Milloin yli-oppilas kokeiden tulokset saapuvat?
Kommentit (106)
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 00:37"]
Lakatkaa vänkäämästä tän lapsen kanssa, kuvitelkoot rauhassa, ettei äidinkielellä mitään tee. Tippuu korkeelta siinä kohtaa ku ei yhtäkkiä mentykään yliopistoon kunnei osattu edes omaa äidinkieltä kirjottaa. Tollaset nauretaan sieltä ulos.
[/quote]
Hahhah oivoi:) Ei se oikeesti voi olla parista kirjotusvirheestä kiinni! Mielestäni kirjotan ihan ymmärrettävää Suomea. Liikaa mietitte sitä yo koetta. Mulla on materiaalit hyvin hallussa jo
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 00:40"][quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 00:37"]
Lakatkaa vänkäämästä tän lapsen kanssa, kuvitelkoot rauhassa, ettei äidinkielellä mitään tee. Tippuu korkeelta siinä kohtaa ku ei yhtäkkiä mentykään yliopistoon kunnei osattu edes omaa äidinkieltä kirjottaa. Tollaset nauretaan sieltä ulos.
[/quote]
Hahhah oivoi:) Ei se oikeesti voi olla parista kirjotusvirheestä kiinni! Mielestäni kirjotan ihan ymmärrettävää Suomea. Liikaa mietitte sitä yo koetta. Mulla on materiaalit hyvin hallussa jo
[/quote]
suomea. Pienellä. Kielet kirjoitetaan pienellä.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 00:43"]
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 00:40"][quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 00:37"] Lakatkaa vänkäämästä tän lapsen kanssa, kuvitelkoot rauhassa, ettei äidinkielellä mitään tee. Tippuu korkeelta siinä kohtaa ku ei yhtäkkiä mentykään yliopistoon kunnei osattu edes omaa äidinkieltä kirjottaa. Tollaset nauretaan sieltä ulos. [/quote] Hahhah oivoi:) Ei se oikeesti voi olla parista kirjotusvirheestä kiinni! Mielestäni kirjotan ihan ymmärrettävää Suomea. Liikaa mietitte sitä yo koetta. Mulla on materiaalit hyvin hallussa jo [/quote] suomea. Pienellä. Kielet kirjoitetaan pienellä.
[/quote]
Jaah kiva
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 00:40"][quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 00:37"]
[/quote]
[/quote]
Ei toi nyt kauheen ymmärrettävää suomea ollut kun yrität sanoa osaavasi kirjoittaa valtiota, et kieltä :D
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 00:50"]
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 00:40"][quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 00:37"] Lakatkaa vänkäämästä tän lapsen kanssa, kuvitelkoot rauhassa, ettei äidinkielellä mitään tee. Tippuu korkeelta siinä kohtaa ku ei yhtäkkiä mentykään yliopistoon kunnei osattu edes omaa äidinkieltä kirjottaa. Tollaset nauretaan sieltä ulos. [/quote] Hahhah oivoi:) Ei se oikeesti voi olla parista kirjotusvirheestä kiinni! Mielestäni kirjotan ihan ymmärrettävää Suomea. Liikaa mietitte sitä yo koetta. Mulla on materiaalit hyvin hallussa jo [/quote] Ei toi nyt kauheen ymmärrettävää suomea ollut kun yrität sanoa osaavasi kirjoittaa valtiota, et kieltä :D
[/quote]
Siis sä ymmärsit kaiken täysin mut yritit vaan vartavasten tulla vittuilemaan:D