Mä en enää jaksa, kun en vaan kelpaa...
Aloin välittömästi itkeä, kun kirjoitin otsikon. Mua ahdistaa niin paljon, että sydämestä ottaa. Olen niin pohjattoman surullinen, olo on tyhjä enkä tiedä kauanko jaksan tätä oloa. Kauanko jaksan yrittää ja rimpuilla ja psyykata itseäni.
-
En haluaisi varsinaisesti kuolla, ajatus siitä pelottaa. Haluaisin vain... olla joku muu, tai haluaisin etten koskaan olisi ollutkaan olemassa, toisaalta haluaisin muuttua robotiksi joka ei tunne mitään, eniten tietenkin haluaisin, että kaikki muuttuisi hyväksi.
-
Mä koitan ajatella positiivisesti. Iloitsen pienistä asioista ja päätän aamulla ottaa hyvän asenteen. Ei mitään vikaa siinä. Mutta vaikka miten itseäni psyykkaisin, se ei poista sitä seikkaa, että olen ihan helvetin yksinäinen, turha ja onneton. En saa oikeaa iloa mistään ostoksista, ruuasta, bileistä, edes kavereiden (joita ei toisaalta paljon ole, eikä heillä aikaa mulle) seurasta... Ainoa asia, josta saan iloa hetkeksi, on miehen seura ja kainalo, sellainen läheisyys ja kutkuttava olo. Ongelma vain on siinä, etten kelpaa kellekään, paitsi satunnaisesti kokemuksia kerääville kusipäille, joiden jäljiltä olen vain entistä tyhjempi ja yksin oleminen vielä kauheampaa. Ketään en voi pakottaa pitämään seuraa, saati sitten välittämään...
-
Eipä tämäkään mitään auta, pakko oli kirjoittaa silti.
Kommentit (148)
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 19:47"]Osaatko kertoa miksi et kelpaa?
[/quote]
Ulkonäkö. ap
Sama täällä :( Se mitä eniten kaipaisi sitä en saa. Olen miettinyt vuositolkulla mikä mussa on niin vialla, että olen näin epärakastettava. Siihen en enää edes usko kaiken kokemani jälkeen, että joku mies voisi musta välittää millään tasolla.
Siis sinulla ei ole ystäviä koska olet ruma? Wat?
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 19:50"]Siis sinulla ei ole ystäviä koska olet ruma? Wat?
[/quote]
Ai tarkoitit ystäviä. No en osaa sanoa - en tutustu uusiin ihmisiin helposti, ja kaikille ne omat miehet ja kuviot menevät (ymmärrettävästi) kaikkien muiden edelle. Eli siis ne nykyisetkin kaverit viettävät mieluummin parisuhdeaikaa. ap
Opettele tykkäämään itsestäsi ekaksi. Nyt kuulostat niin tarvitsevalta että kaikki järkevät miehet juoksevat varmasti karkuun. Onnelisuutesi ei voi riippua pelkistä miehistä.
Hei,
tuttuja tunteita. Et ole niiden kanssa yksin. Muistutan sinua, että tunteet tulevat ja menevät. Tilanteesi on väliaikainen ja voi muuttua ennen kuin arvaatkaan. Vuoden päästä elämäsi voi olla aivan erinäköinen.
Voin kertoa tämän kokemuksesta. Jaksa vaan, päivä kerrallaan. Ne tekevät sinusta sinut. En sano, että ihminen tarvitsee vaikeita aikoja tai että niistä on hyötyä. Sanon vain, että ne ovat väliaikaisia eikä niitten aikana aina jaksa uskoa muuhun. Ihminen ei usein pysty kuvittelemaan elämäänsä eteenpäin.
Olet ainutlaatuine ja arvokas sellaisena kuin olet. Koita ajatella itsekin niin ja ole hyvä itsellesi.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 19:55"]
Opettele tykkäämään itsestäsi ekaksi. Nyt kuulostat niin tarvitsevalta että kaikki järkevät miehet juoksevat varmasti karkuun. Onnelisuutesi ei voi riippua pelkistä miehistä.
[/quote]
Yleensä usein ihmissuhderintamalle lähtee itsestään pitävänä ja positiivisena - ne saadut huonot kokemukset, kaltoinkohtelu ja muu muuttaa totaalisesti sen miten itsensä hahmottaa. En ennen ajatellut olevani kelpaamaton, lukuisten jättämisten seurauksena kyllä. Ei ap.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 19:55"]Opettele tykkäämään itsestäsi ekaksi. Nyt kuulostat niin tarvitsevalta että kaikki järkevät miehet juoksevat varmasti karkuun. Onnelisuutesi ei voi riippua pelkistä miehistä.
[/quote]
Mun on pakko sanoa tähän, etten kyllä ilmaise tätä tarvitsevaisuuttani mitenkään. Voisin myös olla esim. pelkässä seksisuhteessa, koska saisin siitäkin jo piristystä elämääni ja kaipaamaani fyysistä läheisyyttä. En siis ole välittömästi jalassa roikkumassa, joten tämä ei varmasti ole syy siihen, miksi miehet juoksevat karkuun :)ap
Aloituksessa on kyllä paljon tuttua. On todella väsyttävää aina vain huomata että kaikki mikä miehille merkitsee, on ulkonäkö.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 19:57"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 19:55"]
[/quote]
Yleensä usein ihmissuhderintamalle lähtee itsestään pitävänä ja positiivisena - ne saadut huonot kokemukset, kaltoinkohtelu ja muu muuttaa totaalisesti sen miten itsensä hahmottaa. En ennen ajatellut olevani kelpaamaton, lukuisten jättämisten seurauksena kyllä. Ei ap.
[/quote]
Niin varmaan onkin. Mutta ap kuulostaa nyt kyllä siltä kuin hän etsisi miehestä pelastajaa. Siihen rooliin harva fiksu mies taas haluaa, vaan enemmänkin tasa-arvoista ja omillaan toimeentulevaa seuraa.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 19:58"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 19:55"]Opettele tykkäämään itsestäsi ekaksi. Nyt kuulostat niin tarvitsevalta että kaikki järkevät miehet juoksevat varmasti karkuun. Onnelisuutesi ei voi riippua pelkistä miehistä.
[/quote]
Mun on pakko sanoa tähän, etten kyllä ilmaise tätä tarvitsevaisuuttani mitenkään. Voisin myös olla esim. pelkässä seksisuhteessa, koska saisin siitäkin jo piristystä elämääni ja kaipaamaani fyysistä läheisyyttä. En siis ole välittömästi jalassa roikkumassa, joten tämä ei varmasti ole syy siihen, miksi miehet juoksevat karkuun :)ap
[/quote]
Mutta tuohan on sitä tarvitsevuutta juuri: olet valmis vaikka pelkkään seksisuhteeseen koska tarvitset niin kovasti fyysistä läheisyyttä... Miehelle välittyy tuosta kuva ettet arvosta itseäsi etkä koe ansaitsevasi enempää.
Minulla täysin sama juttu. Tosin siinä mielessä olen realisti, että tiedän, ettei parisuhde ole koskaan sellaista lässynlää lovelove hihihi. Silloin kun minulla on mies niin muistan tasan tarkkaan, miksi ei pitäisi vinkua jonkun suhteen perään. Ja silti - AINA - kun minulla ei ole ketään, niin se harhainen ajattelu alkaa. AINA. mikä vittu siinä on.
Luulen, että jonain päivänä "sekoan" kaikkeen surkeuteen ja lähden oman käden kautta. Minulla on niin vahva tunne siitä.
En kerro siitä kenellekään. Tunnen huonoa omatuntoa, mutta toisaalta, miksi? Itsehän minä elämästäni päätän.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 20:01"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 19:58"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 19:55"]Opettele tykkäämään itsestäsi ekaksi. Nyt kuulostat niin tarvitsevalta että kaikki järkevät miehet juoksevat varmasti karkuun. Onnelisuutesi ei voi riippua pelkistä miehistä.
[/quote]
[/quote]
Mutta tuohan on sitä tarvitsevuutta juuri: olet valmis vaikka pelkkään seksisuhteeseen koska tarvitset niin kovasti fyysistä läheisyyttä... Miehelle välittyy tuosta kuva ettet arvosta itseäsi etkä koe ansaitsevasi enempää.
[/quote]
No mutta kun ne miehet eivät edes tiedä tästä, että olisin valmis sellaiseen. Tämä on just tätä- kyllähän sen syyn saa revittyä vaikka mistä. Olen liian tarvitseva mutta toisaalta liian kylmä, liian helppo mutta liian pihtari, liian fiksu ja syvällinen mitta kuitenkin liian naiivi ja hölmö. Jne. Ap
Kuullostat niin mun kaverilta. Ulkonäköä on, maailman paras peppu, mutta itseluottamus mennyt kusipää miesten takia. Nyt kun pokasi mukavalta vaikuttavan miehen, ei vaan uskalla luottaa siihen, että mies on mitä sanoo olevansa tai mitä yhteiset tutut hänestä kertoo.
Oletko koittanut saada lähempää ystävyyttä johonki näistä seurustelevista ystävistä? Meidän porukassa ollaan kaksi parisuhteessa olevaa naista joilla ei vielä ole lapsia. Me silloin tällöin vedetään tätä meidän sinkku kaveria mukaan ulos yöelämään. Sinkku kaveri ei kuitenkaan itse koskaan kysele seuraa, vaan vetäytyy omaan kuoreensa.
Mä en usko että syynä on ulkonäkö, koska todella harva on täysi suohirviö. Mä uskon että syynä on yleensä itsetunto tai sen puute. Miehiä kuten naisiakin viehättää hyväitsetuntoinen seura.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 20:01"]Mutta tuohan on sitä tarvitsevuutta juuri: olet valmis vaikka pelkkään seksisuhteeseen koska tarvitset niin kovasti fyysistä läheisyyttä... Miehelle välittyy tuosta kuva ettet arvosta itseäsi etkä koe ansaitsevasi enempää.
[/quote]
Eihän ole. Seksisuhde on itseasiassa erittäin hyvin järjestelty suhde, jossa molemmat on tietoisia että muuta ei ole eikä tule. Naisen lähteminen mukaan seksisuhteeseen EI ole tarvitsevuutta automaattisesti jos ei sitä toiselle ilmaise ja ala muuttamaan sääntöjä ilman toisen suostumista seksisuhteen johtamisesta johonkin vakavaan.
Ilman seksisuhteita mä ainakin olisin aina yksin, ei miehet mun kanssa ole koskaan halunneet viettää aikaa vaan harrastaa pelkkää seksiä.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 20:06"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 20:01"]Mutta tuohan on sitä tarvitsevuutta juuri: olet valmis vaikka pelkkään seksisuhteeseen koska tarvitset niin kovasti fyysistä läheisyyttä... Miehelle välittyy tuosta kuva ettet arvosta itseäsi etkä koe ansaitsevasi enempää.
[/quote]
Eihän ole. Seksisuhde on itseasiassa erittäin hyvin järjestelty suhde, jossa molemmat on tietoisia että muuta ei ole eikä tule. Naisen lähteminen mukaan seksisuhteeseen EI ole tarvitsevuutta automaattisesti jos ei sitä toiselle ilmaise ja ala muuttamaan sääntöjä ilman toisen suostumista seksisuhteen johtamisesta johonkin vakavaan.
Ilman seksisuhteita mä ainakin olisin aina yksin, ei miehet mun kanssa ole koskaan halunneet viettää aikaa vaan harrastaa pelkkää seksiä.
[/quote]
Kuulostaa surulliselta. Sinä siis sanot haluavasi tätä?
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 20:05"]
Mä en usko että syynä on ulkonäkö, koska todella harva on täysi suohirviö. Mä uskon että syynä on yleensä itsetunto tai sen puute. Miehiä kuten naisiakin viehättää hyväitsetuntoinen seura.
[/quote]
Miksi mun tuntemat kauniit ja huonoitsetuntoiset naiset sitten aina seurustelee? Huonommannäköiset naiset on yksin kun ei miehiä kiinnosta tutustua sellaisiin syvällisemmin.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 19:58"]
Aloituksessa on kyllä paljon tuttua. On todella väsyttävää aina vain huomata että kaikki mikä miehille merkitsee, on ulkonäkö.
[/quote]
Niinkuin myös naisille, ihan tavallinen yksinäinen mies.
Osaatko kertoa miksi et kelpaa?