Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vauvan syömisiin apua

Vierailija
30.03.2015 |

Vauva 8kk syö todella huonosti. Käytännössä vain "hyvänä päivänä " suostuu syömään kasvis- ja lihasoseita, yleensä hirveää huutoa. Hedelmäsoseet maistuvat hyvin, todennäköisesti makseutensa vuoksi. Suolaisia soseita syö mikäli hedelmää joukossa. Teenkö enemmän hallaa jos laitan kasvis - ja lihasoseiden joukkoon makeaa, vai pitäisikö vauvan vaan "väkisin " suostua syömään ei-makeita soseita???? Kiinteitä syöty jo 3kk!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut olla antamatta hedelmää viikonkin, muyta silti muut soseet eivät ole alkaneet maistumaan. Ap

Vierailija
2/6 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolaisia soseita? Ei kai tuonikäiselle saisi suolaa laittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sormiruokaa eli isoja paloja ruokaa mitä vauva saa syödä itse. Minulla on kaksi lasta ja kumpikaan ei ole syönyt hyvin syötettynä. Omin käsin syöneet hyvin.

Vierailija
4/6 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolaisilla soseilla tarkoitan liha- ja kasvissoseita, ei tietenkään lisättyä suolaa :)

Vierailija
5/6 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetkö itse vai syötätkö kaupan sose? Meijän 6kk syö kasvikset ja lihat vain äidin tekeminä. Kaupan soseita yökkii ja huutaa. Hedelmät maistui valmissoseina.

Vierailija
6/6 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen antanut sekä kaupan että itse tekemiä! Kokeillut eri valmistustapoja ja merkkejä :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän