Äitini yritti soittaa - en sitten vastannut
Ja olen ylpeä itsestäni! Olisin kuitenkin joutunut sanomaan, että anteeksi kun en nyt koe halua mitenkään juhlia tätä äitienpäivää, niin äiti ois vaan ruvennut tiuskimaan: no miksi et, mikä se nyt taas pitää olla ja jos kertoisin, niin haukkuisi minut.
Juu, ei kiitos, idiootti. Kun et kerran tajua, että en halua enää noita haukkujapuheluita, joita sinä soitat muka kaikessa hyvässä hengessä, niin en vastaa enää ollenkaan.
Sama fiilis melkein, kuin jos ois päässy eroon miehestä, joka on loukannut ja joka vielä kuvittelee, että "tästä vois tulla jotain". Joo, mutta kun ei tuu!
Kommentit (16)
Ja asiathan selviää tänne avautumalla..
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 19:05"]
Ja asiathan selviää tänne avautumalla..
[/quote]
Ei ne enää nyt tähän hätään selviä, 20 vuotta oon nyt jaksanut koittaa. Mutta asiasta sanominen "ääneen" helpottaa ihan kyllä mukavasti!
AP
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 19:06"]
Mieti tuota äites haudalla.
[/quote]
Niin siis mitä?
AP
[/quote]
Tai siis jos tarkoitat sitä, etten vastannut hänen puheluunsa äitienpäivänä vuonna 2015, niin voinhan mä ehkä miettiäkin jos muistan. Se on kuitenkin aika pientä siihen verrattuna, miten hän on minua kohdellut.
Oikeastaan sä haudalla miettimistä pyytänyt kevensit mun taakkaani, eihän tuo tosiaan ole mitään verrattuna äitien pahuuksiin. Niin makaa kuin petaa.
AP
Hieno että kaikilla täällä kirjoittelevilla on hieno äitisuhde! Itsellä on sama juttu kuten ap:lla. Vieläkin korvissa kaikuu kun äiti huusi, että "isänne teidät halusi". Minkkiturkissa kulki ja me lapset saimme kulkea risoissa vaatteissa. Monesti kuulun kun äiti sanoi, että "sitten kun isänne kuolee" tai "sitten kun muutatte kotoa yms". Vieläkin on sellainen tunne, että kaikki vihaa eikä kukaan voi rakastaa näin huonoa ihmistä. Masennus piinaa ja sisaruksista kaksi on tappanut itsensä.
...mutta äitimyytti elää eikä äitejä saa arvostella mistään..
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 19:06"]Mieti tuota äites haudalla.
[/quote]mistä sitä tietää missä järjestyksessä täältä lähdetään...
[/quote]
Minä odotan sitä, että siitä ihmishirviöstä todella aika jättää joskus. Mietin asioita mieluusti sitten, kun mamma on mullan alla eikä pilaamassa enää elämääni.
- ei ap
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 19:06"]Mieti tuota äites haudalla.
[/quote]onko itselläs kokemusta?
Kaikki äidit nyt vaan ei ole sellaisia lämpimiä, huolehtivia ja rakastavia. Teit ap ihan oikein, kun vedit rajat ja suojelet itseäsi vielä pahemmalta loukkaantumiselta.
Joskus läheisiinkin ihmisiin joutuu pitämään etäisyyttä suojellakseen itseään ja perhettään. Ikäväähän se on, mutta vanhempiaan ei voi valita. Joskus ainoa mitä pystyy tekemään on juuri tuo, että rajoittaa sen vanhempien aiheuttaman vahingon määrää ja pistää sille stopin.
Ei äitiys ole lupa ilkkua, halveksia ja mitätöidä.
Lapsossakin on niitä piloillelellittyjä jotka naama viturassa kaikesta vaikka ei löytyisi aihetta
" Sama fiilis melkein, kuin jos ois päässy eroon miehestä, joka on loukannut ja joka vielä kuvittelee, että "tästä vois tulla jotain". Joo, mutta kun ei tuu! "
Tuttu fiilis!!
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 19:28"]Lapsossakin on niitä piloillelellittyjä jotka naama viturassa kaikesta vaikka ei löytyisi aihetta
[/quote]kuten sinä??
Ja juhlia siis tarkoittaa myöskään toivottaa hänelle mitään. Tai tarkemmin ajatellen edes antaa puhua mun kanssa.
AP