Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka inhoavat koulunkäyntiä, syystä tai toisesta?

Vierailija
10.05.2015 |

Oon vähän alle kolmekymppinen nainen, ja kohta vuoden opiskellut ammattikorkeassa kulttuurialaa. Opiskelu vituttaa; se energia mikä siihen kuluu, tuntuu että oon joka päivä ihan piipussa siitä kaikesta opiskelusta. Mut sitäkin enemmän ärsyttää luokkakaverit, luokka täynnä muijia... Ketään ei kiinnosta mitä mulle kuuluu, vaikka olen aina ystävällinen ja musta tuntuu taas että oon se ulkopuolinen. Mua ei pyydetä mukaan mihinkään, mutta ollaan kuitenkin ns. perusystävällisiä. Tälläset porukat, mitä kouluissakin muodostetaan, ahdistaa mua todella paljon. Vaikka uuden oppiminen onkin ihan kivaa, niin mä vaan odotan että valmistun sieltä ja pääsen viettämään normaalia elämää. Mä en oo koskaan nauttinut opiskeluista, mulle sellainen "opiskelufiilistely" on lähinnä omituinen käsitys. Ehkä oon vaan outo...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Aina jään ulkopuoliseksi. Yksinään sitten opiskeluajan.

Vierailija
2/2 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä itse välillä mietin, että mitä alitajuisia signaaleita sitten annan luokkakavereilleni, kun en koskaan saa näitä kavereita/ystäviä heistä, vaikka yritän. Olen kiinnostunut ja kuuntelen jne. Tietenkin jossain vaiheessa ei jaksa enää yrittää :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi