Sivut

Kommentit (219)

Vierailija

Tässäkään asiassa ei voi ajatella vain lapsia vaan kaikkia muitakin ihmisryhmiä. Esim. leikkausten peruuntuminen on harrastusten peruuntumista huomattavasti tärkeämpää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla se 84-vuotias joustaa?

Oletko tyhmä? Ponnistit aivosi pihalle synnytyksen yhteydessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Eli ei jousta mitenkään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsia pitäisi arvostaa paljon enemmän. Enkä tarkoita etteikö samalla myös vanhuksia pitäisi arvostaa, mutta Suomen tulevaisuus on uhattuna jos lasten terve kasvu ja kehitys uhrataan vanhusten ja riskiryhmien suojelun varjolla. Kas kun moni vanhus ja riskiryhmäläinen ei edes itse pidä kaikille suunnattuja koronarajoituksia oikeudenmukaisena ja järkevänä keinona hallita koronaa.

Lapsia arvostetaan ihan liikaa. Sinäkin asetat heidän elämänsä vanhusten ja riskiryhmäläisten edelle. Myös he ovat arvokkaita. Oikeudenmukaista ja järkevää on, että kaikki joustavat Myös lapset.

Jokainen voisi joustaa sen mukaan, minkä verran pandemia on prosentuaalisesti elämästä vienyt. 84-vuotias joustaa paljon, 2-vuotias ei yhtään jne.

Tai sen mukaan paljonko koronatonta elämää on vielä edessä, eli 84-vuotias ei ollenkaan ja lapsi paljon?

Näytä minulle 84-vuotias joka laittaa oman etunsa 2-vuotiaan edelle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vaikka millä tavalla. Lisää tyhmiä kysymyksiä, Cuisma-Poutapilven mamma?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Oikeastiko kuvittelet vai lasten joustavan?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Vaikka millä tavalla. Lisää tyhmiä kysymyksiä, Cuisma-Poutapilven mamma?

Miten?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsia pitäisi arvostaa paljon enemmän. Enkä tarkoita etteikö samalla myös vanhuksia pitäisi arvostaa, mutta Suomen tulevaisuus on uhattuna jos lasten terve kasvu ja kehitys uhrataan vanhusten ja riskiryhmien suojelun varjolla. Kas kun moni vanhus ja riskiryhmäläinen ei edes itse pidä kaikille suunnattuja koronarajoituksia oikeudenmukaisena ja järkevänä keinona hallita koronaa.

Lapsia arvostetaan ihan liikaa. Sinäkin asetat heidän elämänsä vanhusten ja riskiryhmäläisten edelle. Myös he ovat arvokkaita. Oikeudenmukaista ja järkevää on, että kaikki joustavat Myös lapset.

Jokainen voisi joustaa sen mukaan, minkä verran pandemia on prosentuaalisesti elämästä vienyt. 84-vuotias joustaa paljon, 2-vuotias ei yhtään jne.

Tai sen mukaan paljonko koronatonta elämää on vielä edessä, eli 84-vuotias ei ollenkaan ja lapsi paljon?

Ei. Sen 84-vuotiaan elämä on ihan yhtä arvokas.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Eli ei jousta mitenkään.

Eli kyllä ponnistit. Joustavat kaikella mahdollisella tavalla. Nolotaa näin tyhmät ihmiset. Lapsesi eivät ole maailman napa.

Vierailija

Asun mummoalueella mummorivarin naapurissa. Ihan samaa elämää nuo eläkeläiset elää kuin ennen koronaakin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itse olen tinkinyt jo kaikesta. Ei ole enää mitään, mitä voisin tehdä. Nyt on lasten ja nuortenkin vuoro joustaa ja lopettaa valittaminen.

Tämä. Tähän kysymykseen ei kuitenkaan tule näiltä lapset aina ensin -öyhöttäjiltä mitään vastausta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen tinkinyt jo kaikesta. Ei ole enää mitään, mitä voisin tehdä. Nyt on lasten ja nuortenkin vuoro joustaa ja lopettaa valittaminen.

Tämä. Tähän kysymykseen ei kuitenkaan tule näiltä lapset aina ensin -öyhöttäjiltä mitään vastausta.

Mihin kysymykseen?

Niin. Aikuiset joustavat, lasten ei tarvitse. Onneksi Suomessa tämä on lopultakin ymmärretty.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mihin kysymykseen?

Niin. Aikuiset joustavat, lasten ei tarvitse. Onneksi Suomessa tämä on lopultakin ymmärretty.

Kaikki joustavat ja piste. Hyvä, että tämä on vihdoinkin ymmärretty.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mihin kysymykseen?

Missä tässä voi enää joustaa, kun on jo joustanut kaikesta mahdollisesta? Sillä aikaa itsekäät lapsiperheet vain levittävät tartuntoja ympäriinsä. Kyllä sitten huudetaan ja melskstaan, kun saadaan tartunta, että lasten täytyy saada hoitoakin ensin, muista viis. Leikkauksia ja tutkimuksia perutaan, hoitohenkilökunta uupuu täysin, ihmiset menettävät työpaikkansa jne. mutta lasten täytyy saada harrastaa, seurauksista viis.

eri kommentoija

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei. Sen 84-vuotiaan elämä on ihan yhtä arvokas.

Arvokkaampi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Päälaupunkiseudulla on ymmärretty lapset ensin kyllä ihan väärin.

Mitä tarkoitat?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mihin kysymykseen?

Missä tässä voi enää joustaa, kun on jo joustanut kaikesta mahdollisesta? Sillä aikaa itsekäät lapsiperheet vain levittävät tartuntoja ympäriinsä. Kyllä sitten huudetaan ja melskstaan, kun saadaan tartunta, että lasten täytyy saada hoitoakin ensin, muista viis. Leikkauksia ja tutkimuksia perutaan, hoitohenkilökunta uupuu täysin, ihmiset menettävät työpaikkansa jne. mutta lasten täytyy saada harrastaa, seurauksista viis.

eri kommentoija

Sinä aikuisena joustat etkä mene baariin juopottelemaan ja huutamaan ja laulamaan karaokea niin lapset pääsevät kouluun. Tosi hirveän kohtuutonta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Oikeastiko kuvittelet vai lasten joustavan?

Lasten joustavan? Eihän lapset jousta nyt yhtään mitenkään. Väkisin runnotaan lähikoulua normaalisti.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.