote] Pääsisitpä ensin edes sinne asti:D Millasia muita arvosanoja on tulossa? Tuskinpa kauheen loistavia jos et edes kirjoittaa osaa
[/quote]
Enköhän mä pääse:) Oon valmennuskurssillakin. Ja mun arvosanat ei liity tähän mitenkään:)
[/quote]
Nii no, eihän ne arvosanat liity oikikseen välttämättä millään tavalla, sillä voit hakea myös pelkän pääsykokeen perusteella. Jossa pitää osata kirjoittaa esseitä, joita et voi oikoluettaa kenelläkään:)
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 00:09"]
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 00:06"][quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 00:05"] [quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 00:01"][quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 00:00"] Kirjotapa gradu tolla äidinkielen taidolla ja koita saada se läpi :D [/quote] Hahh sen voi lähettää oikoluettavaks et eipä jää tommosen takia hylätyks:) [/quote] Pääsisitpä ensin edes sinne asti:D Millasia muita arvosanoja on tulossa? Tuskinpa kauheen loistavia jos et edes kirjoittaa osaa [/quote] Enköhän mä pääse:) Oon valmennuskurssillakin. Ja mun arvosanat ei liity tähän mitenkään:) [/quote] Nii no, eihän ne arvosanat liity oikikseen välttämättä millään tavalla, sillä voit hakea myös pelkän pääsykokeen perusteella. Jossa pitää osata kirjoittaa esseitä, joita et voi oikoluettaa kenelläkään:)
[/quote]
Jepjep. Ei oo mun eka essee:D
Toivottavasti sinulle ei koskaan, kun et osaa näköjään edes kirjoittaa.
Olisi ehkä kannattanut käyttää lukioaika siihen opiskeluun...
-Neljän Laudaturin ylioppilas
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 00:14"][quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 00:09"]
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 00:06"][quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 00:05"] [quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 00:01"][quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 00:00"] Kirjotapa gradu tolla äidinkielen taidolla ja koita saada se läpi :D [/quote] Hahh sen voi lähettää oikoluettavaks et eipä jää tommosen takia hylätyks:) [/quote] Pääsisitpä ensin edes sinne asti:D Millasia muita arvosanoja on tulossa? Tuskinpa kauheen loistavia jos et edes kirjoittaa osaa [/quote] Enköhän mä pääse:) Oon valmennuskurssillakin. Ja mun arvosanat ei liity tähän mitenkään:) [/quote] Nii no, eihän ne arvosanat liity oikikseen välttämättä millään tavalla, sillä voit hakea myös pelkän pääsykokeen perusteella. Jossa pitää osata kirjoittaa esseitä, joita et voi oikoluettaa kenelläkään:)
[/quote]
Jepjep. Ei oo mun eka essee:D
[/quote]
Ei varmasti olekaan, joutuuhan niitä lukiossa kirjoittamaan, mutta jos äidinkielestä on tulossa a niin tuskinpa kovin hyviä esseitä osaat kirjoittaa :)
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 23:51"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 23:43"]Ai-otko yli-opistoon? [/quote] Hei sä kirjoitit nyt väärin. Se on "aijotko", senkin pässi. ;)
[/quote]
Ai-niin-kö?
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 00:16"]
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 00:14"][quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 00:09"] [quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 00:06"][quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 00:05"] [quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 00:01"][quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 00:00"] Kirjotapa gradu tolla äidinkielen taidolla ja koita saada se läpi :D [/quote] Hahh sen voi lähettää oikoluettavaks et eipä jää tommosen takia hylätyks:) [/quote] Pääsisitpä ensin edes sinne asti:D Millasia muita arvosanoja on tulossa? Tuskinpa kauheen loistavia jos et edes kirjoittaa osaa [/quote] Enköhän mä pääse:) Oon valmennuskurssillakin. Ja mun arvosanat ei liity tähän mitenkään:) [/quote] Nii no, eihän ne arvosanat liity oikikseen välttämättä millään tavalla, sillä voit hakea myös pelkän pääsykokeen perusteella. Jossa pitää osata kirjoittaa esseitä, joita et voi oikoluettaa kenelläkään:) [/quote] Jepjep. Ei oo mun eka essee:D [/quote] Ei varmasti olekaan, joutuuhan niitä lukiossa kirjoittamaan, mutta jos äidinkielestä on tulossa a niin tuskinpa kovin hyviä esseitä osaat kirjoittaa :)
[/quote]
Äikän essee on eri asia kun oikiksen pääsykoe.... Jos en osaa kirjottaa jostain runosta jtn analyysipaskaa nii sit menee vai oikiskin perseelleen? Empä usko:D
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 00:22"][quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 00:16"]
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 00:14"][quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 00:09"] [quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 00:06"][quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 00:05"] [quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 00:01"][quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 00:00"] Kirjotapa gradu tolla äidinkielen taidolla ja koita saada se läpi :D [/quote] Hahh sen voi lähettää oikoluettavaks et eipä jää tommosen takia hylätyks:) [/quote] Pääsisitpä ensin edes sinne asti:D Millasia muita arvosanoja on tulossa? Tuskinpa kauheen loistavia jos et edes kirjoittaa osaa [/quote] Enköhän mä pääse:) Oon valmennuskurssillakin. Ja mun arvosanat ei liity tähän mitenkään:) [/quote] Nii no, eihän ne arvosanat liity oikikseen välttämättä millään tavalla, sillä voit hakea myös pelkän pääsykokeen perusteella. Jossa pitää osata kirjoittaa esseitä, joita et voi oikoluettaa kenelläkään:) [/quote] Jepjep. Ei oo mun eka essee:D [/quote] Ei varmasti olekaan, joutuuhan niitä lukiossa kirjoittamaan, mutta jos äidinkielestä on tulossa a niin tuskinpa kovin hyviä esseitä osaat kirjoittaa :)
[/quote]
Äikän essee on eri asia kun oikiksen pääsykoe.... Jos en osaa kirjottaa jostain runosta jtn analyysipaskaa nii sit menee vai oikiskin perseelleen? Empä usko:D
[/quote]
Kai sä ymmärrät, että oikiksen pääsykokeessa sä nimenomaan sovellat ja analysoit lukemaasi ja kirjoitat esseitä?
T: Oikeusnotaari
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 00:24"]
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 00:22"][quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 00:16"] [quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 00:14"][quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 00:09"] [quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 00:06"][quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 00:05"] [quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 00:01"][quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 00:00"] Kirjotapa gradu tolla äidinkielen taidolla ja koita saada se läpi :D [/quote] Hahh sen voi lähettää oikoluettavaks et eipä jää tommosen takia hylätyks:) [/quote] Pääsisitpä ensin edes sinne asti:D Millasia muita arvosanoja on tulossa? Tuskinpa kauheen loistavia jos et edes kirjoittaa osaa [/quote] Enköhän mä pääse:) Oon valmennuskurssillakin. Ja mun arvosanat ei liity tähän mitenkään:) [/quote] Nii no, eihän ne arvosanat liity oikikseen välttämättä millään tavalla, sillä voit hakea myös pelkän pääsykokeen perusteella. Jossa pitää osata kirjoittaa esseitä, joita et voi oikoluettaa kenelläkään:) [/quote] Jepjep. Ei oo mun eka essee:D [/quote] Ei varmasti olekaan, joutuuhan niitä lukiossa kirjoittamaan, mutta jos äidinkielestä on tulossa a niin tuskinpa kovin hyviä esseitä osaat kirjoittaa :) [/quote] Äikän essee on eri asia kun oikiksen pääsykoe.... Jos en osaa kirjottaa jostain runosta jtn analyysipaskaa nii sit menee vai oikiskin perseelleen? Empä usko:D [/quote] Kai sä ymmärrät, että oikiksen pääsykokeessa sä nimenomaan sovellat ja analysoit lukemaasi ja kirjoitat esseitä? T: Oikeusnotaari
[/quote]
Joo tietty mut se onkin asiatekstii eikä mitään runopaskaa:D Ja miks oot vaan ON vai onks sulla opinnot kesken? Ei tolla muuten tee mitään. Itse aion pyrkiä OTL asti:)
Jaahas, popparit tulille...ei viittis enää keskellä yötä, mutta kai se on pakko..