Eikö tämä ole jonkun bloggaajan asunto?
eikö tämä ole siis jonkun bloggaajan asunto vai olenko ihan väärässä? Tosin ei hajuakaan, kuka olisi, mutta kuvat niin kamalan tuttuja.
Kommentit (14)
Mulle ei kyllä tule mieleen turkulaisia bloggaajia, tai tulee kyllä mutta ei ketään joka asuisi tuollaisessa asunnossa.
Olipas väritöntä. Ja mikä tuo kenkäkuva oikein oli?
Kiva asunto noin muuten, varsinkin jos sisustus olisi vähän värikkäämpi ja kodikkaampi.
No niinpä onkin. Blogissa mainittu maaliskuussa että remppa on saatu valmiiksi, miksi heti myydä?
Sais tosi kivan, kun laittais vähän väriä! :) Ja vaihtaisin keittiön kamalat kiiltokaapit.
Tuleekohan noi Converset talon mukana?
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 19:06"]
Olipas väritöntä. Ja mikä tuo kenkäkuva oikein oli?
Kiva asunto noin muuten, varsinkin jos sisustus olisi vähän värikkäämpi ja kodikkaampi.
[/quote]
Mä kanssa repesin tolle. Myydään asuntoa ja kuvassa on rivi consseja? Sopii ehkä tunnelmakuvaksi johonkin sisustuslehteen, mutta asuntoa myytäessä täysin epärelevantti.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 19:17"]
Tuleekohan noi Converset talon mukana?
[/quote]
Ilman muuta, sehän selittää tuon hinnankin. Ja onhan se ihan hyvä juttu; jos mä ostaisin noin kalliin asunnon, mulla ei olisi vähään aikaan varaa ostaa kenkiä eikä paljon muutakaan. :)
Niiden edellinen talo oli myös hieno, ehkä lämpösempi vähän. Ei kyllä kauaa tuossa viihtyneet, mutta ehkä tila kävi ahtaaksi
Upea puutalo pilattu valkoisella, hengettömällä massasisustuksella.
Geneerinen blogisisustus, noita on 13 tusinassa.
miksi ihmeessä noita parruja on jätetty näkyviin, kun muuten on ultramoderni? Lasikaide metallilistalla, upotetut valot eivät oikein stemmaa noiden parrujen kanssa. Tyylien sekoittaminen yleensä mielenkiintoinen lisä, tuossa se ei ole ollenkaan onnistunut.
Saariston lapset, tai siis en tiefä vaihtoiko nimeä :)