Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka huonoilla papereilla on päässyt AMK:n pääsykokeisiin?

Vierailija
10.05.2015 |

Sosiaaliala kyseessä ja koulun sivuilla lukee, että nelinkertainen määrä paikkoihin nähden pääsee pääsykokeisiin ja hakijat valitaan koulumenestyksestä jaettujen pisteiden määrällä.

Mulla on lukion päättötodistuksen keskiarvo 6.27.. (Ja joooooo, TIEDÄN. Tuo ON huono!! Siitä ei nyt tarvitse tulla mollaamaan.. Ja mulla on tuolle hyvät syytkin.. Vaikka kokeissa olisikin pärjännyt hyvin, niin suurin osa opettajista vaati tuntiaktiivisuutta..).

Pääsykokeisiin pitäisi lukea, mutta ei ole ollut hirveästi motivaatiota, kun ei tiedä pääseekö vaiko ei :/ Toki, onhan tässä vielä aikaa, kahden viikon sisällä pitäisi kutsut tulla, mutta mutta..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haen amiksen paperilla, vuodelta....esihistoria keskiarvo 8,3 silti oon hyvin epävarma pääsenkö edes pääsykokeeseen, sosiaalialalle oon hakenut, Paljonko saat lähtöpisteitä ? mä saan 21

Vierailija
2/3 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 15:25"]

Mä haen amiksen paperilla, vuodelta....esihistoria keskiarvo 8,3 silti oon hyvin epävarma pääsenkö edes pääsykokeeseen, sosiaalialalle oon hakenut, Paljonko saat lähtöpisteitä ? mä saan 21

[/quote]

No kun en tiedä, että paljon tuolla totarilla saa niitä lähtöpisteitä :( Olen yrittänyt koulun sivuilta katsoa, mutta nuo ovat niin sekalaiset, ettei mitään tolkkua :O Kun siellä vaan puhutaan, että kutsutaan niin ja niin paljon jne. Ja jos katsoo "Hakijalle" sivua, niin sieltä sitten löytyy jotain taulukoita, mutta siellä on sitten yo-todistus JA päättötodistus jne. Ja erilaiset pistemäärät kaikissa jne. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun yhden taulukon mukaan saisin 4 pistettä ja toisen mukaan sitten 7 eli olen ihan pikkasen pihalla :D Ja kolmas taulukko on sitten amiksen papereilla hakijoille. Siitä kyllä saisin jonkun 15 pistettä :D