vauvan syömisiin apua
Vauva 8kk syö todella huonosti. Käytännössä vain "hyvänä päivänä " suostuu syömään kasvis- ja lihasoseita, yleensä hirveää huutoa. Hedelmäsoseet maistuvat hyvin, todennäköisesti makseutensa vuoksi. Suolaisia soseita syö mikäli hedelmää joukossa. Teenkö enemmän hallaa jos laitan kasvis - ja lihasoseiden joukkoon makeaa, vai pitäisikö vauvan vaan "väkisin " suostua syömään ei-makeita soseita???? Kiinteitä syöty jo 3kk!
Kommentit (6)
Suolaisia soseita? Ei kai tuonikäiselle saisi suolaa laittaa.
Anna sormiruokaa eli isoja paloja ruokaa mitä vauva saa syödä itse. Minulla on kaksi lasta ja kumpikaan ei ole syönyt hyvin syötettynä. Omin käsin syöneet hyvin.
Suolaisilla soseilla tarkoitan liha- ja kasvissoseita, ei tietenkään lisättyä suolaa :)
Teetkö itse vai syötätkö kaupan sose? Meijän 6kk syö kasvikset ja lihat vain äidin tekeminä. Kaupan soseita yökkii ja huutaa. Hedelmät maistui valmissoseina.
Olen antanut sekä kaupan että itse tekemiä! Kokeillut eri valmistustapoja ja merkkejä :/
Olen kokeillut olla antamatta hedelmää viikonkin, muyta silti muut soseet eivät ole alkaneet maistumaan. Ap