KIIRE !!Saako matkahuollon busseihin ottaa koiria ?
Saako matkahuollon busseihin ottaa lemmikkieläimen? Heidän nettisivuillaan on epämääräisesti ilmaistu, että allergikko voi päättää otetaanko linja-autoon lemmikkieläintä? Miten tämä menee käytännössä?
Kommentit (13)
En tiedä, mene junalla, sinne ainakin saa.
Saa, jos siellä ei ole pellejä kyydissä.
Ainoastaan silloin ei saa, jos kyydissä on jo niin pahasti allerginen, ettei auta istua eri päissä bussia. Ja jos nouset kyytiin ennen allergikkoa, sinä saat jäädä.
Vinkki: Pikkukoira kannattaa laittaa koppaan tai kantokassiin, silloin se matkustaa ilmaiseksi.
Itse olen kissan kanssa monesti matkustanut, eikä ole vielä sattunut allergista samaan autoon.:)
Nyt haluankin tietoa linja-autosta. Tarkoittaako tämä oikeasti sitä että jään pysäkille ruikuttaa jos allergikko osuu samalle kohdalle, minulla on 3 pientä koiraa (allergiaystävällistä)
-ap
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 19:14"]Nyt haluankin tietoa linja-autosta. Tarkoittaako tämä oikeasti sitä että jään pysäkille ruikuttaa jos allergikko osuu samalle kohdalle, minulla on 3 pientä koiraa (allergiaystävällistä)
-ap
[/quote]
Kyllä, silloin jäät pysäkille. Ja jos on pahasti allerginen niin ei ne mitään allergiaystävällisiä silloin ne koirat ole vaikka olis millasia.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 19:14"]Nyt haluankin tietoa linja-autosta. Tarkoittaako tämä oikeasti sitä että jään pysäkille ruikuttaa jos allergikko osuu samalle kohdalle, minulla on 3 pientä koiraa (allergiaystävällistä)
-ap
[/quote]
Kuljettaja viime kädessä päättää. Mutta periaatteessa ensin tullut saa jäädä. Älä huoli, minä matkustan pikkukoiran kanssa paljon bussilla, ei ole ollut allergikkojen kanssa ongelmaa.
Jos ei pysty olemaan samassa bussissa koiran kanssa, tuskin uskaltaa tulla koko bussiin. Onhan se koira voinut juuri jäädä pois siitä samalta paikalta, mihin istuu. Tai viereen voi istua usean koiran omistaja, vaatteet täynnä karvoja ja hilsettä.
HUomasin toisen ketjuni kun en löytänyt sitä ! Mutta kiitokset vastanneille, uskaltaakohan tässä lähteä yöbussiin jos ei pääsekkään kyytiin.
Koiran voi sitoa bussin puskuriin ja koira juoksee bussin perässä
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 19:01"]
Saa, jos siellä ei ole pellejä kyydissä.
[/quote]
Kukahan se pelle on. Istuin kerran allergisenb vieressä edessä kun koira oli takana. Pelkäsin, että tyyppi tukehtuu lääkkeistä huoilimatta. Hän kuitenkin kesti urheasti ja oli antanut luvan koiran kyytiin ottamiseen. Koirallinen ei tajunut, mäkätti vain asiasta vaikka pääsi kyytiinkin. Kukahan se pelle on? Raivostuttaa tuollainen.
Sulle vastattiin jo. Usko kun kerrotaan.