Mies välttää yhteydenpitoa mystisesti, vaikka lupaili kaikkea
Hei,
Olen nuori, 24 v. nainen ja tutustuin netin kautta alkukeväällä erääseen mukavantuntuiseen, hellään mieheen. Mies on 31-vuotias. Tapasimme alkukeväällä, ja ihastuimme pian toisiimme. Mies oli herkkä, tunteellinen ja rakastava. Hän sanoi, että olen kaunis, ihana, fiksu ja söpö ja jopa että haluaisi hankkia lapsen kanssani (mielestäni se kuulostaa hieman oudolta lyhyen tapailun jälkeen). Hän mainitsi lapsihaaveen useita kertoja näiden muutaman kuukauden aikana. Han oli ehkä vähän masentunut, ja oli työtön. Nyt hieman yli kuukausi sitten yhteydenpito harveni. Toukokuun aivan alussa hän sanoi, että oli tutustunut yhteen toiseen. Olin luonnollisesti surullinen ja pettynyt. Kyseinen mieshän oli ihmetellyt, miten oli ansainnut "noin upean naisen" kuin minä (omasta mielestäni olen ihan tavallinen), ja ollut selvästi ihastunut/rakastunut. Parin päivän päästä siitä, että mies ilmoitti tutustuneensa toiseen, hän lähetti keskellä aamuyötä viestin. Hän kirjoitti, ettei pysty nukkumaan ja että miettii kumman meistä valitsee. Sanoin että hänen on päätettävä pian, ja valittava vain jompikumpi. Inhoan kaksinaamaisia miehiä. Seuraavana päivänä mies sanoi, että oli valinnut minut ja että rakastaa minua. Hänesta ei siltikaan kuulunut moniin päiviin mitään, vaikka itse olen lähettanyt joitain viestejä hänelle, ja kaikki sovitut tapaamiset peruuntuivat aina. Silti hän sanoi vain noin viikko sittenkin, että haluaisi kovasti lapsen kanssani. Mietin, mitä tällaisen miehen päässä liikkuu, ja valehteleeko hän päin naamaa minulle? Nyt häneen ei saa mitään yhteyttä, ja mietin, onko hän vaan sen uuden kultansa kanssa ja jätti minut kuin rukkasen vaikka oli puhunut juuri vaikka mitä. Mietin myös, onko hän ehkä epätasapainoinen mieleltään. Mikä tällaisella miehellä voi olla? Minusta tuntuu, että olen itse henkisesti kypsempi kuin hän, vaikka olen paljon nuorempi. Minun pitäisi ilmeisesti luovuttaa, ja etsiä luotettavaa miesseuraa. Vaikka olenkin todella ihastunut tähän mieheen.
Kommentit (31)
Joo, ihan avohoitopotilaan kuuloinen kaveri. Nyt juttu poikki, löydät varmasti paremman ja tasapainoisemman miehen!
En luottaisi yhtään tuollaiseen tyyppiin. Parempi sulle että häipyy.
Kuinka paljon näitte livenä? Joka tapauksessa vaikuttaa kaikkea muuta kuin suhteen arvoiselta mieheltä.
Ap tässä,
Näimme useita kertoja ihan oikeassa elämässä. Mies oli todella söpö ja erilainen, osasi puhua tunteista. Mutta hän oli selvästikin hieman masentunut (en tiedä kuinka vakavasti enkä tiedä onko muita diagnooseja), ja hän kertoi myös itse minulle olevansa/olleensa masentunut. Mietin, mitä tällaisen miehen päässä oikein liikkuu. Mietin myös, pitääkö siis luovuttaa, ja onko mies ehkä niin "munaton", ettei uskalla sanoa/kirjoittaa minulle suoraan, ettei halua enää tapailla.
no jos mies sanoo ihastuvansa johonkin muuhun kuin sinuun vasta kun te tapailette niin eiköhän se ole siinä.
Sait jo noin monta selkeää ja suoraa vastausta, silti vielä mietit mitä pitäisi tehdä? Nyt nainen herätys ja järki käteen!
Olet vielä nuori ja varmasti kannattaa suunnata ajatukset johonkin toiseen. Tuolla miehellä on ollut haku päällä sinäkin aikana kun olette tapailleet. Lisäksi ei nuo muutkaan merkit kovin hyvältä vaikuta.
Jos sanat ovat ristiriidassa tekojen kanssa, niin kannattaa uskoa tekoja.
Mulle jos mies ilmoittaisi että ei tiedä kumman valitsee, niin auttaisin miestä valinnassa ja lopettaisin yhteydenpidon siihen.
Vaikuttaa siltä, että mies valitsi toisen ja pitää sunhun optiota yllä. Lakkaa odottamasta tuota turhaketta ja etsi mies äläkä työtöntä nössöä.-
Joo, ilmeisesti kannattaa unohtaa koko mies. Kiitos kaikille vastauksista ja tuesta! Saa kuitenkin kommentoida edelleen, jos on jotain teoriaa siitä, mitä tällaisen miehen mielessä liikkuu (joka on jopa valmis tulemaan isäksi!) Ihmettelen vain, mistä tuollaisia kaksinaamaisia miehiä sikiää? Tämä mies jää täydeksi mysteeriksi, kun puhui kaikkea kaunista (jopa lapsen hankkimisesta) ja sitten katosi. Toivon, että löydän vielä rehellisen ja aidon miehen. Mielestäni petolliset miehet ansaitsisivat olla kokonaan ilman naista.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 19:45"]
Joo, ilmeisesti kannattaa unohtaa koko mies. Kiitos kaikille vastauksista ja tuesta! Saa kuitenkin kommentoida edelleen, jos on jotain teoriaa siitä, mitä tällaisen miehen mielessä liikkuu (joka on jopa valmis tulemaan isäksi!) Ihmettelen vain, mistä tuollaisia kaksinaamaisia miehiä sikiää? Tämä mies jää täydeksi mysteeriksi, kun puhui kaikkea kaunista (jopa lapsen hankkimisesta) ja sitten katosi. Toivon, että löydän vielä rehellisen ja aidon miehen. Mielestäni petolliset miehet ansaitsisivat olla kokonaan ilman naista.
[/quote]
Pitää takaovea auki. Ihan varalta.
Työtön ja lapsi pitäisi saada? Ihan suoraan sanoen: liikaa sellaisia merkkejä että saman tien kaikki yhteydet poikki.
Mies oli jostain lukenut, että naisia pitää kehua ja halusi myös sitouttaa sinua noilla lapsipuheillaan. Opetellut selvästi jonkun iskutekniikan.
Olisit vielä ollut valmis ottamaan äijän sen arvuuttelun ja valintaprosessin jälkeen? Huh huh. Arvosta ap itseäsi vähän enemmän!
Oletko varma ettei miehellä ole perhettä siis vaimoa ja lasta?
tai sitten löysi tosiaan toisen.
Nuo puheet lapsesta voi olla jotain peliä jolla koettaa saada sinut vakuutettua että hän on hyvä tyyppi. Ja voihan tuo teoriassa haaveilla lapsesta joskus mutta tuskin oikeasti seuraavan vuoden kuluessa jne. Ihan hyvin on voinut puhua kaikille työkavereilleen näin ihan vaan kun uskoo naisten pitävän siitä( ja niinhän sinäkin tunnut pitävän ajatuksesta).
tsemppiä on aika jatkaa matkaa ja eritietä kuin tuo mies.
Ap, koska mies on masentunut, hän yrittää löytää itsensä ulkopuolelta asioita, jotka pitäisivät hänet käynnissä ja pinnalla. Siksi nuo lapsentekopuheet ja uudet ihastukset. Mies on epävakaassa tilassa, enkä suosittele seurustelun jatkamista, oman mielenterveytesi takia! Mies ei pysty nyt toimimaan järkevästi ja vastuullisesti, suuret puheet ovat vain puhetta. Ota tunneasioissa etäisyyttä. Toki voit pysyä miehen tukena ja ystävänä, jos se hänelle kelpaa.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 19:32"]Mulle jos mies ilmoittaisi että ei tiedä kumman valitsee, niin auttaisin miestä valinnassa ja lopettaisin yhteydenpidon siihen.
[/quote]
Juuri näin!! Rakastunut ei voi olla rakastunut kahteen. Ja useampaan ihastuminen tietää ongelmia jatkossa. Mielenterveysongelmat on pahempia kuin fyysiset sairaudet
ihan sama kumpi sukupuoli,mutta moninaamaisuus (ja loukkaavuus tietenkin) on hyvin vahva signaali. Tärkeää on tuo live tapaaminen ajatusten ja tunteiden kera; jos sitä ei tapahdu, joulukuusikin välkkyy eri valoissa.
Casena sopii aasialainen naiskampaaja joka värisee kuukausitolkulla ja haluaa antaa poikalapsen miesasiakkaalle kaiken muun häirinnän ohessa; (herää kysymys onko tämä joku parituspaikka jossa yritetään naittaa jne). Tämä naikkonen ei ottanut mitään yhteyttä mutta seurailee miehen perässä Helsingin keskustassa, huutelee perään ja yrittää uuden miehensä kera hankkia itselleen ongelmia todella paljon.
Unohda koko juttu ihan heti. Tuossa on liian monta varoitusmerkkiä. Poista yhteystiedot puhelimestasi, ettet ota enää yhteyttä häneen.