Kissani ei osaa lähettää tekstiviestiä. Onko muilla samanlaisia kissoja?
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 18:00"]
Joo, ei se osaa. Mut ei se haittaa, ei mun äitikään osaa. Kissaa ei oikein kiinnosta tuo tekniikka.
[/quote]
Kissaa ei kiinnosta
Kuulin eilen ihme puhetta kissavessasta. Siellä meidän persialaiskolli puheli kännykälleen: OK google: cute female cats seeking male companion.
Osaa lähettää vain kuvaviestejä, mutta toisaalta kuvaviesti kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.
Meillä lähettää vain ääniviestejä. Nekin tosin on aika hyvin kryptattuja.
Nää osaa kans vaan watsappia käyttää ja osaavat itse laittaa itselleen videon niin ei aina tarvi itse viihdyttää :-D
Meidän kissa ei tunne kaikkia kirjaimia. Siksi lähettää vain symboleja whatsupissa. Yleensä viesteissä on lintu ja pari sydäntä.
Hankin kännykän sille vasta kun on vähän isompi. Musta tuollasella alle puolivuotiaalla tarvi vielä olla omaa, vaikka tietenkin se sanoo, että kaikilla muillakin on. Pysyn kuitenkin tiukasti kannassani.
Meillä osaa kyllä, ja tiekkarilla surffailee kai aina kun silmä välttää. Mutta olen pettynyt ettei äitienpäivänä huomioinut minua mitenkään. Kyllä jokainen osaa pihvit paistaa.
Joo, ei se osaa. Mut ei se haittaa, ei mun äitikään osaa. Kissaa ei oikein kiinnosta tuo tekniikka.
Meillä kissa osaisi periaatteessa, mutta sen pienet paksut sormet ei osu ikinä oikeille nappuloille näissä kosketusnäyttöpuhelimissa. Sitten se aina kiroaa kun ei onnistu. Pitänee ostaa sille puhelin jossa on ihan fyysiset nappulat, josko sitten onnistuisi paremmin.
♥ Makoilee sylissäni ja tarkkailee mitä kirjoitan. Kissalleni on mieluisaa, että koneella tapahtuu liikettä. Mikäli jään miettimään ja silittelemään, saattaa tassu heilahtaa ja ojentua näppäimistöä kohti. Tarkkana saan olla, ettei hän pääse osallistumaan kirjoitteluihini omilla tarinoillaan. Joskus olen lähettänyt hosuen viestin jota en huolella lukenut/ esikatsellut. Sitten luemme noloina av:lle ehtineet nolot kirjoitusvirheet. Ei liene vaikeaa arvata kumpi meistä on nolompi ;).
Ei meidänkään tekstareita osaa lähettää, mutta tietokoneella on varsinainen haka. Aina on käpälät näppiksellä kun minä tarvitsisin tietokonetta.
Meidän kissa ei oppinut älypuhelimella lähettää viestejä. Soittaminenkin tuotti vaikeuksia. Hän sai eilen sellaisen näppäinälypuhelimen ja nyt on niin onnellinen!
Otettiin siitä pois kaikki nettitoiminnot, ettei soita sukulaisille Afrikkaan.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 08:47"]
Vie piikille
[/quote]
Vie ittes.
Kuvitelkaa nyt itse, että joutuisitte käpälillä käyttämään kosketusnäytöllistä puhelinta! Ja siihen vielä autocorrect lisäksi. Ei tuu mittään! Hankkikaa kissoillenne vanhanaikaiset näppäinpuhelimet, ja johan alkavat tekstiviestit lentää! On enkä syytä asettaa joku saldoraja, jos tosiaan sukulaisia on kaukaisissa maissa!